Skip to main content

بازاریابی دیجیتالی

به بازرایابی هدفمند، قابل اندازه گیری و تعاملی محصولات و خدمات با استفاده از فن­آوری دیجیتال به منظور رسیدن به مشتری نهایی، بازاریابی دیجیتال گویند. بر طبق تعریف موسسه بازاریابی دیجیتال، بازاریابی دیجیتالی شامل به کارگیری و استفاده از انواع کانال ها و ابزار دیجیتالی در جهت ترفیع و ترویج فروش محصولات و خدمات به مشتریان است.

لازمه ترفیع برند استفاده از تکنیک های نوین رسانه­ های دیجیتال است به همین دلیل می توان با استفاده از ابزارهای بازاریابی دیجیتال به خوبی نام و نشان یک محصول یا خدمت را به خوبی به مشتریان هدف انتقال داد. یعنی در بازاریابی دیجیتال می توان علاوه بر ابزارهایی همچون تلفن همراه، تلویزیون و رادیو از اینترنت به عنوان یک رسانه­ی ترفیع دهنده­ی اصلی بهره برد.

بازاریابی دیجیتال شامل تکنیک های نوین بازاریابی اینترنتی مانند بهینه­ سازی موتورهای جستجو(SEO)، بازاریابی موتورهای جستجو و در نهایت لینک سازی است. بازاریاب با استفاده از روش های فوق به یک سایت تازه تأسیس اینترنتی کمک می کند تا در کوتاه ترین زمان ممکن تعداد بازدید کنندگان خود را افزایش داده و بتواند مشتریان بیشتری را به خود جلب کند. لازم به ذکر است در بازاریابی دیجیتال از کانال­های غیر اینترنتی همانند تلفن همراه(استفاده از ابزارهایی همچون SMS و یا MMS)، بازاریابی رسانه­ های اجتماعی همچون رادیو، نمایش تبلیغات تلویزیونی ، کتاب های الکترونیکی، لوح­ های فشرده­ی بازی و … نیز استفاده می شود.

شماره تماس جهت مشاوره!