Skip to main content

زندگی شیرین تر با خدمات سایت های اینترنتی

یکی از هدف های بازاریابی الکترونیکی، خدمت رسانی یا ارزش افزایی است. چگونه یک وب سایت می تواند به مشتریان کمک کند، تجربه ی آن ها را بهبود دهد یا ارزشی را به تجربه ی آن ها اضافه کند؟

روزنامه ها را در نظر بگیرید. روزنامه ها می توانند به خوانندگان اجازه دهند تا روزنامه ی خاص خود را از طریق شخصی سازی ایجاد کنند. آن ها دیگر محدود به زمان های انتشار نیستند و در هر زمانی می توانند مورد دست یابی قرار گیرند. خوانندگان آن ها می توانند هشدارهایی را برای آگاه کردن آن ها به وسیله ی پست الکترونیکی به محض وقوع یک رویداد تنظیم کنند.

در واقع برای این کار افراد باید در یک وب سایت از طریق پست الکترونیک شان ثبت نام کنند و بعد از ثبت پست الکترونیک شان را در قسمت خبرنامه ثبت کنند و هنگامی که پست الکترونیک خود را در قسمت خبرنامه ثبت کردند در هر زمانی که رویداد خاصی را وب سایت منتشر کند از طریق پست الکترونیک به آن مخاطبان خاص اطلاع رسانی می شود و فرد نیز هر گاه به پست الکترونیک خود مراجعه کند می تواند از مطلب هایی که به تازگی منتشر شده است با خبر شود.

اگر زندگی برای شما واقعا جالب باشد، ممکن است به یک باشگاه تجاری از جویندگان بامزه ای ملحق شوید، ایمیل های خوشامدگویی از خطوط هوایی خاصی شما را از صندلی های فروخته نشده در سفرهای هوایی برای آخر هفته مطلع می سازد. در واقع در این حالت خطوط هوایی بلیط های فروش نرفته ی خود را به تمامی کاربران خود عرضه می کنند و کاربران نیز متناسب با سلیقه و درآمد خود از بین تمامی گزینه های پیشنهادی می توانند گزینه ای را که مناسب شرایط شان است را انتخاب نمایند.

درباره نویسنده

شماره تماس جهت مشاوره!