Skip to main content

بازاریابی اینترنتی با استفاده از ایمیل یا درخواست فوری

بازاریابی اینترنتی با استفاده از ایمیل یا درخواست فوری

ایمیل هنگامی که در بازاریابی اینترنتی جای خود را بازکرد توانست به راحتی مرز های محدودیت در بازار های مجازی را در نوردید. اگر شما به بازاریابی اینترنتی مشغول هستید و هنوز فکر می کنید ایمیل نمی تواند برای شما مفید باشد، این مطلب را از دست ندهید.

ایمیل یا درخواست فوری

واقعیت این است که فراسوی چارچوب ها و واژه های پیچیده ی بازاریابی اینترنتی، باید به صورت خودمانی بگویم که ایمیل همان درخواست فوری از فرد است. می دانید چرا؟ پاسخی که از بازاریابی اینترنتی دریافت می کنیم این است یک بازاریاب پس از فرستادن ایمیل نیاز نیست زیاد معطل شود چون مشتری ها، ۸۰ درصد ایمیل های خود را ظرف ۴۸ ساعت اول می خوانند. پس این کار برای بازاریابی آنلاین یا بازاریابی دیجیتالی خوب است چون بالاخره مشتری دست به کار شده است. در ایمیل های تجاری، مشتری کار های زیر را انجام می دهد که در تسهیل بازاریابی اینترنتی نقش دارد:

ایمیل را باز می کند و می خواند.

روی پیوند های ارسالی و یا دکمه ی پاسخ دهی کلیک می کند.

احتمال دارد ایمیل شما را فوروارد کند و یا ممکن است ایمیل شما را چاپ کند که این نشانه ی توجه اوست.

و اگر ایمیل را ذخیره کرد می توان گفت او هنوز درگیر پیشنهاد شماست و این عالی است چون بازاریابی اینترنتی شما جواب داده است.

اگر تصمیم گرفته اید که مشتری را در بازاریابی آنلاین با ایمیل جذب کنید باید محتوای ایمیلتان هم جذاب باشد، محتوایی که ذهن مشتری را مشغول کند و برای شما در فکر او جا باز کند. بنابر این داشتن محتوای جذاب در بازاریابی اینترنتی نقش بازاریابی محتوا را پُر رنگ می کند زیرا شما با ارسال ایمیل درخواست، توجه فوری از مشتری کرده اید اما، اگر محتوای خوبی نداشته باشید او جذب بازاریابی اینترنتی شما نمی شود.

بازاریابی در فضای مجازی و اینترنت را می توان یکی از بهترین انواع بازاریابی دانست که شاخه های متعددی دارد و می توان در هرکدام از بخش های آن با توجه به علاقه ی بازاریاب، تجارت را توسعه داد و در نهایت سود مناسبی را به دست آورد.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:  کانال تلگرام آقای بازاریاب   |    پیچ اینستاگرام بزاززاده  

شماره تماس جهت مشاوره!