Skip to main content

۱۰۱ روش بازاریابی در اینترنت

کتابی که پیش رو دارید، دوره کامل آموزش بازاریابی در اینترنت است که گام به گام و با زبانی ساده نحوه بازاریابی در اینترنت را از سطح مبتدی تا پیشرفته آموزش می دهد. شما در این کتاب به هرآنچه که در باره بازاریابی به آن نیاز دارید دست خواهید یافت. چراکه نویسنده توانمند کتاب خانم سوزان سوئینی خود متخصص و مشاور در اینترنت و دارای تجربیات مفیدی در بازاریابی برای شرکت های بزرگ است.

اگر کتاب را با دقت مطالعه نمایید متوجه می شوید که تقریبا در هر فصلی از کتاب مشاغل متعددی مرتبط با آن موضوع معرفی شده است که می تواند تعداد زیادی از جوانان را مشغول به کار کند. در برخی موارد شاهدیم که عزیزانی عنوان می کنند راه تجارت الکترونیک بر روی سایت های ایرانی بسته است و لی عملا در این کتاب مشاغلی معرفی شده اند که بدون نیاز به کار اعتباری و تنها با کمی خلاقیت و جدیت می توانند چندین فرصت شغلی بوجود آوردند.

فرصت خوبی است تا از کارشناسان و متخصصان کشورمان دعوت نمایم با دیده کارآفرینی و درآمدزایی به مغوله اینترنت بپردازند و از جوانان عزیز نیز میخواهم با بکارگیری قوه خلاقیت قدرت خویش را به اثبات رسانند چنانکه در برخی موارد نیز شاهد این قدرت بالا در راه اندازی موتورهای جستجو و فهرست های موضوعی ایرانی بوده ایم.

در کتاب ۱۰۱ روش بازاریابی اینترنتی می خوانید:

  • روشهای جذب تعداد کثیری از مشتریان هدف به سوی سایت.
  • نگهداری مشتریان در سایت و ترغیب آنان خرید از محصولات سایت.
  • بکار بردن عناصری که موجب بازگشت مشتریان به سایت می شود.
  • سرمایه گذاری در اینترنت به وسیله بازاریابی ویروسی.
  • روش های ثبت و معرفی سایت درموتورهای جستجو فهرست های موضوعی به منظور جذب مشتری بیشتر.
  • استفاده کارآمد از گروه های خبری، لیست های پستی، فرافهرست ها، مجلات الکترونیکی.

برگرفته از کتاب ۱۰۱ روش بازاریابی در اینترنت


شماره تماس جهت مشاوره!