کارنامه مشاوره بازاریابی ۸ ماهه

عملیاتی بودن مشاوره = ۹۱ درصد!

وقتی امروز کارنامه ۸ ماهه مشاوره بازاریابی هام رو بهم دادن نمی دونستم چطور احساساتم رو نشون بدم؛ مثل اینکه قیامت شده و نامه اعمالت رو دستِ راستت دادن ((:

بدون شک یکی از زیباترین روزهای سال ۹۹ تا این لحظه نتایج آماری بدست آمده از نظرسنجی های مشاوره بازاریابی داده شده توسط بنده به دوستان می باشد. به جرات می توانم بگویم به حدی خوشحالم که قابل وصف نیست؛ اینکه ببینی بیش از ۹۰ درصد از مخاطبینت به اهداف خود رسیده اند خیلی حسِ خوبی داره. یه جورایی احساس می کنی مطالعه هایی که کردی؛ تجربه هایی که کسب کردی؛ به دردِ رُفقات خورده؛ اینکه وقتی مسئول نظرسنجی موسسه بعد از ۷ الی ۸ ماه به مشتری های بزنگه و همه تو رو یادشون باشه و بگن دمش گرم؛ خیلی خیلی حسِ خوبی داره.

دقت و حوصله مشاور بازاریابی خیلی کم هستش (((:

نمی دونم چرا این قدر بی حوصله ام (((:

چرا نمی تونم بذارم حرف مخاطبم تموم شه (((:

شاید به خاطر اینکه احساس می کنم حرف خیلی هاشون تکراریه و برای اینکه از زمان استفاده کنم می پرم تو حرفشون؛ برای همینه که مخاطبم احساس می کنه بهش محل نمی ذارم؛ خوب اینم نکته ای بود دیگه؛ باید نمره این درسم رو بیارم بالای ۹۰ درصد؛ تمام سعیم رو می کنم که بیشتر به حرف هاتون گوش بدم؛ ولی قول نمی دم (((:

قدرت بیان مشاور ماشاا… بالاست ((:

راست می گن بنده خداها؛ اصلاً اجازه نمیدم لام تا کام حرف بزنن؛ مثل کسی می مونم که منتظرم کلی برای مخاطبم حرف بزنم.

خدا رو شکر حداقل نمره این واحدم بالاست (((:

ان شاء ا… سعی می کنم سمت و سوی جلسه مشاوره بازاریابی رو به عملیاتی بودن بیشتر سوق بدم. تا همیشه حستون بالای ۹۰ بمونه ((:

میزان تسلط مشاور بازاریابی بالا بوده است

خدا رو شکر می کنم که بیش از ۹۰ درصد از دوستان احساس مثبتی داشتند که من در مطالب مشاوره بازاریابی خودم تخصص و تسلط داشته ام. تمام سعیم رو می کنم تا همیشه خودم رو به روز نگه دارم؛ قول میدم بیشتر مفید باشم.

بالای ۹۰ درصد از افراد به اهداف خودشون رسیدن!

وقتی آمار ۹۱ درصدی تحقق اهداف رو شندیم خیلی بهم حسِ خوبی دست داد. واقعاً هیچ شاخصی به اندازه این برایم مهم نبود. چراکه اگر مخاطبت از مطالبت جواب نگیره اصلاً خوب نیست. یاد یکی از کارفرماهام افتادم که بهم در یکی از جلسات گفت:

فلانی هر موقع دیدی نتایج نظر سنجیت نشان داد که مردم از حرفت هات جواب گرفتن بدون مطالب دُنبه داده!

گفتم: دُنبه!

گفت: آره؛ تو بازار یه مثلی هست می گن این حرف که زدی کو دنبش؟ یعنی حرفی که منجر به نتیجه نشه مفت نمی ارزه!

کلام آخر؛

خلاصه دم همتون گرم؛ ممنونم که دلِ یک مشاور بازاریابی دل شکسته رو شاد کردین (((:

یا علی

مشاوره بازاریابی در موسسه تحقیقات بازاریابی ایده

ما در موسسه تحقیقات بازاریابی ایده با بیش از ۷ سال فعالیت در حوزه های مختلف صنعتی، خدماتی و توزیعی در سراسر کشور به تجارب خوبی دست پیدا کرده ایم. بدون شک تلفیق علم و تجربه می تواند همچون دو بالِ پرواز برای ایده های نو و بدیع باشد. در این راستا بخش مشاوره بازاریابی صنعتی و همچنین بازاریابی صادراتی موسسه ایده توسط اینجانب مدیریت می شود. در طول این سال ها در حکم مدیر بازرگانی بین الملل، مدیر فروش، مدیر بازاریابی و همچنین مشاور بازاریابی در واحدهای صنعتی مختلف سراسر کشور فعالیت کرده ام. به لطف خدا و همچنین اعتماد صاحبین صنایع به تجارب عملیاتی خوبی دست پیدا کردم که امیدوارم برای علاقه مندان عرصه تولید و کارآفرینی جذاب و عملیاتی باشد.

ما به دنبال شومن بازی نیستیم؛ سعی می کنیم به شما یک برنامه عملیاتی برای بخش های تحقیقات بازاریابی، برندینگ، بازاریابی دیجیتال، بازاریابی میدانی، پلن فروش و در نهایت طرح ریزی برنامه جامع امور مشتریان بدهیم. بدون شک اگر یک واحد صنعتی، خدماتی و یا توزیعی به این برنامه طراحی شده عمل کند به جواب های جالبی خواهد رسید. تیم مشاوره ما به حدی از کار خود مطمئن است که بعد از جلسه مشاوره در صورتی که شما یک بیزنس پلن قوی داشته باشید حاضر خواهد بود در برنامه بازاریابی شما مشارکت کند و از مقام طرح ریزی به مرحله نظارت و اجرا نیز گام بردارد.

فرم در خواست مشاوره بازاریابی صنعتی رزومه علمی، پژوهشی و اجرایی مشاور(روی عکس کلیک کنید)






شما می توانید به جای فرم بالا پیام صوتی خود را از طریق شماره زیر برای ما ارسال کنید؛ دوستان ما با شما تماس خواهند گرفت (:

۰۲۱۲۲۷۳۳۰۸۶

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:  کانال تلگرام آقای بازاریاب | پیچ اینستاگرام بزاززاده

رزومه علمی، پژوهشی و اجرایی:  سید حجت بزاززاده  | فرم درخواست مشاوره بازاریابی صنعتی

دکتری بازرگانی گرایش بازاریابی؛ تخصص اصلی من تحقیقات بازاریابی و مشاوره در خصوص بازاریابی صنعتی است؛ البته در حوزه بازاریابی بین الملل هم به طور جدی در حال فعالیت هستم. ارتباط با صنعت را همیشه دوست داشته ام و در کنار کارهای روزمره ام، سعی می کنم بهترین تئوری ها و مقالات تخصصی در حوزه بازاریابی را در قالب سایت بازاریابی آقای بازاریاب در اختیار علاقه مندان قرار دهم. شایان ذکر است که در طول 7 سال فعالیت صنعتی خود تا به حال در بیش از 36 شرکت و واحد صنعتی به عنوان مدیر بازاریابی، بازرگانی بین الملل و مشاور همکاری داشته ام؛ بر این باورم راه موفقیت صنعت ایران در حوزه فروش و بازاریابی داخلی و بین الملل مجهز شدن به ابزار بازاریابی صنعتی و تحقیقات بازاریابی است!

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.

سایدبار کشویی

درباره من و دوستانم

درباره من و دوستانم

سید حجت بزاززاده؛ دکتری بازرگانی گرایش بازاریابی؛ تخصص اصلی من تحقیقات بازاریابی و مشاوره در خصوص بازاریابی صنعتی است؛ البته در حوزه بازاریابی بین الملل هم به طور جدی در حال فعالیت هستم. ارتباط با صنعت را همیشه دوست داشته ام و در کنار کارهای روزمره ام، سعی می کنم بهترین تئوری ها و مقالات تخصصی در حوزه بازاریابی را در قالب سایت بازاریابی آقای بازاریاب در اختیار علاقه مندان قرار دهم. شایان ذکر است که در طول 7 سال فعالیت صنعتی خود تا به حال در بیش از 36 شرکت و واحد صنعتی به عنوان مدیر بازاریابی، بازرگانی بین الملل و مشاور همکاری داشته ام؛ بر این باورم راه موفقیت صنعت ایران در حوزه فروش و بازاریابی داخلی و بین الملل مجهز شدن به ابزار بازاریابی صنعتی و تحقیقات بازاریابی است!

تلفن: 02122733086 

ایمیل:  Info@mrioi.com

سایت آقای بازاریاب: Mrvisitor.ir

کلینیک مشاوره بازاریابی ایده: Mrioi.com

آدرس: تهران، تجریش، غلام جعفری، پلاک 37.

Social Media