کشتی قیر ایرانی در راه بازارهای جهانی

 

 

کشتی قیر ایرانی در راه بازارهای جهانی: وقتی هدف داشته باشی و مسیرت روشن باشد با یک قیر سیاه می توانی روی تولید ایرانی را در سطح بین المللی سفید کنی. آقای حسن کارگر کسب و کار خود را از سال ۹۱ با خرید یک زمین از محل پس انداز خود آغاز کرد. برای آقاحسن مهم نبود که قیر جایگاه چندانی در بازار نداشت و خیلی‌ها به چشم ضایعات به این ماده نگاه می کردند. او می دانست که اگر بخواهد می‌تواند همین ماده سیاه را به یک کالای صادراتی استراتژیک در منطقه تبدیل کند. قصه همان ضرب المثل معروفی که همیشه بزرگترها زیر گوشمان می خواندند که «خواستن توانستن است». آقای کارگر گوش شنوایی برای این حرف داشت و توانست در کمتر از ۵ سال مجموعه خود را به سوددهی و بهره‌برداری کلان برساند. او در ابتدا کسب و کار خود را با ۱۱ تا ۱۲ نفر شروع کرد اما اکنون حدود ۴۰ نفر در مجموعه او مشغول به کارند.

آقای کارگر معتقد است تمام جوانانی که به دنبال راه اندازی کسب و کار شخصی خودشان هستند، برای آن که بتوانند در این مسیر به طور دائم فعالیت کنند و در همان ابتدا درگیر مشکلات متعدد و سردرگمی در راه های پرپیچ و خم نشوند، بهتر است با شرکتهای مشاوره کسب و کار ارتباط موثری بگیرند. بدون شک حضور یک مشاور تبلیغاتی یا مشاوره فروش و بازاریابی به جوانان کمک می کند با دنیای واقعی کسب و کار زودتر و به صورت ملموس تری آشنا شوند. و اما نشانه موفقیت این کارآفرین با غیرت ایرانی صادرات موفق او به امارات و کشورهای منطقه است که تا به حال توانسته است جایگاه قیر ایرانی را به عنوان یک ماده مرغوب و با کیفیت در منطقه تثبیت کند. آقای کارگر هنوز از باورهای ابتدای جوانی خود کوتاه نیامده است. او می‌خواهد گامی اساسی در مسیر صادرات قیر به کشورهای اروپایی بردارد و روز به ‌روز افتخارات دیگری برای مجموعه خود خلق کند.

آقا حسن می گوید مشاوره کسب و کار یا شرکت مشاوره کسب و کار فرد را برای رویارویی با چالش‌های غیر منتظره آماده می‌کند و به او فرصت اتخاذ تصمیم گیری های درست و عاقلانه ای در مسیر توسعه کسب و کار خود می دهد. او معتقد است اگر جوانان به هدفشان ایمان داشته باشند و نگاهشان به سمت و سوی آینده باشد به زودی به این نتیجه می‌رسند که در ایران و در همین مرزوبوم هم میشه کار کرد!

کلینیک مشاوره تبلیغاتی ایده

ما در کلینیک مشاوره تبلیغاتی ایده با بیش از ۷ سال فعالیت در حوزه های مختلف صنعتی، خدماتی و توزیعی در سراسر کشور به تجارب خوبی دست پیدا کرده ایم. بدون شک تلفیق علم و تجربه می تواند همچون دو بالِ پرواز برای ایده های نو و بدیع باشد. در این راستا بخش مشاوره بازاریابی صنعتی و همچنین بازاریابی صادراتی موسسه ایده توسط دکتر بزاززاده مدیریت می شود. ایشان در طول این سال ها در حکم مدیر بازرگانی بین الملل، مدیر فروش، مدیر بازاریابی و همچنین مشاور بازاریابی و فروش، مشاور تبلیغات و برندینگ و همچنین مشاور بازاریابی صادراتی در واحدهای صنعتی مختلف سراسر کشور فعالیت کرده است. ما در شرکت ایده به دنبال شومن بازی نیستیم؛ سعی می کنیم به شما یک برنامه عملیاتی برای بخش های مختلف تحقیقات بازاریابی، بازاریابی داخلی و همچنین بازاریابی صادراتی، برندینگ، بازاریابی دیجیتال، تبلیغات و در نهایت چگونگی راه اندازی سامانه امور مشتریان بدهیم. بدون شک اگر یک واحد صنعتی به این برنامه طراحی شده عمل کند به جواب های جالب و عملیاتی خواهد رسید.

ًً

سایت آقای بازاریاب: مجری پروژه بازاریابی صنعتی

سایت کلینیک مشاوره تبلیغاتی ایده: مشاور پروژه های بازاریابی، تبلیغات و برندینگ

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:  کانال تلگرام آقای بازاریاب | پیچ اینستاگرام ایده

رزومه علمی، پژوهشی و اجرایی:  سید حجت بزاززاده



دکتری بازرگانی گرایش بازاریابی؛ تخصص اصلی من تحقیقات بازاریابی و مشاوره در خصوص بازاریابی صنعتی است؛ البته در حوزه بازاریابی بین الملل هم به طور جدی در حال فعالیت هستم. ارتباط با صنعت را همیشه دوست داشته ام و در کنار کارهای روزمره ام، سعی می کنم بهترین تئوری ها و مقالات تخصصی در حوزه بازاریابی را در قالب سایت بازاریابی آقای بازاریاب در اختیار علاقه مندان قرار دهم. شایان ذکر است که در طول 7 سال فعالیت صنعتی خود تا به حال در بیش از 36 شرکت و واحد صنعتی به عنوان مدیر بازاریابی، بازرگانی بین الملل و مشاور همکاری داشته ام؛ بر این باورم راه موفقیت صنعت ایران در حوزه فروش و بازاریابی داخلی و بین الملل مجهز شدن به ابزار بازاریابی صنعتی و تحقیقات بازاریابی است!

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.

سایدبار کشویی

درباره من و دوستانم

درباره من و دوستانم

سید حجت بزاززاده؛ دکتری بازرگانی گرایش بازاریابی؛ تخصص اصلی من تحقیقات بازاریابی و مشاوره در خصوص بازاریابی صنعتی است؛ البته در حوزه بازاریابی بین الملل هم به طور جدی در حال فعالیت هستم. ارتباط با صنعت را همیشه دوست داشته ام و در کنار کارهای روزمره ام، سعی می کنم بهترین تئوری ها و مقالات تخصصی در حوزه بازاریابی را در قالب سایت بازاریابی آقای بازاریاب در اختیار علاقه مندان قرار دهم. شایان ذکر است که در طول 7 سال فعالیت صنعتی خود تا به حال در بیش از 36 شرکت و واحد صنعتی به عنوان مدیر بازاریابی، بازرگانی بین الملل و مشاور همکاری داشته ام؛ بر این باورم راه موفقیت صنعت ایران در حوزه فروش و بازاریابی داخلی و بین الملل مجهز شدن به ابزار بازاریابی صنعتی و تحقیقات بازاریابی است!

تلفن: 02122733086 

ایمیل:  Info@mrioi.com

سایت آقای بازاریاب: Mrvisitor.ir

کلینیک مشاوره بازاریابی ایده: Mrioi.com

آدرس: تهران، تجریش، غلام جعفری، پلاک 37.

Social Media

سوالات خود را آنلاین بپرسید!