Skip to main content

چرا بازاریابی ایمیلی؟! فواید و ریسک ها

بازاریابی ایمیلی و بررسی این موضوع که چرا این نوع بازاریابی می تواند مفید باشد؟ همواره یکی از دغدغه های افراد بوده است. بازاریابی ایمیلی نوع خاصی از بازاریابی است. همان طور که می دانید ارتباط برقرار کردن با مشتریان کار آسانی است. شما به عنوان بازاریاب می توانید با استفاده از روش های مختلف با مشتری ارتباط برقرار کنید اما، متقاعد کردن مشتری برای خرید کردن کار سخت و دشواری است. در حالت کلی احتمال زیادی وجود دارد که شما با مشتریان مختلفی ارتباط برقرار کنید اما، احتمال متقاعد کردن آنان برای خرید مانند نسبت ۱۰ به ۹۰ است! بازاریابی ایمیلی راهی برای متقاعد کردن مشتریان برای خرید محصول است. با کمک این نوع بازاریابی شما می توانید به صورت  آهسته اما، مدام انگیزه خرید را در مشتریان خود بیدار کنید و در نهایت مشتری را برای خرید محصول متقاعد نمایید.

بازاریابی ایمیلی یک فرصت است!

این نوع بازاریابی مانند یک فرصت است! فرصتی که شما با کمک آن می توانید تجارت پایدار، مطلوب و مستمر را تجربه کنید. در این نوع بازاریابی شما می توانید هیجان وفاداری مشتریان را به شکل ملموسی حس نمایید. برخی از بازاریابان معتقد هستند که بازاریابی ایمیلی نمی تواند برای آن ارزش ایجاد نماید اما، این گونه نیست! تنظیم محتوای ایمیل ها به گونه ایی که، هدفمند و با ارزش باشد و بتواند بر روی مشتریان تاثیر بگذارد بستگی به این موضوع دارد که بازاریاب تا چه میزان در تهیه چنین محتوا هایی مهارت کافی کسب کرده است. اگر بهترین ابزار بازاریابی را هم در اختیار داشته باشید اما، به درستی از آن استفاده نکنید نمی توانید به نتیجه مطلوب دست یابید.

ریسک های بازاریابی ایمیلی…

بازاریابی ایمیلی ریسک های خود را نیز دارد. به عنوان نمونه، ممکن است شما در معرض موارد قانونی در این بازاریابی قرار بگیرید، یا ممکن است با بی اعتمادی مشتریان به فضای مجازی روبرو شوید. همچنین این احتمال وجود دارد که، در برابر مسدود شدن ایمیل هایتان توسط ارایه دهندگان سرویس های اینترنتی قرار گیرید. به همین دلیل نیاز است شما به صورت مستمر اطلاعات خود را از قوانین جدیدی که در این حوزه وضع می شود بروز کنید تا در نهایت بتوانید بهترین بهره برداری را از بازاریابی ایمیلی داشته باشید.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:  کانال تلگرام آقای بازاریاب   |    پیچ اینستاگرام بزاززاده  

 

 

شماره تماس جهت مشاوره!