Skip to main content

معرفی ابزارهای بازاریابی اینترنتی : یوتیوب

معرفی ابزارهای بازاریابی اینترنتی : یوتیوب

در ادامه معرفی ابزارهای اینترنتی جهت استفاده در بازاریابی اینترنتی به معرفی شبکه یوتیوب میپردازیم:

شرکت ها برای موفقیت در بازار وب باید به ورای فیس بوک و توییتر و… چشم بدوزند. امروزه توییتر به یک سایتی فراتر از یک سایت ساده تبدیل شده است و جایگاه خود را در فعالیت های بازاریابی اینترنتی تثبیت کرده است. حال ۹راه رسیدن به مشتریان بیشتر در یوتیوب را برایتان ذکر می کنیم. این راه ها توسط جیسون ریچ ارائه شده تا به شما کمک کند تا بتوانید محصول، شرکت و یا مارک خود را به مردم نشان دهید.

  1. خودتان را به عنوان یک شخصیت در اینترنت ترقی دهید و بینندگان خودتان را سرگرم کنید.

شما می توانید در یوتیوب درمورد محصول یا مارک خود توضیح دهید و آن را معرفی کنید وبا این کار شما اعتبار مارک خود را بالا می برید و می توانید با مشتریان خود ارتباط دوجانبه برقرار کنید تا نظرات ،عیوب وپیشنهادات آن ها در مورد مارک خود را بشنوید و در راه بهترشدن ازآنها کمک بگیرید.

  1. دانش خود را به اشتراک بگذارید، اطلاعات را تفسیر کنید.

در یوتیوب دیگران می توانند از دانش شما استفاده کنند. شما با کمی خلاقیت و شانس می توانید راه هایی را برای ارتباط مستقیم با مشتریان پیدا کنید و از آن سود ببرید.

  1. معرفی یک کالا یا خدمت جدید و هدایت مردم به فروشگاه آنلاین شما

همان طور که می دانید ارائه محصول در یوتیوب کم هزینه است. یکی از مؤثرترین راه ها برای جذب مشتری نشان دادن شکل ظاهری محصول و توضیح درباره بهترین شیوه استفاده از آن است که در یوتیوب شما می توانید از ویدئو برای نشان دادن محصول خود استفاده کنید.

  1. به افراد طریقه استفاده از کالا یا خدمات را آموزش دهید

در ویدئو های آموزشی شما می توانید به مشتریان طرز سرهم بندی کردن محصول و طرز کار آن را نشان دهید که با این کار از رجوع و تماس های پشتیبانی مشتریان کاسته می شود.

  1. فیلم تصویری معرفی شغل خود را به اشتراک بگذارید

شما باید خود را با ویدئویی معرفی کنید.کارگاهتان را یا هرچیزی که به شما و محصول یا مارک تان مربوط می شود را باید معرفی کنید تا در ذهن مشتریان به یک متخصص تبدیل شوید. خودتان به آگاهی رساندن و ارائه دادن اطلاعات در مورد شرکتتان کمک کنید.

  1. یک سابقه از گذشته شرکت تهیه کنید و داستان آن را بازگو کنید

شما با استفاده از رهبران و مؤسسین شرکت ویدئویی از شرکت تهیه کنید و درآن همه چیز را در مورد شرکت خود ومحصول توضیح دهید و بگویید چه شد که ایده ساخت محصول تان به ذهنتان رسید. سفری را به داخل شرکت توسط یک فیلم ارائه دهید تا مشتریان شما را بهتر بشناسند وآگاهی شان بیشتر شود.

  1. ارائه محصولات به مشتریان

اگر شما شرکت قدیمی هستید که مردم شما را می شناسند و به شما اعتماد دارند، استفاده از یوتیوب برای ارائه محصولاتتان می تواند راهی کم هزینه ولی در عین حال مؤثر باشد.

  1. دعوت به اقدام کنید

به لطف شبکه اجتماعی یوتیوب شما می توانید به طور مستقیم با مخاطبین خود صحبت کنید. پس این بهترین فرصت است تا مخاطبین خود را به دیدن و استفاده از محصول خود دعوت کنید و تعداد بازدیدکنندگان خود را زیاد کنید.یکی از راه هایی که می توانید برای افزایش لایک های سایتتان و عضو شدن مخاطبین در سایت خود از آن استفاده کنید، برگزار کردن مسابقه ای است که در آن به افراد جایزه ای هم داده شود.با این کار انگیزه افراد را در بازدید از سایتتان افزایش می دهید.

  1. با قرار دادن ویدئو از یک اتفاق خاص شما می توانید آن را با دنیا به اشتراک بگذارید

از آنجایی که کاربران شبکه های اجتماعی از سرتاسر دنیا در شبکه های مجازی به دور هم گرد می آیند پس وقتی شما یک ویدئو از اتفاقی که برای شما و شرکتتان افتاده است در یوتیوب می گذارید مطمئن باشید که همه دنیا آن را خواهند دید.چنین کاری می تواند در قدرت بخشیدن به اتفاق های آینده کمک تان کند.

پیشنهاد میکنیم مطالب زیر را در همین رابطه بخوانید :

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:  کانال تلگرام آقای بازاریاب   |    پیچ اینستاگرام بزاززاده  

شماره تماس جهت مشاوره!