چیدمان فروشگاهی برای محصول های خوراکی و ضروری

چیدمان فروشگاهی یکی از مباحث مهم در ارتقا فروش محسوب می شود. در گذشته های نه چندان دور به چیدمان فروشگاهی اهمیت چندانی داده نمی شد. به مرور زمان فروشندگان متوجه شدند که چیدمان فروشگاهی به کار گرفته شده در فروشگاه می تواند بر پیشبرد فروش آن ها اثرگذار باشد. البته زمانی که این تفکر شروع به گسترش گذاشت در ارتباط با مواد خوراکی و ضروری هنوز این تفکر رایج نشده بود تا به مرور زمان چیدمان فروشگاهی در بخش محصول های خوراکی و ضروری نیز تسری پیدا کرد. محصول های خوراکی از محصول ها مهم هر فروشگاه محسوب می شود. شاید بتوان به جرات گفت که بیشترین فروشهرفروشگاه بزرگ یا زنجیره ایی مرتبط با فروش محصول های خوراکی می باشد. بنابر این اهمیت دادن به چیدمان فروشگاهی در این بخش می تواند تاثیر بالایی بر جذب مشتری داشته باشد.

به این بخش از کتاب چیدمان فروشگاهی، بچین و بفروش توجه کنید:

محصول های ضروری و خوراکی

“چیدمان فروشگاه هایی با محصول های خوراکی و روزمره انسان ها یا وسیله های ضروری زندگی از چیدمانی متفاوتتر بهره می گیرد. این محصول ها، از جمله محصول هایی هستند که افراد برای زندگیِ روزمر خود به آن ها نیاز دارند بنابر این، در بسیاری از فروشگاه ها از جمله فروشگاه های  شهروند و یا رفاه می توانید محصول های خوراکی را در ابتدای ورود به فروشگاه مشاهده کنید. اینگونه محصول ها در انتهای فروشگاه قرار ندارند زیرا اگر مشتری برای خرید یک محصول خوراکی مجبور باشد تا انتهای فروشگاهی بزرگ برود قطعاً ترجیح می دهد برای اینکه کارش سریعتر انجام شود از فروشگاهی کوچکتر خرید کند ولی سرعت عمل بهتری داشته باشد و در زمان صرفه جویی کند.

در ارتباط با محصو ل های ضروری زندگی نیز همین قانون در چیدمان فروشگاه صدق می کند به عنوان نمونه؛ اگر فردی وارد فروشگاهی زنجیره ای شود و قصد داشته باشد چسب زخم بخرد قطعاً تمایل دارد این محصول را در ابتدای فروشگاه مشاهده کند نه در انتهای فروشگاه.برای خرید این کتاب می توانید با جستجوی نام (چیدمان فروشگاهی، بچین و بفروش) در سایت mrvisitor.ir به صفحه خرید متصل شوید.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:  کانال تلگرام آقای بازاریاب   |    پیچ اینستاگرام بزاززاده  

 

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.

فوتر سایت

سایدبار کشویی

درباره من و دوستانم

درباره من و دوستانم

سید حجت بزاززاده؛ دکتری بازرگانی گرایش بازاریابی؛ تخصص اصلی من تحقیقات بازاریابی و مشاوره در خصوص بازاریابی صنعتی است؛ البته در حوزه بازاریابی بین الملل هم به طور جدی در حال فعالیت هستم. ارتباط با صنعت را همیشه دوست داشته ام و در کنار کارهای روزمره ام، سعی می کنم بهترین تئوری ها و مقالات تخصصی در حوزه بازاریابی صادراتی و صنعتی را در قالب سایت بازاریابی آقای بازاریاب در اختیار علاقه مندان قرار دهم. شایان ذکر است که در طول 7 سال فعالیت صنعتی خود تا به حال در بیش از 150 شرکت و واحد صنعتی به عنوان مدیر بازاریابی، بازرگانی بین الملل و اکثرا مشاور بازاریابی صادراتی همکاری داشته ام؛ بر این باورم راه موفقیت صنعت ایران در حوزه فروش و بازاریابی داخلی و بین الملل مجهز شدن به ابزار بازاریابی صنعتی و تحقیقات بازاریابی است!

تلفن: 02122733086 

ایمیل:  Info@mrioi.com

سایت آقای بازاریاب: Mrvisitor.ir

کلینیک مشاوره کسب و کار ایده: Mrioi.com

موسسه تحقیقات بازار ایده سازان بازار فردا: Mrioi.co

آدرس: تهران، تجریش، غلام جعفری، پلاک 37.

Social Media

Call Now Buttonجهت مشاوره رایگان کلیک کنید