Skip to main content

چگونه یک بازاریاب حرفه ایی شوم!؟

بازاریاب حرفه ایــــــــــــــــــــــــی از آن دست عبارت هایی است که انسان را به وجد می آورد. اگر دوست دارید بازاریاب حرفه ایی شوید می توانید با توجه به چندین نکته به نقطه ی اوج موفقیت در شغل خودتان دست یابید. برای این که یک بازاریاب حرفه ایی شوید برای خودتان هدف و رسالت تعیین کنید. این به معنای این است که بی هدف روز هایتان را سپری نکنید و حتی برای فروش یک خودکار هم هدف داشته باشید. همچنین هدفتان فقط کسب پول نباشد گرچه کسب پول از واجبات زندگی است اما برای موفقیت باید سطح توقعتان را از خودتان را ارتقا دهید.

به جزییات توجه کنید. یک بازاریاب حرفه ایی به جزییات توجه می کند. به مخاطبتان توجه کنید، رفتار هایش را بررسی کنید، بازار و شرایط بازار را مدام چک کنید، خلاصه این که جزیی نگر باشید و برای موفقیت، از حالت کلی نگری خارج شوید.

برای تبدیل شدن به یک بازاریاب حرفه ایی ببنید واقعا مشتری چه می خواهد؟ چه محصولی را می پسند؟ چه ویژگی ایی برای او مهم است، چه سبکی مورد پسند اوست؟ تمام این سوالات را برای رسیدن به موفقیت باید پاسخ دهید و برای مشتریان مرتع نمایید.

پی گیری کنید! بله چیز سختی نیست… شما قصد دارید بازاریاب حرفه ایی شوید پس باید پی گیر فروش خود به مشتری باشید. بعضی از بازاریابان هنگامی که محصولی را می فروشند ارتباط خودشان را با مشتری قطع می کنند اما برای کسب موفقیت شما این گونه نباشید… در مناسبت ها پیام تبریک دهید، اگر نسخه جدید از محصول وارد بازار شد به مشتری اطلاع دهید، پس از این که محصولی را فروختید با مشتری تماس بگیرید و بپرسید آیا راضی هست یا خیر؟ یا این که چه درخواست دیگری دارد؟ به غیر از تماس می توانید از ایمیل هم استفاده کنید یا اگر می دانید مشتری شما در شبکه اجتماعی ایی عضو هست از طریق آن شبکه اجتماعی با او ارتباط بگیرید.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:  کانال تلگرام آقای بازاریاب   |    پیچ اینستاگرام بزاززاده  

 

شماره تماس جهت مشاوره!