بازاریابی پویا هنر فروختن محصول مورد نیاز است

بازاریابی پویا هنر فروختن محصول مورد نیاز است

هر انسانی در دنیا چیزی را می فروشد و با این شیوه به زندگی خود ادامه می دهد. بازاریابی پویا هنر فروختن آن چیزی نیست که تولید شده است بلکه بازاریابی پویا آگاهی نسبت به نیاز های جامعه است که باید تولید شود و سپس فروخته گردد و در واقع همان توجه به نیاز بازار است. یعنی فروش محصول مورد نیاز جامعه!

دنیای امروز در گرو درک نیاز ها و خواسته های جامعه است. در بازاریابی باید بتوان به تحلیل فرصت های موجود در بازار پرداخت. برای این که به عنوان یک بازاریاب بهترین کارایی را داشته باشید می توانید از روش های مختلفی استفاده کنید و راهبرد های گوناگونی را پیش بگیرید اما، بهترین راهبرد این است که بازاریاب چند نکته را بداند؛

  • چرخه ی عمر محصول چیست؟
  • رقبا در چه مرحله ایی تلاش خواهند کرد؟
  • بازار هدف چگونه تقسیم بندی شده است؟
  • برند ها چه تاثیری بر فروش دارند؟

و سوال های متنوع و مختلف دیگر که می تواند راهگشای فعالیت های مختلف بازاریابی و فروش باشد. بسیاری از سازمان ها و شرکت های امروزی به نحوه ی اجرای این گونه طرح ها نظارت کامل دارند. زیرا می دانند تا نتوانند برای این دست از سوال ها جواب مناسبی پیدا کنند نمی توانند موفقیت چشمگیر داشته باشند.

برای سازمان های مختلف بسیار مهم است تا شیوه ی بازاریابی خود را بهبود بخشند. بنابر این در این راه از افراد متخصص استفاده می کنند زیرا، معتقدند که دنیای تجارت متحول شده است و باید بتوان با درک تقاضای به روز و جاری بازار شیوه های بازاریابی نوینی را ایجاد کرد تا بتوان به سود دست یافت و در عین حال مشتریانی راضی داشت. در واقع باید بتوان بازاریابی را نیز مانند سایر برنامه های سازمانی دایم به روز کرد و مطابق با سلیقه ی بازار پیش رفت.

شیوه ی پویا در بازاریابی می تواند به رضایت مشتریان کمک شایانی نماید تا مشتری با کسب رضایت به یک تبلیغ کننده تبدیل شود و در این راه بتواند به عنوان بازاریاب شرکت یا سازمان عمل نماید. بسیاری از برند های بزرگ دنیا از این شیوه بهره می برند و با آشنایی با تقاضای بازار می توانند مشتریان خود را راضی نگه دارند و در نتیجه مشتریان با داشتن رضایت از کالا ها و خدمات آنان به خرید دوباره روی می آورند و به یک تبلیغ کننده برای برند های مشهور تبدیل می شوند.

بنابر این هنر بازاریابی پویا ابتدا در گرو شناخت بازاری است که قصد فعالیت در آن را دارید. سپس با استفاده از این شناخت فروش محصول مورد تقاضای بازار کار سختی نیست.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:  کانال تلگرام آقای بازاریاب   |    پیچ اینستاگرام بزاززاده 

دکتری بازرگانی گرایش بازاریابی؛ تخصص اصلی من تحقیقات بازاریابی و مشاوره در خصوص بازاریابی صنعتی است؛ البته در حوزه بازاریابی بین الملل هم به طور جدی در حال فعالیت هستم. ارتباط با صنعت را همیشه دوست داشته ام و در کنار کارهای روزمره ام، سعی می کنم بهترین تئوری ها و مقالات تخصصی در حوزه بازاریابی را در قالب سایت بازاریابی آقای بازاریاب در اختیار علاقه مندان قرار دهم. شایان ذکر است که در طول 7 سال فعالیت صنعتی خود تا به حال در بیش از 36 شرکت و واحد صنعتی به عنوان مدیر بازاریابی، بازرگانی بین الملل و مشاور همکاری داشته ام؛ بر این باورم راه موفقیت صنعت ایران در حوزه فروش و بازاریابی داخلی و بین الملل مجهز شدن به ابزار بازاریابی صنعتی و تحقیقات بازاریابی است!

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.

سایدبار کشویی

درباره من و دوستانم

درباره من و دوستانم

سید حجت بزاززاده؛ دکتری بازرگانی گرایش بازاریابی؛ تخصص اصلی من تحقیقات بازاریابی و مشاوره در خصوص بازاریابی صنعتی است؛ البته در حوزه بازاریابی بین الملل هم به طور جدی در حال فعالیت هستم. ارتباط با صنعت را همیشه دوست داشته ام و در کنار کارهای روزمره ام، سعی می کنم بهترین تئوری ها و مقالات تخصصی در حوزه بازاریابی را در قالب سایت بازاریابی آقای بازاریاب در اختیار علاقه مندان قرار دهم. شایان ذکر است که در طول 7 سال فعالیت صنعتی خود تا به حال در بیش از 36 شرکت و واحد صنعتی به عنوان مدیر بازاریابی، بازرگانی بین الملل و مشاور همکاری داشته ام؛ بر این باورم راه موفقیت صنعت ایران در حوزه فروش و بازاریابی داخلی و بین الملل مجهز شدن به ابزار بازاریابی صنعتی و تحقیقات بازاریابی است!

تلفن: 02122733086 

ایمیل:  Info@mrioi.com

سایت آقای بازاریاب: Mrvisitor.ir

کلینیک مشاوره بازاریابی ایده: Mrioi.com

آدرس: تهران، تجریش، غلام جعفری، پلاک 37.

Social Media

سوالات خود را آنلاین بپرسید!