Skip to main content

آموزش ویزیتوری، وظایف ضروری و غیر ضروری

ویزیتوری نیازمند داشتن برنامه است در واقع یکی از موارد مهم در آموزش ویزیتوری داشتن برنامه برای انجام کار هایی است که قرار در طول ساعات روز انجام دهید.در آموزش ویزیتوری باید دانست که زمان یک منبع محدود است. بعلاوه توان انسان ها نیز دارای محدودیت است. ویزیتور باید بداند چگونه می تواند با داشتن برنامه  صحیح برای روز کاری خود، هفته و حتی سال کاری خود، برنامه هایش را به پیش برد.

در آموزش ویزیتوری به ویزیتور ها یاد می دهند که بین منابع و نیاز هایی که دارند تعادل برقرار کنند و می توان گفت یکی از مهترین اصول در آموزش ویزیتوری، کاهش اشتباه است. بسیار پیش آمده که ویزیتور ها انرژی و توان خود را صرف کار های غیر ضروری می کنند یا منابعی که در اختیار دارند بدون داشتن برنامه ایی منسجم هدر می دهند. گاهی افراد زنگ تفریح کار خود را افزایش می دهند و در نتیجه نمی توانند در زمان مشخص شده کار مناسبی را ارائه کنند.

اما به غیر از این اتلاف هایی که ممکن است رخ دهد، آموزش ویزیتوری به این مسئله تاکید دارد که به جای اتلاف وقت باید بتوانید مهارت های خود را افزایش دهید. به عنوان نمونه؛

  • می توانید بر روی مهارت زبان بدن خود به جای افزایش ساعات تفریحتان کار کنید
  • می توانید به جای چک کردن مدام و دم به دقیقه ی شبکه های اجتماعی خود، زمان خود را صرف یادگیری راهکار های افزایش مشتری در فضای مجازی کنید.
  • می توانید بر روی راهکار های شناخت بازار کار کنید.

در هر حال یک ویزیتور باید یاد بگیرد که چگونه از زمان های فعال و حتی زمان های مرده خود هم استفاده کند تا بتواند از رقیبان خود پیشی گیرد.

از موارد مهم دیگر در آموزش ویزیتوری این است که یاد بگیرید اولویت های کاری خود را تعیین کنید در واقع باید بتوانید بر اساس اولویت های خودتان پیش روید در غیر اینصورت با یک بهم ریختگی مواجه خواهید شد.

شاید بتوان خلاصه ی مباحث آموزش ویزیتوری را در یک جمله خلاصه کرد و آن تعیین وظایف ضروری و غیر ضروری است………

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:  کانال تلگرام آقای بازاریاب   |    پیچ اینستاگرام بزاززاده  


 

شماره تماس جهت مشاوره!