اگر شما هم ایده یک کسب و کار تازه را در سر می پرورانید یا در میانه راه مشغول دست و پنجه نرم کردن با انواع چالش های کار خود هستید با کلینیک مشاوره تبلیغاتی ایده در این قسمت با موضوع معرفی آقای سید روح الله مهدی زاده تولید کننده فرآورده های آردی سنتی همراه شوید.
«مهارت» سرمایه می سازد!
سید روح الله مهدی زاده متولد ۱۳۶۱ یک تولید کننده موفق درعرصه تولید کیک و کلوچه سنتی است.آقا روحالله این کار را از پدر و پدربزرگش یاد گرفت. از همان دوران بچگی در متن کار تولید قرار گرفت و کمکم شیفته کار پدر شد. اما آقای مهدی زاده از آن دست جوانانی بود که از همان ابتدا می خواست روی پای خودش بایستد. بنابراین تصمیم گرفت کار خودش را راه بیندازد. توماس ادیسون می گوید «بزرگترین ضعف ما در تسلیم شدن است» آقای مهدی زاده هم با وجود مشکلاتی که سر راهش بود هیچ وقت عقب ننشست. سرمایه اولیه کار خود را با وام جور کرد و با ۵ نفر نیرو فعالیت خود را از سر گرفت. او مطالعه در زمینه شرکتهای مشاوره کسب و کار و استفاده از مشاور تبلیغاتی یا مشاوره فروش و بازاریابی را یکی از عوامل موفقیت آمیز بودن کسب و کار خود در آن دوران می داند. بنابراین هنوز شش ماه از آغاز کارش نگذشته بود که در مسیر سوددهی افتاد و اکنون یکی از تولیدکنندگان موفق با سی نفر پرسنل در کشور ایران است. آقا روحالله معتقد است جوانان جویای کار ابتدا باید در کارگاه ها مربوطه دوره های کارآموزی را بگذرانند و نگران سرمایه اولیه نباشند. به محض پیدا کردن مهارت، سرمایه اولیه برایشان بالاخره از یک مسیر باورنکردنی تامین می شود. شاید او به این گفته لویی پاستور اعتقاد دارد که میگوید «هیچ وقت به شما آرزویی داده نمی شود مگر این که قدرت به واقعیت رساندن آن هم به شما داده شده باشد». هر چند در دنیای امروزی جامه عمل پوشیدن به این دست آرزوها به کمک مشاوره تبلیغاتی یا مشاوره بازاریابی و فروش به واقعیت نزدیک تر است. به گفته آقا روحالله جوانان با انگیزه و خلاقیتی که دارند همین که قدم اول را بگذارد سختی کار برایشان شیرین میشود و به این باور میرسند که در ایران می توان به راحتی کار کرد.
کلینیک مشاوره تبلیغاتی ایده
ما در کلینیک مشاوره تبلیغاتی ایده با بیش از ۷ سال فعالیت در حوزه های مختلف صنعتی، خدماتی و توزیعی در سراسر کشور به تجارب خوبی دست پیدا کرده ایم. بدون شک تلفیق علم و تجربه می تواند همچون دو بالِ پرواز برای ایده های نو و بدیع باشد. در این راستا بخش مشاوره بازاریابی صنعتی و همچنین بازاریابی صادراتی موسسه ایده توسط دکتر بزاززاده مدیریت می شود. ایشان در طول این سال ها در حکم مدیر بازرگانی بین الملل، مدیر فروش، مدیر بازاریابی و همچنین مشاور بازاریابی و فروش، مشاور تبلیغات و برندینگ و همچنین مشاور بازاریابی صادراتی در واحدهای صنعتی مختلف سراسر کشور فعالیت کرده است. ما در شرکت ایده به دنبال شومن بازی نیستیم؛ سعی می کنیم به شما یک برنامه عملیاتی برای بخش های مختلف تحقیقات بازاریابی، بازاریابی داخلی و همچنین بازاریابی صادراتی، برندینگ، بازاریابی دیجیتال، تبلیغات و در نهایت چگونگی راه اندازی سامانه امور مشتریان بدهیم. بدون شک اگر یک واحد صنعتی به این برنامه طراحی شده عمل کند به جواب های جالب و عملیاتی خواهد رسید.
ًً
سایت آقای بازاریاب: مجری پروژه بازاریابی صنعتی
سایت کلینیک مشاوره تبلیغاتی ایده: مشاور پروژه های بازاریابی، تبلیغات و برندینگ
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید: کانال تلگرام آقای بازاریاب | پیچ اینستاگرام ایده
رزومه علمی، پژوهشی و اجرایی: سید حجت بزاززاده