Skip to main content

رمز موفقیت برند جورج و گیلبرت فشن ایتالیا…

By اردیبهشت ۲۲, ۱۳۹۵مقالات تخصصی بازاریابی

رمز موفقیت برند جورج و گیلبرت فشن ایتالیا…

دلچه و گابانا یکی از معروف ترین نام های فشن دنیا می باشند. این برند توسط دومینکو دلچه و استفانو گابانا در حوالی شهر میلان شکل گرفت. دلچه طراحی فشن را آموخت و در یک کارگاه کوچک خانوادگی مشغول به کار شد اما، گابانا در زمینه فشن اطلاعاتی نداشت و طراحی گرافیک خوانده بود. این دو شخص به صورت کاملا اتفاقی یکدیگر را در محل کارشان در یک کارگاه هنری ملاقات کردند و در سال ۱۹۸۲ میلادی شغل حرفه ایی و مشترک خود را آغاز نمودند، آن ها تصمیم گرفتند نام برند خود را با توجه به اسم خودشان دلچه و گابانا بگذارند.

 

در سال ۱۹۸۶ میلادی آن ها نخستین مجموعه زنانه خود را ارائه کردند اما، این برند به سرعت محبوب شد و در عرصه لباس شنا و لباس های کشباف شهرت یافت، در این هنگام خالقان این برند محبوب تصمیم گرفتند وارد دنیای مردان و عطر شوند و در سال ۱۹۹۰ میلادی این آرزو را عملی کردند. اولین فروشگاه دلچه و گابانا در توکیو افتتاح شد و بعد از آن در هنگ کنگ، میلان و لندن فعالیت های گسترده ایی انجام دادند.

طراحی این برند معروف نیز بسیار منحصر به فرد و خاص است. دلچه و گابانا برای طراحی از فیلم های ایتالیایی الهام می گیرند، دلچه معتقد است که؛” ما مجموعه خود را مانند یک فیلم طراحی می کنیم، به یک داستان فکر می کنیم و در نهایت لباس ها را متناسب با آن طراحی می کنیم.”

هدف اصلی ای این برند توجه به مناسب ترین و شیک ترین مدل است و گرایش های فصلی در اولویت بعدی قرار دارد .

  • کت و شلوار های راه راه باریک گنگستری…
  • کت هایی که به شکل اغراق آمیزی طرح دار و تزیین شده است…
  • رنگ سیاه و جذاب….
  • مدل های زنانه ساده و بی نهایت فریبنده…

برند دلچه و گابانا را تا اوج قله های پیشرفت پیش برده است.

دلچه و گابانا از نام اصلی خود برای کالا های لوکس، رسمی و دائمی مجموعه خود استفاده می کنند. در طراحی این کالا ها توجه به سلیقه ها و گرایش های طولانی مدت اساسی ترین هدف است و تغییر فصل در اولویت قرار نمی گیرد. نام برند اصلی را می توان بر روی لباس های شنا، عطر، کیف و عینک های آفتابی مشاهده کرد.

نام فرعی برند دلچه و گابانا در دنیای جوان ها بیشتر به چشم می خورد به عبارتی، اکثر مردم دنیا دلچه و گابانا را با این نام می شناسند و به دی اند جی شهرت دارد. دی اند جی، غیر رسمی تر و جوان پسندتر می باشد، پر زرق و برق است و علاوه بر کیف، عطر و لباس، بیشتر بر روی جواهر ها و ساعت ها خودنمایی می کند. در برند فرعی دی اند جی به جای دنبال کردن گرایش های فصلی، گرایش های جدیدی خلق می شوند زیرا، بازار هدف این برند فرعی، جوان های سرتاسر دنیا می باشند.

دلچه و گابانا به کودکان هم توجه خاصی دارند و برند دیگری با نام دی اند جی جونی یور را ایجاد کرده اند، هدف اصلی این برند کودکان زیر ۱۱ سال می باشد، توجه به گرایش های فصلی در طراحی لباس های کودکان بسیار مهم تلقی می گردد.

دلچه و گابانا امروزه طراحی لباس های صنعت هالیوود را انجام می دهند و بهترین عطر مردانه را در دنیا عرضه می کنند که شهرت جهانی دارد.

رمز موفقیت دلچه و گابانا را می توان در توجه به بازار هدف دانست، آن ها به سلیقه گروه های مختلف توجه می کنند، برای مسن تر ها رسمی تر و برای جوان ها پرزرق و برق طراحی می کنند و حتی کودکان را هم در مجموعه خود قرا می دهند. تعریف متفاوتی از رنگ دارند و رنگ مشکی را به رنگی تجملی و جذاب تبدیل کرده اند، به بیان دیگر توجه به سلیقه مشتری برای آن ها سرمایه اصلی می باشد و این نقطه منحصر به فرد تمایز این برند همه پسند در دنیای فریبنده مد است به همین علت این برند معروف امروزه به” جورج و گیلبرت فشن ایتالیا” شهرت یافته است.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:  کانال تلگرام آقای بازاریاب   |    پیچ اینستاگرام بزاززاده  

شماره تماس جهت مشاوره!