یه استخدامِ رویایی!

 

 

یه استخدامِ رویایی! یه نیرویِ فروش چه ویژگی هایی باید داشته باشه؟ آیا داشتن مهارت و ارتباطِ اجتماعی هم لازمه؟ از یه شرکت مشاوره کسب و کار حرفه ای چه کمکی در این زمینه ساخته است؟ بهترین نیرویِ فروش چطور میتونه میزان درآمد یه شرکت رو بالا ببره؟ اصلا مدیریتِ درستِ عملیات فروش از عهده چه کسی با چه شرایطی بر میاد؟ آیا مشاوره تبلیغاتی هم بر پروسه فروش تاثیر گذاره؟ اینها سوالاتی هستن که خیلی از کارفرماها می پرسن و می خوان راجبش اطلاعاتِ دقیقی داشته باشن! از طرف دیگه کارجوهایی را در نظر بگیرید که بیخِ گوش همین کارفرماها دارن دنبال یه شرکتِ متعهد و کاربلد میگردن تا با خیال راحت برای کارشون وقت بذارن و توانمندی هاشونو ثابت کنن. همون طور که می بینید همه به دنبال یه استخدام رویایی هستن! چه کارفرما چه کارجو! بنابراین واسه اینکه مشکل خاصی نباشه و چرخِ کار و درآمد و فروش بچرخه یکی باید دست اینها رو بذاره تو دست هم! اما واقعا مسئله به این آسونی نیست! وگرنه چرا تو کاریابی و استخدام انقد معادلاتمون اشتباه از آب در میاد؟ دقیقا کجای کار اشتباه می کنیم؟ از کی مشاوره می گیریم؟ یا…

من با اعتقادی که به این جمله «دالنور روزولت» دارم که میگه آینده متعلق به کسانی است که رویای خود را باور دارن؛ پیشنهادم این هست که شما همچنان دنبال یه استخدام رویایی باشید اما این بار به شرطها و شروطها!!!!

قبل از هر چیز کارفرماها باید به مقوله مشاوره کسب و کار به عنوان یک شاه کلید اصلی برای توسعه حوزه کاری خودشون فکر کنن.مشاوره فروش و بازاریابی و شناخت درست بازار حتی بر استخدام نیرهای حرفه ای و کارآزموده هم تاثیر گذاره. چون این علم نوپا، خط و مشی هایی رو در اختیار شما قرار می ده که می تونید با اون سیاست های حرفه ای خودتون رو رهبری کنید، تصمیمات درستی بگیرید و در کل فروش بالا و درآمد رضایت بخشی را تجربه کنید. همه تلاش بهترین مشاور کسب و کار اینه که راهی پیدا کنه که بر اساس اون توجه مخاطب به سمت برند شما جلب بشه. در واقع اهداف، چشم‌انداز و ارزش‌های برند شما در دل راهکارهای مشاور تبلیغاتی شما مشخص می‌شه. از طرفی با توجه به اینکه استراتژی‌ و سیستم های مشاوره بازرایابی و فروش مدام در حال تغییر هستن، ارتباط با یه موسسه مشاوره بازاریابی که خودشو با آخرین متدهای روز دنیا تطبیق داده باشه از اهمیت ویژه ای برخورداره. مشاوره تبلیغاتی به معنی تولید محتوا و دستیابی به داده هاییه که آگاهی افراد را نسبت به محصولات یا خدمات شما افزایش میده. گاهی افراد تصور می کنن بازاریابی محصول یا خدمات، تنها به تبلیغات و یا نوعی آگاهی بخشی سطحی محدود می شه. در صورتی که این موضوع تنها بخشی از فرآیند تخصصی مشاوره کسب و کار، چیدن اصولی استراتژی و تحلیل رقبای بازار شما را در برمی گیره.

کلینیک مشاوره تبلیغاتی ایده

ما در کلینیک مشاوره تبلیغاتی ایده با بیش از ۷ سال فعالیت در حوزه های مختلف صنعتی، خدماتی و توزیعی در سراسر کشور به تجارب خوبی دست پیدا کرده ایم. بدون شک تلفیق علم و تجربه می تواند همچون دو بالِ پرواز برای ایده های نو و بدیع باشد. در این راستا بخش مشاوره بازاریابی صنعتی و همچنین بازاریابی صادراتی موسسه ایده توسط دکتر بزاززاده مدیریت می شود. ایشان در طول این سال ها در حکم مدیر بازرگانی بین الملل، مدیر فروش، مدیر بازاریابی و همچنین مشاور بازاریابی و فروش، مشاور تبلیغات و برندینگ و همچنین مشاور بازاریابی صادراتی در واحدهای صنعتی مختلف سراسر کشور فعالیت کرده است. ما در شرکت ایده به دنبال شومن بازی نیستیم؛ سعی می کنیم به شما یک برنامه عملیاتی برای بخش های مختلف تحقیقات بازاریابی، بازاریابی داخلی و همچنین بازاریابی صادراتی، برندینگ، بازاریابی دیجیتال، تبلیغات و در نهایت چگونگی راه اندازی سامانه امور مشتریان بدهیم. بدون شک اگر یک واحد صنعتی به این برنامه طراحی شده عمل کند به جواب های جالب و عملیاتی خواهد رسید.

ًً

سایت آقای بازاریاب: مجری پروژه بازاریابی صنعتی

سایت کلینیک مشاوره تبلیغاتی ایده: مشاور پروژه های بازاریابی، تبلیغات و برندینگ

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:  کانال تلگرام آقای بازاریاب | پیچ اینستاگرام ایده

رزومه علمی، پژوهشی و اجرایی:  سید حجت بزاززاده



دکتری بازرگانی گرایش بازاریابی؛ تخصص اصلی من تحقیقات بازاریابی و مشاوره در خصوص بازاریابی صنعتی است؛ البته در حوزه بازاریابی بین الملل هم به طور جدی در حال فعالیت هستم. ارتباط با صنعت را همیشه دوست داشته ام و در کنار کارهای روزمره ام، سعی می کنم بهترین تئوری ها و مقالات تخصصی در حوزه بازاریابی را در قالب سایت بازاریابی آقای بازاریاب در اختیار علاقه مندان قرار دهم. شایان ذکر است که در طول 7 سال فعالیت صنعتی خود تا به حال در بیش از 36 شرکت و واحد صنعتی به عنوان مدیر بازاریابی، بازرگانی بین الملل و مشاور همکاری داشته ام؛ بر این باورم راه موفقیت صنعت ایران در حوزه فروش و بازاریابی داخلی و بین الملل مجهز شدن به ابزار بازاریابی صنعتی و تحقیقات بازاریابی است!

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.

سایدبار کشویی

درباره من و دوستانم

درباره من و دوستانم

سید حجت بزاززاده؛ دکتری بازرگانی گرایش بازاریابی؛ تخصص اصلی من تحقیقات بازاریابی و مشاوره در خصوص بازاریابی صنعتی است؛ البته در حوزه بازاریابی بین الملل هم به طور جدی در حال فعالیت هستم. ارتباط با صنعت را همیشه دوست داشته ام و در کنار کارهای روزمره ام، سعی می کنم بهترین تئوری ها و مقالات تخصصی در حوزه بازاریابی را در قالب سایت بازاریابی آقای بازاریاب در اختیار علاقه مندان قرار دهم. شایان ذکر است که در طول 7 سال فعالیت صنعتی خود تا به حال در بیش از 36 شرکت و واحد صنعتی به عنوان مدیر بازاریابی، بازرگانی بین الملل و مشاور همکاری داشته ام؛ بر این باورم راه موفقیت صنعت ایران در حوزه فروش و بازاریابی داخلی و بین الملل مجهز شدن به ابزار بازاریابی صنعتی و تحقیقات بازاریابی است!

تلفن: 02122733086 

ایمیل:  Info@mrioi.com

سایت آقای بازاریاب: Mrvisitor.ir

کلینیک مشاوره بازاریابی ایده: Mrioi.com

آدرس: تهران، تجریش، غلام جعفری، پلاک 37.

Social Media

سوالات خود را آنلاین بپرسید!