Skip to main content

آشنایی با کتاب چیدمان فروشگاهی بچین و بفروش

چیدمان فروشگاهی ضرورت دنیای امروز است. اساسا نمی توانید در فروش و بازاریابی محصولات فروشگاهتان موفق شوید مگر این که به چیدمان فروشگاهی توجه کنید. اما چیدمان فروشگاهی به غیر از معیار های جذب مشتری شما و تاثیر بر روی فروش می تواند بر روی مسائل دیگر هم تاثیر داشته باشد.

یکی از جنبه های خوب چیدمان فروشگاهی این است که شما می توانید با یک چیدمان مناسب مانع از سرقت سارقین از فروشگاه خود شوید. حال این سوال مطرح است که یک چیدمان خوب چه عناصری را باید مورد توجه قرار دهد تا از سرقت محصول در فروشگاه جلوگیری کند. برای این منظور ما تصمیم گرفتیم به بخشی از کتاب چیدمان فروشگاهی، بچین و بفروش دراین زمینه اشاره کنیم.

“چیدمان داخلی یک فروشگاه ممکن است به دلایل مختلفی ضعیف باشد و این امر می تواند در بخش های مختلف به چشم آید:

به عنوان نمونه ممکن است طراحی قفسه های داخلی بسیار تو در تو باشد طراحی های قفسه ها با پیچیدگی زیاد می تواند امکان سرقت را برای سارقان فراهم کند.

طراحی قفسه ها باید به گونه ایی باشد که امکان سرقت برای سارقان به حداقل کاهش یابد برای این منظور بهترین روش این است که طراحی قفسه ها با در نظر گرفتن فضای کافی باشد.گاهی ممکن است میزان نور در فضای داخلی فروشگاه به میزان کافی نباشد این حالت نیز ممکن است باعث سرقت شود زیرا، در فضا هایی که نور کافی وجود ندارد سارقان تصمیم به سرقت خواهند گرفت و از کمبود روشنایی استفاده خواهند.

نور در فضای داخلی فروشگاه باید به میزان کافی باشد در غیر این صورت نور بیش از حد هزینه های فروشگاه را بالا خواهد برد و نور به میزان کم باعث بروز سرقت خواهد شد بنابر این، این نکته باید همیشه مد نظر طراحان چیدمان فروشگاهی باشد که میزان نور از چارچوبی متعادل پیروی کند. “

همان طور که مستحضرید چیدمان فروشگاه فقط بر روی فروش شما تاثیر گذار نیست! چیدمان فروشگاهی در هر فروشگاه اساس هر کار مفید و سودمند تجاری است. در گذشته تصور می شد چیدمان فرشگاهی تنها در زیبایی دیداری مشتریان اثر گذار است. با گذشت زمان تاثیر چیدمان فروشگاه بر بازاریابی و فروش بیشتر خودنمایی می کند. امروزه چیدمان فروشگاهی فراتر از فروش و بازاریابی توسعه یافته است. اگر علاقمند هستید که با این موضوع جذاب بیشتر آشنا شوید پیشنهاد می کنیم کتاب چیدمان فروشگاهی بچین و بفروش را مطالعه کنید. به غیر از عرضه ی این کتاب در کتاب فروشی ها، شما می توانید از طریق سایت آقای بازاریاب نیز این کتاب را تهیه نمایید.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:  کانال تلگرام آقای بازاریاب   |    پیچ اینستاگرام بزاززاده  

شماره تماس جهت مشاوره!