Skip to main content

فنون جذب دیگران/Dr Lieberman

دکتر دیوید جی. لیبرمن، یکی از مشهورترین روانشناسان و متخصصان در زمینه علوم رفتاری است. وی دارای شهرت جهانی بوده و کتاب های ایشان به زبان های مختلفی ترجمه گردیده است. لیبرمن به طور مستمر در برنامه های رادیویی و تلویزیونی کشورهای انگلیسی زبان حضور یافته و نظرات کارشناسی وی، مورد توجه عموم مردم قرار دارد.

وی فوق تخصص خود را در رشته روانشناسی گرفته و بنیانگذار تجزیه و تحلیل پویایی اعصاب است که از آن به عنوان یک انقلاب در درمان های کوتاه مدت یاد می کنند. تکنیک های شگفت انگیزی که وی در کتاب های خود مطرح می کند سبب می گردد مخاطب در مواجه با دیگران بهتر برخورد کند. دیگران را کمتر برنجاند و بر آنها تأثیر بگذارد. ایده های او در بسیاری از سازمان ها و شرکت های مطرح بین المللی و چند ملیتی مورد استفاده قرار گرفته است. در اینجا قسمتی از مقدمه کتاب “روش های جذب” او را برای شما می آوریم:

آیا از اینکه دیگران شما را فریب می دهند ناراحتید؟ آیا بعضی وقت ها احساس می کنید آن گونه که باید مورد احترام قرار نگرفته اید؟ این کتاب قرار است شما را وارد دنیایی کند که در آن اصول روانشناسی تبدیل به یک فرمول ساده گردیده است و با آن می توانید به راحتی با دیگران ارتباط برقرار کنید و از ارتباط خود با دیگران لذت برده و از آنها فرار نکرده و به جای اینکه آنها را تهدید تلقی کنید؛ از نیروی آنها در جهت پیشبرد اهداف مقدس خود بهره برید….. پس با ما همراه شوید.

شماره تماس جهت مشاوره!