چند و چونِ صادرات در کارگاه بازاریابی صادراتی 

 

 

چند و چونِ صادرات در کارگاه بازاریابی صادراتی؛ هدف از صادرات بطور کلی، سودآوری، ورود ارز به کشور و خروج کالای تولیدکنندگان داخلی از کشوره! کارگاه بازاریابی صادراتی برای افرادی مناسبه که میخوان این هدف رو به صورت اصولی دنبال کنن و به نتیجه‌ای مطلوب و رضایت بخش در حوزه صادرات برسن! یکی از پیش‌نیازهای این کارگاه، آشنایی با مفاهیم بازاریابی صادراتیه. بهرحال افرادی که تو این کارگاه شرکت می‌کنن باید یه شناخت کلی از صادرات و ابزار اون مثل کارت بازرگانی و… داشته باشن.

یه ابزار علمی و اثرگذار در شرکت مشاوره کسب و کار ایده مشاوره بازاریابی و مشاور تحقیقات بازاریابی هست که تقریبا موضوع جدید و تازه ای در حوزه خیلی از کسب و کارها محسوب میشه. واقعا چطور میشه بدون اینکه با یه مشاوره فروش و بازاریابی وارد مذاکره شد رو یه کار یا شغل با اطمینان سرمایه گذاری کرد؟ بدون اطلاعات دقیقی که بهترین مشاور کسب و کار در اختیار شما قرار می ده چطور میشه وارد دنیای پرچالش و خطرناک تجارت امروزی شد؟ افرادی که بدون توجه به اهمیت مشاوره کسب و کار  وارد عرصه خرید و فروش یا صادرات میشن نمی تونن مسیر موفقیت شغلی خودشونو تا آخر به سلامت طی کنن. هر کسب و کاری نیاز مبرم به مشاوره بازاریابی و فروش  یا مشاوره تبلیغاتی داره. مخصوصا کارها و مشاغلی که پتانسیل صادرات و عرضه کالا یا خدمات خودشونو به کشورهای دیگه دارن. همه ما می خوایم تو کمترین زمان ممکن مشتری های زیادی به دست بیاریم و فروش خودمونو گسترش بدیم. اتفاقا شرکتهای مشاوره کسب و کار برای دستیابی به همین هدف راه های تاز ه ای رو پیش پای شما باز می کنه!

ما تو کارگاه بازاریابی صادراتی به شما می‌گیم که کدوم کشور برای محصولات  شما مقصد مناسب‌تریه!؟ چطور مشتری هاتونو پیدا کنید؟! چطور و با چه راهکارهایی اونا رو حفظ کنید و به مشتری های دائمی و وفادار خودتون تبدیل کنید؟! شما در کارگاه بازاریابی صادراتی به صورت کاملاً تخصصی یاد میگیرید  با کمترین  دردسر و حاشیه، کالا هاتونو به بازار هدف صادر کنید! از طرفی ما به شما ترفندهایی رو ارائه میدیم که بر اساس اون بتونید دایره ارتباط خودتونو با تجار خارجی بیشتر کنید و از مراودات اقتصادی سود بیشتری به دست بیارید! یکی از دلایل اهمیت مشاور تبلیغاتی هم همینه که به شما اطلاعاتی درباره مشتری هاتون می ده که شاید از هیچ منبع آگاه دیگه هرگز نشنیدید. اینها تنها بخشی از سرفصل های کارگاه بازاریابی صادراتیه که توسط موسسه  بازاریابی  ایده برگزار میشه. مطمئناً بعد از حضور در این کارگاه شما به صورت کاملاً متمایز از رقیبان خودتون وارد عرصه صادرات خواهید شد!

کلینیک مشاوره تبلیغاتی ایده

ما در کلینیک مشاوره تبلیغاتی ایده با بیش از ۷ سال فعالیت در حوزه های مختلف صنعتی، خدماتی و توزیعی در سراسر کشور به تجارب خوبی دست پیدا کرده ایم. بدون شک تلفیق علم و تجربه می تواند همچون دو بالِ پرواز برای ایده های نو و بدیع باشد. در این راستا بخش مشاوره بازاریابی صنعتی و همچنین بازاریابی صادراتی موسسه ایده توسط دکتر بزاززاده مدیریت می شود. ایشان در طول این سال ها در حکم مدیر بازرگانی بین الملل، مدیر فروش، مدیر بازاریابی و همچنین مشاور بازاریابی و فروش، مشاور تبلیغات و برندینگ و همچنین مشاور بازاریابی صادراتی در واحدهای صنعتی مختلف سراسر کشور فعالیت کرده است. ما در شرکت ایده به دنبال شومن بازی نیستیم؛ سعی می کنیم به شما یک برنامه عملیاتی برای بخش های مختلف تحقیقات بازاریابی، بازاریابی داخلی و همچنین بازاریابی صادراتی، برندینگ، بازاریابی دیجیتال، تبلیغات و در نهایت چگونگی راه اندازی سامانه امور مشتریان بدهیم. بدون شک اگر یک واحد صنعتی به این برنامه طراحی شده عمل کند به جواب های جالب و عملیاتی خواهد رسید.

ًً

سایت آقای بازاریاب: مجری پروژه بازاریابی صنعتی

سایت کلینیک مشاوره تبلیغاتی ایده: مشاور پروژه های بازاریابی، تبلیغات و برندینگ

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:  کانال تلگرام آقای بازاریاب | پیچ اینستاگرام ایده

رزومه علمی، پژوهشی و اجرایی:  سید حجت بزاززاده



دکتری بازرگانی گرایش بازاریابی؛ تخصص اصلی من تحقیقات بازاریابی و مشاوره در خصوص بازاریابی صنعتی است؛ البته در حوزه بازاریابی بین الملل هم به طور جدی در حال فعالیت هستم. ارتباط با صنعت را همیشه دوست داشته ام و در کنار کارهای روزمره ام، سعی می کنم بهترین تئوری ها و مقالات تخصصی در حوزه بازاریابی را در قالب سایت بازاریابی آقای بازاریاب در اختیار علاقه مندان قرار دهم. شایان ذکر است که در طول 7 سال فعالیت صنعتی خود تا به حال در بیش از 36 شرکت و واحد صنعتی به عنوان مدیر بازاریابی، بازرگانی بین الملل و مشاور همکاری داشته ام؛ بر این باورم راه موفقیت صنعت ایران در حوزه فروش و بازاریابی داخلی و بین الملل مجهز شدن به ابزار بازاریابی صنعتی و تحقیقات بازاریابی است!

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.

سایدبار کشویی

درباره من و دوستانم

درباره من و دوستانم

سید حجت بزاززاده؛ دکتری بازرگانی گرایش بازاریابی؛ تخصص اصلی من تحقیقات بازاریابی و مشاوره در خصوص بازاریابی صنعتی است؛ البته در حوزه بازاریابی بین الملل هم به طور جدی در حال فعالیت هستم. ارتباط با صنعت را همیشه دوست داشته ام و در کنار کارهای روزمره ام، سعی می کنم بهترین تئوری ها و مقالات تخصصی در حوزه بازاریابی را در قالب سایت بازاریابی آقای بازاریاب در اختیار علاقه مندان قرار دهم. شایان ذکر است که در طول 7 سال فعالیت صنعتی خود تا به حال در بیش از 36 شرکت و واحد صنعتی به عنوان مدیر بازاریابی، بازرگانی بین الملل و مشاور همکاری داشته ام؛ بر این باورم راه موفقیت صنعت ایران در حوزه فروش و بازاریابی داخلی و بین الملل مجهز شدن به ابزار بازاریابی صنعتی و تحقیقات بازاریابی است!

تلفن: 02122733086 

ایمیل:  Info@mrioi.com

سایت آقای بازاریاب: Mrvisitor.ir

کلینیک مشاوره بازاریابی ایده: Mrioi.com

آدرس: تهران، تجریش، غلام جعفری، پلاک 37.

Social Media

سوالات خود را آنلاین بپرسید!