Skip to main content

آیا برای وب سایت خود هدفی تعیین کرده‌اید؟

هدف غایتی است که همواره هر فردی در سرتاسر جهان برای آن تلاش می‌کند و فعالیت‌های روزمره خود را در جهت رسیدن به این مهم تنظیم می‌نماید. اگر در گذشته هدف یک فروشنده در بازار، فروش کالایش با تبلیغ کالای خود با صدای بلند بود یا اگر پیکی برای کشورش این سو و آن سوی مرزهای دنیا را در می‌نوردید و اگر جهانگردی مجبور بود برای تماشای دیدنی‌های گیتی به جای جای آن سفر کند، امروزه شما می‌توانید تمام این کارها را در کوتاه ترین زمان ممکن بوسیله وب سایت‌ ها انجام دهید.

حتما می‌دانیم که وب‌سایت‌ها برای دارا بودن بیش از  میلیونها بازدید کننده با یکدیگر رقابت می‌کنند اما آیا تا به حال از خود پرسیده‌ایم که چگونه می‌توانیم بینندگان سایت خود را افزایش دهیم؟

اگر از مردم پرسیده شود آیا آنها در اینترنت بازاریابی نیز می‌کنند پاسخ می‌دهند ” بله ما یک وب سایت داریم!” اما داشتن وب سایت و بازاریابی در اینترنت دو مقوله کاملا متفاوت هستند. وب سایت مجموعه‌ای از اسناد، تصاویر و فایل گرافیکی است که عموم مردم می‌توانند بوسیله اینترنت از آن استفاده کنند.  این در حالی است که برای بازاریابی در اینترنت،  طراحی سایت باید به گونه‌ای باشد که اهداف آنلاین را تامین نموده و با در نظر گرفتن بازار هدف راه اندازی شود.

علاوه بر این بازاریابی در اینترنت، مشتمل بر تلاش برای دستیابی به بازار هدف آنلاین،  جلب توجه بینندگان به وب سایت، ترغیب آنها به خرید محصولات و خدمات و همچنین ایجاد انگیزه در آنان برای بازگشت مجدد است.

“آیا طراحی زیبا و عالی سایت را می‌توان به تنهایی عاملی برای مارکتینگ آنلاین قرار داد؟”. این سوالی است که پاسخ آن را در مطالب آینده به شما خواهیم داد پس با ما همراه باشید.

شماره تماس جهت مشاوره!