۲۳ تیر, ۱۳۹۸

چگونه در تبلیغات یک شعار خوب بسازیم؟

برای موفقیت در تبلیغات راهکار های متعددی وجود دارد. به عنوان نمونه: توجه به رنگ هایی که در تبلیغات استفاده می شود. یا توجه به مکان هایی که قرار است تبلیغات در آن مکان ها به نمایش گذاشته شود، نمونه ایی از راهکار های مورد استفاده است. اما تمام این راهکار ها زمانی می توانند مفید باشند که شعار تبلیغاتی مناسبی برای تبلیغ فراهم شده باشد.

  • شعار تبلیغاتی مورد استفاده در تبلیغ باید بتواند ویژگی محصول را با کوتاهترین و رساترین جمله بیان کند.
  • یک شعار تبلیغاتی خوب شعاری است که قابلیت این را داشته باشد تا در ذهن مخاطبان خود جاودانه شود.
  • اگر شعار تبلیغاتی موزون یا آهنگین باشد قدرت تاثیر گذاری بالاتری دارد. بعلاوه می تواند بیشتر در ذهن مخاطبان جانمایی شود.
  • شعار تبلیغاتی مناسب شعاری است که متناسب با ارزش ها و فرهنگ جامعه میزبان ساخته شود. هر جامعه ایی ارزش ها و فرهنگ خاص خود را دارد. ممکن شعار تبلیغاتی که برای محصول خود در داخل کشور تنظیم می نمایید برای بازار های صادراتی شما مناسب نباشد!. بنابر این دقت کنید تا با داشتن شعاری مناسب و هدفمند تبلیغات محصول خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهید.

بهترین راه حل برای ساختن شعار تبلیغاتی در تبلیغات محصول و خدمات

یکی از بهترین راه کار ها این است که به فعالیت رقبایتان دقت کنید. سپس فعالیتی که به نظرتان مانع از نفوذ پیام رقباتان شده است را از پیام تبلیغاتی حذف نمایید. در این شرایط شما توانسته اید پیامی ساده شده و خالص را برای نفوذ به ذهن مشتریان خود آماده کنید. این گونه پیام ها می توانند به راحتی به ذهن مشتریان شما نفوذ کنند و در نتیجه اثر گذاری تبلیغ شما را چندین برابر نمایند.

تبلیغ مایه حیات کسب و کار شما است. اما برای داشتن تبلیغی متفاوت باید بتوانید از روش هایی استفاده نمایید که تاثیر گذاری تبلیغ شما را افزایش دهد. بنابر این تلاش کنید دانش خود را در حوزه تبلیغات به روز نگه دارید.

 

ممکن است به مقاله های زیر علاقمند باشید:

 

دیدگاه خود را ارسال کنید

نام خود را وارد کنید
دیدگاه خود را وارد نمایید.

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که موضوع گوگل است Privacy Policy and Terms of Use.

اگر با این شرایط موافقید، لطفا here کلیک کنید.