بسیاری از بازاریابان تمایل دارند بازاریابی موفق داشته باشند اما، قبل از رسیدن به این مرحله باید چند سوال از خود بپرسید؟

  • آیا شما توانسته اید تاکنون در حرفه بازاریابی موفق باشید؟
  • آیا جایگاه شما نسبت به سایر بازاریابان، بهتر است؟

همه افراد دنیا معمولا هدفی دارند که برای رسیدن به آن تلاش می کنند. خیلی از افراد هم با علاقه ی بسیار کار خودشان را انجام می دهند اما، باز با شکست روبرو می شوند… اما اگر شما بازاریابی هستید که هدف دارید و با عشق و علاقه کار خودتان را انجام می دهید ولی هنوز یک بازاریابی موفق را تجربه نکرده اید، زمان آن است که چندین سوال چالش برانگیز را از خود بپرسید تا بتوانید خود را محک بزنید به عنوان مثال:

چرا بازاریابی موفق برای من رخ نمی دهد؟

واقعیت این است که به هر میزان سوال های چالشی تری از خود بپرسید بیشتر می توانید به بازاریابی موفق نزدیک شوید. بنابر این تمرکز کنید! یادتان باشد قصد نداشته باشید خودتان را تحقیر کنید بلکه قصدتان این باشد که مشکلات خود را ارزیابی کرده و واقع بین باشید.

برای یک بازاریابی موفق باید بتوانید به برترین های رشته کاری خود تبدیل شوید. اما انجام همه کار ها توسط خودتان، راهش نیست! تفویض اختیار را یاد بگیرید. این را بدانید که شما به عنوان یک بازاریاب حرفه ایی با تیم کاریتان معنا می یابید.

اگر تمایل دارید بازاریابی موفق داشته باشید اما، هدف هایتان به واقعیت تبدیل نشده است، ممکن است دلایل متعددی داشته باشد. هدف های شما باید واقع بینانه باشد. هدف خوب با تعیین دوره زمانی معنا می یابد. هدف ها باید دسته بندی داشته باشند. برای رسیدن به هدف تامین منابع مالی هدف نیز مهم است. بسیاری از بازاریابان از این مسئله غافل هستند و در نهایت به مشکل بر می خورند.

گاهی بازاریابان بی وقفه تلاش می کنند اما، نتیجه دلخواهی را از بازاریابی موفق کسب نمی کنند. بی قفه تلاش کردن به تنهایی نمی تواند شما را به سرمنزل مقصود برساند. تا چه میزان ارتباطات کاری خود را گسترش داده اید؟ تا چه میزان با مدیران بالادستی یا زیر دستان خود ارتباط خوب کاری داشته اید؟ تا چه میزان در کنار تلاش بی قفه به متعهد بودن نسبت به شغلتان فکر کرده اید؟ آیا به جسم و روح خودتان استراحت داده اید. گاهی تلاش بی قفه بدون واکاوی جسمی و روحی نتیجه ایی جز شکست ندارد!

 

بازاریابی موفق با…

بازاریابی موفق تنها با پرسش های چالش برانگیز و جواب های واقع بینانه می تواند برای شما رخ دهد. فرآیند بازاریابی به نو شدن نیاز دارد. شما نمی توانید تنها مانند یک ربات یا اپیلیکیشن بازاریابی عمل کنید و منتظر یک بازاریابی موفق باشید!

شما انسانید، خود را به چالش بکشید!

 

ممکن است به مقاله های زیر علاقمند باشید:

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که موضوع گوگل است Privacy Policy and Terms of Use.

اگر با این شرایط موافقید، لطفا here کلیک کنید.