Skip to main content

تکنولوژی فکر دکتر آزمندیان

جناب آقای دکتر علیرضا آزمندیان در سال ۱۳۳۲ در تهران در یک خانواده ی مذهبی متولد شدند و تحصیلات خویش را تا مقطع لیسانس در دانشگاه صنعتی شریف تهران در رشته ی مهندسی مکانیک و در مقطع فوق لیسانس در رشته ی مهندسی صنایع با گرایش مدیریت مهندسی و در مقطع دکترا و فوق دکترا در رشته ی صنایع و سیستم ها در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی ادامه دادند و همزمان در دانشگاه های آمریکا رشته ی تخصصی خود را تدریس نمودند؛  لازم به ذکر و در خور توجه است که قبل از عزیمت به خارج از کشور، ایشان که یکی از افراد متعهد به دین و جامعه ی اسلامی هستند در سال های جنگ تحمیلی ودر حماسه های عظیم دفاع مقدس به عنوان خبرنگار سیاسی با حضور دلاورانه ی خویش در جبهه های جنگ رشادت های برادران رزمنده ی ما را در نبرد حق علیه باطل به تصویر کشیدند.

از نظر ایشان در دنیا هیچ چیز به طور تصادفی اتفاق نمی افتد، یعنی اگر شما امروز با خود گفتید نگاهی هم به قسمت معرفی کتاب مستر ویزیتور بیندازم و آمدید و با این کتاب آشنا شدید به طور اتفاقی نیست،  حتما روزی با خود گفته اید که می خواهید در زندگیتان تغییری ایجاد کنید و ضمیر ناخودآگاه شما، شما را به اینجا کشانده. از زبان نویسنده ی کتاب:

“تکنولوژی فکر یک سیستم جدید خودشناسی و در نهایت خداشناسی است. تکنولوژی فکر سفری است انسانی_الهی که از تو شروع می شود و به خدا می رسد و تو در این سفر تمام باورهای نارسای گذشته ات را عوض می کنی؛  شخصیت خود را پالایش می کنی و به آرامش درون می رسی. ارتباطات‌ انسانی را یاد می گیری و برای آینده ی زندگی ات طراحی‌ میکنی و همچون کوهی در مقابل مسایل و مشکلات می ایستی و آن ها را در دنیایی از اعتماد به نفس عالی حل می کنی و از لحظه لحظه های زندگی ات لذت می بری. در این کتاب ۴ بخش خاص وجود دارد که به طور غیر مستقیم به شما سیگنال می دهد”

این مقاله سرکار خانم هانیه رحمت آبادی، یکی از علاقه مندان سایت آقای بازاریاب نوشته شده است.

شماره تماس جهت مشاوره!