Skip to main content

بازاریابی هنر دق الباب ارتباطات موثر

دنیای کنونی، دنیای مملو از ارتباطات است و بازاریابی تحت تاثیر این ارتباطات قرار می گیرد. تلگرام، اینستاگرام، فیسبوک، لینکدین، ایمو، وی چت، وایبر، تانگو و الی آخر… این شبکه های اجتماعی و این حجم گسترده ارتباطات، بازاریابی را تحت تاثیر تلاطم های فراموشی قرار می دهد.در ارتباطات یک نکته بسیار مهم است که؛ اگر ارتباطات به نفع کسب و کار شما باشد آن وقت است که شما می توانید پادشاه شوید ولی اگر نتوانید از ارتباطات استفاده کنید آن زمان است که فاتحه کسب و کارتان را باید بخوانید!

در بازاریابی واژه شانس به معنای یک اتفاق و یا سود تصادفی وجود ندارد، آن چیزی که به اسم شانس در این حرفه به گوش شما می خورد نتیجه ارتباطات است زیرا وقتی ارتباطاتتان خوب باشد کسب و کارتان هم رونق می گیرد. در ارتباطات موثر باید بدانید چه مطلبی را کجا و به چه کسی بگویید.

گفتن مطلبی مناسب به فرد مناسب در زمان مناسب به قول افراد ناسا، مانند پیدا کردن پنجره ایی در فضاست.

“جایگاه سازی نبردی در ذهن”

حال اگر شما در بازاریابی یاد گرفته باشید که چگونه پنجره های مناسب تجارتتان را درست کنید باید این را هم یاد بگیرد که این پنجره ها در ارتباط مناسب با هم می توانند بنای تجارت شما را زیبا کنند در غیر اینصورت در قسمتی از بنای تجارت شما یا فقط دیوار است یا در عرض یک دیوار ۹ متری دو پنجره دارید یا به هیچ وجه پنجره های شما در بنا درست قرار نگرفته است و خلاصه یک بنای تجاری ناقص دارید که به هیچ وجه به دل مشتری نمی شیند. با این حساب توقع سود و منفعت مانند یک خواب و خیال است.

“یک بازاریاب باید بداند ارتباطات مانند شمشیری دو لبه است. شما باید بدانید که ارتباطات در بازاریابی باید گسترده باشد اما، این را هم باید بدانید نباید با ارتباطات زیاد با مشتریانتان آن ها را خسته و کسل کنید در واقع نباید انقدر ارتباط خود را با مشتری زیاد کنید که دل او را بزنید بلکه باید یک حد وسط را در بازاریابی خود اتخاذ کنید.و این همان نکته مهم است که برای کسب و کارتان مفید است!

ارتباطی در حد مناسب که از طریق رسانه های اجتماعی مناسب منتشر شود و در زمان و مکان معقول نشر داده شود همان شانس دنیای بازاریابی شماست که باید زمانی که دق الباب می کند سریع در را به روی او باز کنید زیرا شانس فقط یک بار در می زند!!!

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:  کانال تلگرام آقای بازاریاب   |    پیچ اینستاگرام بزاززاده  

شماره تماس جهت مشاوره!