گوریلا مارکتینگ

گوریلا مارکتینگ

بازاریابی چریکی، بازاریابی پارتیزانی یا گوریلا مارکتینگ(Guerrilla marketing)، بازاریابی چریکی و یا همان بازاریابی پارتیزانی یکی از استراتژی های تبلیغاتی در بازاریابی صنعتی است که بر روی تاکتیک های کم هزینه، خلاقانه و خارج از عرف بازاریابی تکیه دارد. تکنیک های  گوریلا مارکتینگ الهام گرفته از جنگ های نا منظم و نا متقارن است و یا همان جنگ های چریکی و پارتیزانی که در آن افراد غیر نظامی مسلح شده در قالب استراتژی های ضربتی بر دشمن ضربات سختی را وارد می کند.

استفاده از تکنیک های واکنش سریع، تخریبی و یا سورپرایز کننده در گوریلا مارکتینگ آن را برای خیلی از صاحب نظران بازاریابی صنعتی جذاب کرده است به نحوی که بسیاری از شرکت های بزرگ جهان برای دوری از تبلیغات کلیشه ای دست به تبلیغات و روش های بازاریابی بر مبنای گوریلا مارکتینگ کرده اند. در اینجا برای شما یکی از نمونه های جذاب که توسط برند Tic Tac که در ایران تحت عنوان آدامس و شکلات های تیک تاک شناخته می شود را گذاشتم تا بیشتر با این تکنیم آشنا شوید؛ ببنید و لذت ببرید.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:  کانال تلگرام آقای بازاریاب   |    پیچ اینستاگرام بزاززاده  

دکتری بازرگانی گرایش بازاریابی؛ تخصص اصلی من تحقیقات بازاریابی و مشاوره در خصوص بازاریابی صنعتی است؛ البته در حوزه بازاریابی بین الملل هم به طور جدی در حال فعالیت هستم. ارتباط با صنعت را همیشه دوست داشته ام و در کنار کارهای روزمره ام، سعی می کنم بهترین تئوری ها و مقالات تخصصی در حوزه بازاریابی را در قالب سایت بازاریابی آقای بازاریاب در اختیار علاقه مندان قرار دهم. شایان ذکر است که در طول 7 سال فعالیت صنعتی خود تا به حال در بیش از 36 شرکت و واحد صنعتی به عنوان مدیر بازاریابی، بازرگانی بین الملل و مشاور همکاری داشته ام؛ بر این باورم راه موفقیت صنعت ایران در حوزه فروش و بازاریابی داخلی و بین الملل مجهز شدن به ابزار بازاریابی صنعتی و تحقیقات بازاریابی است!

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.

سایدبار کشویی

درباره من و دوستانم

درباره من و دوستانم

سید حجت بزاززاده؛ دکتری بازرگانی گرایش بازاریابی؛ تخصص اصلی من تحقیقات بازاریابی و مشاوره در خصوص بازاریابی صنعتی است؛ البته در حوزه بازاریابی بین الملل هم به طور جدی در حال فعالیت هستم. ارتباط با صنعت را همیشه دوست داشته ام و در کنار کارهای روزمره ام، سعی می کنم بهترین تئوری ها و مقالات تخصصی در حوزه بازاریابی را در قالب سایت بازاریابی آقای بازاریاب در اختیار علاقه مندان قرار دهم. شایان ذکر است که در طول 7 سال فعالیت صنعتی خود تا به حال در بیش از 36 شرکت و واحد صنعتی به عنوان مدیر بازاریابی، بازرگانی بین الملل و مشاور همکاری داشته ام؛ بر این باورم راه موفقیت صنعت ایران در حوزه فروش و بازاریابی داخلی و بین الملل مجهز شدن به ابزار بازاریابی صنعتی و تحقیقات بازاریابی است!

تلفن: 02122733086 

ایمیل:  Info@mrioi.com

سایت آقای بازاریاب = بازاریابی صنعتی: Mrvisitor.ir

موسسه تحقیقات بازاریابی ایده = تحقیقات بازاریابی: Mrioi.com

آدرس: تجریش، غلام جعفری، پلاک 37، موسسه تحقیقات بازاریابی ایده.

Social Media