چگونه در تبلیغات یک شعار خوب بسازیم؟

برای موفقیت در تبلیغات راهکار های متعددی وجود دارد. به عنوان نمونه: توجه به رنگ هایی که در تبلیغات استفاده می شود. یا توجه به مکان هایی که قرار است تبلیغات در آن مکان ها به نمایش گذاشته شود، نمونه ایی از راهکار های مورد استفاده است. اما تمام این راهکار ها زمانی می توانند مفید باشند که شعار تبلیغاتی مناسبی برای تبلیغ فراهم شده باشد.

  • شعار تبلیغاتی مورد استفاده در تبلیغ باید بتواند ویژگی محصول را با کوتاهترین و رساترین جمله بیان کند.
  • یک شعار تبلیغاتی خوب شعاری است که قابلیت این را داشته باشد تا در ذهن مخاطبان خود جاودانه شود.
  • اگر شعار تبلیغاتی موزون یا آهنگین باشد قدرت تاثیر گذاری بالاتری دارد. بعلاوه می تواند بیشتر در ذهن مخاطبان جانمایی شود.
  • شعار تبلیغاتی مناسب شعاری است که متناسب با ارزش ها و فرهنگ جامعه میزبان ساخته شود. هر جامعه ایی ارزش ها و فرهنگ خاص خود را دارد. ممکن شعار تبلیغاتی که برای محصول خود در داخل کشور تنظیم می نمایید برای بازار های صادراتی شما مناسب نباشد!. بنابر این دقت کنید تا با داشتن شعاری مناسب و هدفمند تبلیغات محصول خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهید.

بهترین راه حل برای ساختن شعار تبلیغاتی در تبلیغات محصول و خدمات

یکی از بهترین راه کار ها این است که به فعالیت رقبایتان دقت کنید. سپس فعالیتی که به نظرتان مانع از نفوذ پیام رقباتان شده است را از پیام تبلیغاتی حذف نمایید. در این شرایط شما توانسته اید پیامی ساده شده و خالص را برای نفوذ به ذهن مشتریان خود آماده کنید. این گونه پیام ها می توانند به راحتی به ذهن مشتریان شما نفوذ کنند و در نتیجه اثر گذاری تبلیغ شما را چندین برابر نمایند. تبلیغ مایه حیات کسب و کار شما است. اما برای داشتن تبلیغی متفاوت باید بتوانید از روش هایی استفاده نمایید که تاثیر گذاری تبلیغ شما را افزایش دهد. بنابر این تلاش کنید دانش خود را در حوزه تبلیغات به روز نگه دارید.

 

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:  کانال تلگرام آقای بازاریاب   |    پیچ اینستاگرام بزاززاده  

دکتری بازرگانی گرایش بازاریابی؛ تخصص اصلی من تحقیقات بازاریابی و مشاوره در خصوص بازاریابی صنعتی است البته در حوزه بازاریابی بین الملل هم به طور جدی در حال فعالیتم. ارتباط با صنعت را همیشه دوست داشتم و در کنار کارهای روزمره ام، روایت قهرمانان تولید و کارآفرینی کشورم را به نگارش در می آورم؛ چراکه به این اعتقاد دارم در کنار علم باید تجربه را نیز کسب کرد و چه بسا تجربه بالاتر از علم باشد!

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.

فوتر سایت

سایدبار کشویی

درباره من و دوستانم

درباره من و دوستانم

آمار بالای 85 هزار واحد صنعتی در کشور که بخش عمده ای از تولید ناخالص ملی کشور عزیزمان را تشکیل می دهند از یک طرف و واحدهای صنعتی تعطیل شده از طرف دیگر، ضرورت بحث بازاریابی صنعتی را بیش از پیش نمایان می کند. من و دوستانم در راستای حمایت واقعی از کالا و خدمات ایرانی در امر تحقیقات بازاریابی و بازاریابی صنعتی همت گماشتیم. شاید بتونیم کمکتون کنیم تا بدانید اندازه بازار شما چقدر است؟ سهم بازار رقبا چقدر است و تا چه اندازه شانس موفقیت دارید؟ البته در کنار این کار به معرفی واحدهای صنعتی موفق هم پرداختیم تا شاید برایتان خط فکری جدیدی رقم بزنن.

ایمیل:  Info@bazazzade.ir

تلفن: 02122733086 

سایت شخصی: Bazazzade.ir

موسسه تحقیقات بازاریابی ایده: Mrioi.com

آدرس: تجریش، غلام جعفری، پلاک 37، واحد 305، موسسه تحقیقات بازاریابی ایده.

Social Media