Skip to main content

بازاریابی گردشگری: طراحی وب سایت آژانس های مسافرتی

بازاریابی گردشگری: طراحی وب سایت آژانس های مسافرتی

امروزه با رشد تکنولوژی و توسعه ارتباطات، لزوم استفاده از ابزارهای ارتباطی برای بقا در صحنه رقابت جهانی ضروری است. از این رو صنعت گردشگری، سومین صنعت جهان، می بایست خود را با تغییرات جهانی همگام کند. وب سایت های گردشگری بعنوان یک ابزار ارتباطی می تواند مزیت رقابتی برای بازاریابی گردشگری ایجاد کند. در راستای اهداف توسعه صنعت گردشگری اصلی ترین و مهم‌ترین انگیزه متقاضیان طراحی سایت آژانس‌های مسافرتی، معرفی مرکز و ارائه خدمات به صورت آنلاین بمنظور افزایش بهره وری می‌باشد. از این رو در طراحی اینگونه سایت‌ها سعی بر آن خواهد بود که با آنالیز و تحلیل فرآیند‌های داخلی نیز به بهترین نتیجه در اجرای راهکار طراحی سایت آژانس‌های مسافرتی برسیم.

این راهکارها شامل سیستم مدیریت تورهای مسافرتی و سیستم ثبت و پیگیری درخواست های رزرو در کنار سیستم معرفی آژانس مسافرتی می باشد. راهکار طراحی سایت آژانس‌های مسافرتی، ابزارهای مفید اتوماسیون روند عملیاتی جاری در آژانس را در خود جای داده است. مدیریت تورهای مسافرتی فضایی است که در آن تورهای مسافرتی آژانس ّهمراه برنامه سفر در سایت تعریف می‌شود.

از جمله مواردی که باید در طراحی وب سایت های آژانس های گردشگری مد نظر قرار داد شامل اطلاعاتی درباره ی آژانس مسافرتی، معرفی خدمات آژانس مسافرتی، تعریف تور‌ها، امکان ورود محتوای هر تور مسافرتی به صورت کامل(شامل توضیحات تور – قیمت تور – گالری عکس و…)، امکان رزرو آنلاین تورهای مسافرتی، تعریف مسئولین تور‌ها به همراه شماره تماس و ایمیل هر یک به صورت مجزا، تعریف نوع تور، مشخص کردن موقعیت هتل بر روی نقشه گوگل، انتخاب امکانات تور(صبحانه و نهار، راهنمای فارسی زبان، ترانسفر فرودگاهی و…)، اضافه نمودن به لیست امکانات به تعداد دلخواه، درج تصاویر و فیلم به تعداد نامحدود برای هر تور، ارسال پیامک برای مشتریان برای اطلاع رسانی تورهای جدید، فرم‌های ویژه ثبت نام تور‌ها و دریافت کپی گذرنامه و سایر مدارک از طریق فرم مخصوص، نظر سنجی از مشتریان، مدیریت کاربران، فرم عضویت، مدیریت خبرنامه، هماهنگی کامل با موتورهای جستجو جهت نمایش تورهای موجود در نتایج جستجوی گوگل، نمایش آب و هوا شهرهای مورد نظر و ……  و سایر بخشهای مورد نیاز که بصورت اختصاصی و سفارشی بنا به درخواست کارفرما، پیاده سازی خواهند شد.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:  کانال تلگرام آقای بازاریاب   |    پیچ اینستاگرام بزاززاده  

شماره تماس جهت مشاوره!