کجا صادر کنیم؟ حالا دیگه وقتشه تو ایران واحدهای صنعتی و صنایع گوناگون توجه جدی تری به بازاریابی صادراتی و مشاور تحقیقات بازاریابی داشته باشن. بدون داده های موثر مشاوره بازاریابی و نتایج شگفت انگیز ارتباط با یه مشاور تبلیغاتی حرفه ای، هیچ کارفرما یا تولید کننده ای درک کاملی از بازار نخواهد داشت. خیلی از صاحبان صنایع و تولید کننده ها می خوان بدونن محصولاتشونو کجا باید صادر کنن؟ بازار هدف شون کجاست؟ از مبادلات با کدوم کشور درآمد بیشتری عایدشون میشه یا کجا میتونن فروش بیشتری را تجربه کنن؟! در واقع مشاوره فروش و بازاریابی یا بازاریابی صادراتی با بررسی دقیق مولفه های بازار به شما کمک می کنه پاسخ های صریح و روشنی برای این سوال ها پیدا کنید!
رسالت شرکت مشاوره کسب و کار ایده هم همینه! ایده با بازاریابی صادراتی و مشاوره بازاریابی و فروش، واحدهای تولیدی و صنایع مختلف رو به سمت بازار اصلی اون ها در کشورهای مختلف هدایت می کنه! بهترین مشاور کسب و کار باعث برقراری ارتباط پویای شغل و حرفه شما با مشتریان به عنوان یه عامل مهم در هر شرکت یا سازمانی میشه! باور به تیم مشاوره کسب و کار ایده اگر با کمی چاشنی صبر و تحمل تولید کننده ها و صنعتگرا همراه بشه قطعاً نتایجی رو به دنبال خواهد داشت که مایحصل آن درآمد عالی، اشتغال زایی و فروش کارشناسانه محصولات و خدمات اونهاست!
چرا میگم باور به موسسه ایده مهمه؟! قطعاً یکی از دلایلم اینه که شرکتهای مشاوره کسب و کار هنوز جایگاه درخور و شایسته ای در کشور ایران پیدا نکرده! طوری که موسسات مشاور تحقیقات بازاریابی و بازاریابی صادراتی به تعداد انگشتان یک دست هم نمی رسه!
کلینیک مشاوره تبلیغاتی ایده
ما در کلینیک مشاوره تبلیغاتی ایده با بیش از ۷ سال فعالیت در حوزه های مختلف صنعتی، خدماتی و توزیعی در سراسر کشور به تجارب خوبی دست پیدا کرده ایم. بدون شک تلفیق علم و تجربه می تواند همچون دو بالِ پرواز برای ایده های نو و بدیع باشد. در این راستا بخش مشاوره بازاریابی صنعتی و همچنین بازاریابی صادراتی موسسه ایده توسط دکتر بزاززاده مدیریت می شود. ایشان در طول این سال ها در حکم مدیر بازرگانی بین الملل، مدیر فروش، مدیر بازاریابی و همچنین مشاور بازاریابی و فروش، مشاور تبلیغات و برندینگ و همچنین مشاور بازاریابی صادراتی در واحدهای صنعتی مختلف سراسر کشور فعالیت کرده است. ما در شرکت ایده به دنبال شومن بازی نیستیم؛ سعی می کنیم به شما یک برنامه عملیاتی برای بخش های مختلف تحقیقات بازاریابی، بازاریابی داخلی و همچنین بازاریابی صادراتی، برندینگ، بازاریابی دیجیتال، تبلیغات و در نهایت چگونگی راه اندازی سامانه امور مشتریان بدهیم. بدون شک اگر یک واحد صنعتی به این برنامه طراحی شده عمل کند به جواب های جالب و عملیاتی خواهد رسید.
ًً
سایت آقای بازاریاب: مجری پروژه بازاریابی صنعتی
سایت کلینیک مشاوره تبلیغاتی ایده: مشاور پروژه های بازاریابی، تبلیغات و برندینگ
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید: کانال تلگرام آقای بازاریاب | پیچ اینستاگرام ایده
رزومه علمی، پژوهشی و اجرایی: سید حجت بزاززاده