کرونا به کدامیک از شرکت ها آسیب بیشتری زده؟

کرونا به کدامیک از شرکت ها آسیب بیشتری را زده است؟

شرکت چند ملیتی مکینزی یکی از قویترین شرکت های حوزه مشاوره مدیریتی است که انواع تحقیقات کمی و کیفی رو انجام می دهد و می توان گفت بیشتر ابر شرکت های جهان از خدمات مشاوره ای آن استفاده می کنند؛ تایمز اقتصادی درآمد مکینزی رو در سال ۲۰۱۸ بالغ بر ۱۰ میلیارد دلار برآورد کرده؛ دقیقا دو برابر مبلغی که ما از سازمان ملل برای کرونا در خواست وام کردیم!

کرونا به کدامیک از شرکت ها آسیب بیشتری زده؟

امروز تحلیل شرکت مکینزی را در مورد اثرات کرونا بر بازار جهانی می خواندم گفتم شاید برای شما هم جالب باشه اصل مقاله رو گذاشتم در ادامه همین مقاله؛ داخل پرانتز برای اون دسته از دوستانی که با این شرکت بزرگ بین المللی آشنا نیستند عرض کنم که شرکت چند ملیتی مکینزی یکی از قویترین شرکت های حوزه مشاوره مدیریتی است که انواع تحقیقات کمی و کیفی رو انجام می دهد و می توان گفت بیشتر ابر شرکت های جهان از خدمات مشاوره ای آن استفاده می کنند تایمز اقتصادی درآمد مکینزی رو در سال ۲۰۱۸ بالغ بر ۱۰ میلیارد دلار برآورد کرده دقیقا دو برابر مبلغی که ما از سازمان ملل برای مبارزه با کرونا در خواست وام کردیم!

در بخشی از این مقاله به این موضوع می پردازد که کدام شرکت ها در دوران کرونایی بیشترین و کمترین آسیب ها را در دنیا دیده اند؛ بررسی های مکینزی نشان می دهد که از اول سال میلادی ۲۰۲۰ تا اواخر ماه مارس شرکت های نفت و گاز بیشترین ضرر را کرده اند و در ادامه شرکت های فعال در حوزه دفاعی، جنگی و در آخر شرکت های گردشگری و هواپیمایی بیش از همه زیان برده اند. آن روی سکه یعنی در نقطه مقابل، شرکت های فعال در حوزه اقلام ضروری و مصرفی و همچنین خدمات مصرف کننده و یا خرده فروشی، کمترین زیان را داشته اند و یا بهتر بگوییم بعضا سود بالاتری را نیز نسبت به قبل تجربه کرده اند.

اصل pdf  مقاله شرکت مکینزی

 

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:  کانال تلگرام آقای بازاریاب   |    پیچ اینستاگرام بزاززاده  

دکتری بازرگانی گرایش بازاریابی؛ تخصص اصلی من تحقیقات بازاریابی و مشاوره در خصوص بازاریابی صنعتی است؛ البته در حوزه بازاریابی بین الملل هم به طور جدی در حال فعالیت هستم. ارتباط با صنعت را همیشه دوست داشته ام و در کنار کارهای روزمره ام، سعی می کنم بهترین تئوری ها و مقالات تخصصی در حوزه بازاریابی را در قالب سایت بازاریابی آقای بازاریاب در اختیار علاقه مندان قرار دهم. شایان ذکر است که در طول 7 سال فعالیت صنعتی خود تا به حال در بیش از 36 شرکت و واحد صنعتی به عنوان مدیر بازاریابی، بازرگانی بین الملل و مشاور همکاری داشته ام؛ بر این باورم راه موفقیت صنعت ایران در حوزه فروش و بازاریابی داخلی و بین الملل مجهز شدن به ابزار بازاریابی صنعتی و تحقیقات بازاریابی است!

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.

سایدبار کشویی

درباره من و دوستانم

درباره من و دوستانم

سید حجت بزاززاده؛ دکتری بازرگانی گرایش بازاریابی؛ تخصص اصلی من تحقیقات بازاریابی و مشاوره در خصوص بازاریابی صنعتی است؛ البته در حوزه بازاریابی بین الملل هم به طور جدی در حال فعالیت هستم. ارتباط با صنعت را همیشه دوست داشته ام و در کنار کارهای روزمره ام، سعی می کنم بهترین تئوری ها و مقالات تخصصی در حوزه بازاریابی را در قالب سایت بازاریابی آقای بازاریاب در اختیار علاقه مندان قرار دهم. شایان ذکر است که در طول 7 سال فعالیت صنعتی خود تا به حال در بیش از 36 شرکت و واحد صنعتی به عنوان مدیر بازاریابی، بازرگانی بین الملل و مشاور همکاری داشته ام؛ بر این باورم راه موفقیت صنعت ایران در حوزه فروش و بازاریابی داخلی و بین الملل مجهز شدن به ابزار بازاریابی صنعتی و تحقیقات بازاریابی است!

تلفن: 02122733086 

ایمیل:  Info@mrioi.com

سایت آقای بازاریاب = بازاریابی صنعتی: Mrvisitor.ir

موسسه تحقیقات بازاریابی ایده = تحقیقات بازاریابی: Mrioi.com

آدرس: تجریش، غلام جعفری، پلاک 37، موسسه تحقیقات بازاریابی ایده.

Social Media