Skip to main content

آموزش زبان بدن، مالیدن کف دست ها به هم چه معنایی دارد؟

بخش تامین محتوای مسترویزیتور همواره به صورت دوره ایی به معرفی نکاتی از آموزش زبان بدن می پردازد و با این استراتژی سایت مسترویزیتور با معرفی کتاب هایی در این زمینه همواره از سایت های پیش رو و موفق در مباحث آموزشی بوده است. اهمیت آموزش زبان بدن در کسب و کار شما تا جایی است که بدون توجه به آن قطعا شکست خواهید خورد.

شاید بعضی از افراد این جمله را نوعی اغراق بدانند اما، اگر آموزش زبان بدن را در خود تقویت نکنید، چگونه می توانید تمام حرکات مشتری خود را تحلیل نمایید؟ یا اگر نسبت به مباحث آموزش زبان بدن بی تفاوت باشید هرگر نمی توانید درک درستی از رفتار رقبای خود کسب کنید. بنابر این آموزش زبان بدن برای هر فعال تجاری یک ضرورت است و در این مطلب ما تلاش کرده ایم با آوردن مثال هایی از کتاب زبان بدن در بازاریابی و فروش شما را بیشتر با این حوزه آشنا نماییم.

مالیدن کف دست ها به هم به چه معناست؟

“مالیدن کف دست ها به همدیگر در بیشتر موارد نشان دهنده انتظار های مثبت است، به عنوان مثال هنگامی که یک مدیر در جلسه در هنگام سخنرانی کف دست های خود را به هم می مالد و به صورت های مالی اشاره می کند قطعاً صورت های مالی شرکت نشان دهنده پیشرفت خوبی بوده اند و مدیر با این زبان بدن تلاش کرده تا این خبر مثبت را زودتر از نشان دادن صورت مالی ها به حضار در جلسه اعلام کند، این حرکت در بین مجری های تلویزیون بسیار رواج دارد. سرعت مالیدن کف دست ها به همدیگر نشان دهنده این است که چه کسی از این نتایج مثبت بهره خواهد برد. اگر در هنگام یک معامله طرف مقابل به صورتی سریع کف دست های خود را به همدیگر مالید نشان دهنده این است که شما از این معامله سود مناسبی برده اید اما اگر طرف مقابل شما این کار را با تردید و با کندی انجام داد، این به این معناست که او بیش تر از شما در این معامله سود خواهد برد و این معامله به نفع شما نیست. البته این حرکت از زبان بدن مانند سایر حرکت ها در زبان بدن باید با توجه به موقعیت های مختلف سنجیده شود.به عنوان نمونه گاهی مالیدن دست ها صرفاً برای گرم کردن بدن به کار می رود. کتاب زبان بدن در بازاریابی و فروش

با توجه به مباحثی در متن بالا به آن اشاره شد احتمالا متوجه شده اید که آموزش زبان بدن تا چه اندازه می تواند برای شما مفید باشد. در واقع آموزش زبان بدن همان طور که بیان شد در سخنرانی های شما با طرف های تجاریتان نیز می تواند مفید و موثر واقع شود. در هر سخنرانی ایی اگر شما با زبان بدن آشنایی بیشتری داشته باشید می توانید نتیجه ی بهتری کسب کنید و فرقی نمی کند که سخنرانی شما تجاری و کاری باشد یا یک سخنرانی آموزشی و… تلقی گردد. در واقع می توان گفت آموزش زبان بدن کاربرد بسیار وسیعی دارد. این که شما بدانید چگونه از زبان بدن خودتان استفاده کنید نیاز به تمرین و کسب تبحر دارد. بنابر این پیشنهاد می کنیم از کتاب های موجود در بازار مانند کتابی که ذکر شد و یا دوره های آموزش زبان بدن استفاده نمایید.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:  کانال تلگرام آقای بازاریاب   |    پیچ اینستاگرام بزاززاده  

شماره تماس جهت مشاوره!