Skip to main content

چگونه در بازاریابی بیمه موفق شویم؟

چگونه در بازاریابی بیمه موفق شویم؟

تا به حال به این فکر کرده اید که بازاریابی بیمه و فروش آن، یک معدن طلا نامحدود است. دستور العمل استخراج آنرا به شما خواهم گفت. چطور و چگونه از مسیر بیمه می توانید ثروت کسب کنید و راهکارهای فوق ستاره فروش در بازاریابی بیمه چیست؟ و به بیان ساده تر، چگونه در بازاریابی بیمه موفق شویم؟

  • اصل اول: تفاوتهای جزیی در زمینه های کلیدی می تواند نتایج فوق العاده ایجاد کند.
  • اصل دوم: ضعیف ترین مهارت مهم شما سقف استفاده کردن از سایر مهارت ها و نیز سقف درآمد شما را مشخص می کند.

توضیح: اگر فاقد یک مهارت مهم مانند پیدا کردن مشتری یا قطعی کردن فروش باشید، این نقطه ضعف به تنهایی نتایج فروش شما را مشخص می سازد و اندازه درآمدتان را رقم می زند. یک کمبود در توانایی شما، هر اندازه در سایر  زمینه قوی باشید؛ می تواند مانع موفقیت شما شود. در مجموعه مطالب که از این پس در اختیار شما قرار خواهد گرفت، می توانید نقاط ضعف خود را برطرف کنید و بعد به کمک راهکارهای ارائه شده بلافاصله در آن زمینه خاص به تقویت خود بپردازید. هرچه در کار بازاریابی و فروش بیشتر پیشرفت کنید فرصت های بیشتری به رویتان گشوده می شود….

  • بهترین ها رو جستجو کنید

بازاریابان تازه کار به موفقیت خود اعتماد و اطمینان دارند و می دانند که به هدفشان خواهند رسید. آنها مصمم اند که این کار را بکنند. تنها سوالی که می کنند این است: چگونه ؟؟؟ شاید مهمترین قدمی راکه در حوزه بازاریابی و فروش می توانید بردارید این است که مصمم و متعهد شوید که در ردیف بهترین های قرار بگیرید. این نقطه عطف زندگی همان تصمیم گیری است !!!

فهرستی از همه کارهایی را که طی روز انجام می دهید تهیه کنید و توضیح دهید چگونه فعالیت فروش را شروع، پیگیری و در نهایت قطعی اش می کنید؛ رضایت خاطر مشتری را فراهم می کنید. از خود بپرسید : کدام مهارت است که اگر آنرا بخوبی انجام بدهم بیشترین تاثیر را بر زندگی ام می گذارد؟ آن مهارت را به عنوان هدف خود مشخص کنید؛ مکتوبش کنید؛ ضرب الاجل آنرا مشخص کنید و برنامه ریزی کنید تا در این مهارت بهترین شوید و به سطح عالی برسید.

ادامه دارد ….

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:  کانال تلگرام آقای بازاریاب   |    پیچ اینستاگرام بزاززاده  

Leave a Reply

شماره تماس جهت مشاوره!