Skip to main content

آموزش بازاریابی محتوا؛ تولید محتوای بهینه

یکی از مسائل مهم در آموزش بازاریابی محتوا، تولید محتوای بهینه است. اما معمولا این سوال مطرح است که چگونه محتوای بهینه تولید کنیم؟

آموزش بازاریابی محتوا و ترفند های آن

  • در آموزش بازاریابی محتوا تاکید این است که برای بهینه کردن محتوای تولید شده بهتر است محتوا بین ۳۵۰ الی ۵۰۰ واژه را شامل شود. محتوایی که تولید می شود به غیر از تعداد واژه هایی که ذکر شد باید مستقیما با واژه کانونی انتخابی مطابقت داشته باشد. به عنوان مثال: اگر واژه کانونی شما، آجیل است مطلب شما هم باید در ارتباط با آجیل نوشته شود و از این حیث مطابقت داشته باشد.
  • در آموزش بازاریابی محتوا، برای نوشتن محتوا می توانید از نرم افزار ورد استفاده کنید. اما اگر سیستم سایت شما بر پایه ورد پرس نوشته شده است؛ می توانید در درون خود این سیستم شروع به تایپ کنید.
  • در بسیاری از مواقع محتوا نویسان به سبز شدن چراغ سئو سایت توجه بسیار زیادی می کنند اما، نوشتن محتوای خوب و مخاطب پسند تنها به سبز شدن چراغ سئو وابسته نیست! و این قضیه در آموزش بازاریابی محتوا در دنیای امروز کاربرد خود را از دست داده است. در واقع محتوا نویس متبحر هم باید به سبز شدن چراغ سئو توجه کند و هم تمام خلاقیت خود را برای نوشتن یک محتوای عالی به کار بندد.
  • یکی دیگر از مباحث در بازاریابی محتوا توجه به چگالی واژه کانونی است. چگالی واژه های کانونی از جمله مباحث مهم در آموزش بازاریابی محتوا است، زیرا این مورد در بهینه سازی سایت توسط موتور های جستجو نقش مهمی دارد.
  • در آموزش بازاریابی محتوا چگالی واژه های کلیدی؛ نسبت این واژه ها به کل متن محسوب می شود.
  • اگر واژه کانونی یا کلیدی شما بیش از حد در مطلب مد نظرتان تکرار داشته باشد، باعث می شود سایت شما توسط موتور های جستجو به عنوان اسپمر تلقی شود و جریمه گردد. اگر هم تعداد واژه های کنونی بسیار کم باشد سایت شما معمولا توسط موتور جستجو شناسایی نمی شود. نسبت بهینه در چگالی واژه های کانونی می تواند بین ۲ تا ۳ درصد متغیر باشد.
  • از مباحث دیگر در آموزش بازاریابی محتوا این است که برای بهینه کردن مطلبتان بهتر است واژه کانونی شما در ابتدای متن به کاربرده شود زیرا این کار امکان این که مطلبتان توسط موتور های جستجو شناسایی شود را افزایش می دهد.

این ترفند ها در آموزش بازاریابی محتوا به شما کمک می کند تا محتوایی بهینه تولید کنید.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:  کانال تلگرام آقای بازاریاب   |    پیچ اینستاگرام بزاززاده  

شماره تماس جهت مشاوره!