Skip to main content

هکر رشد کیست….

By فروردین ۱۹, ۱۳۹۶مقالات تخصصی بازاریابی

هکر رشد کیست….

هکر رشد به شخصی گفته می ­شود که برای به دست آوردن موفقیت در کسب و کار خود با تلاش و کوشش و با استفاده از روش تحلیلی قابل سنجش و اندازه گیری، گام به گام حرکت می کند و تمام علاقه و تمرکزش را بر این موضوع قرارداده است.

اگر چه ” هکر رشد ” برای بیشتر افراد یک کلمه­ی جدید است، ولی مدت زمان زیادی است که در بین بازاریابان اینترنتی و مدیران تولید شرکت سیلیکون ولی(Silicon Valley) به کار برده می­شود. با کاهش کاربرد رسانه ­های جمعی و تولید انبوه سفارش های شخصی و همچنین سهولت ارتباط­­­ گیری از طریق وب، بازاریابی بدان معنایی که در صد سال گذشته با آن آشنا بوده­ایم، از بین رفته است. مخاطبان وب سایت ها غرق در انبوهی از داده ها هستند و فرسودگی بازاریابی سنتی به اوج خود رسیده و خستگی را برای مخاطبان خود ایجاد کرده است.

هکر رشد به عنوان یک شیوه­ی نوین در عصر وب ظاهر شد تا وضع بازار را بهتر کرده و ایده­ ها را نشر دهد. به جای بازاریابی کلاسیک که معمولا در طول روز برای شما مزاحمت ایجاد می­ کند، یک هکر رشد شما را به محصول یا خدمات خود جذب می کند. وی این موضوع را درک می­کند که با توجه به رفتار کاربر باید مشتری را به سرعت جذب و متقاعد کرد. هکر رشد پیام خود را در چارچوب زندگی و افکار افراد می ­پوشاند. او با استفاده از قوانین، بینش ­هایی از اقتصاد رفتاری و گیمیفیکیشن (ارتباط میان برند و کاربر) را بیرون می­ کشد تا با به کارگیری آن ­ها بتواند پیام صحیحی را برای کشاندن کاربر به سمت خود بیابد.

هکر رشد راهکاری از روش ­های قابل قیاس و تکرار شدنی برای رشد می ­یابد که از محصول ها اقتباس شده و از داده ­ها الهام گرفته شده است. هدف های هکر رشد بر اساس استراتژی بازاریابی هستند و از ویژگی ­های محصول ها گرفته شده ­اند. هکر رشد در نقطه تلاقی داده، محصول، و بازاریابی قرار دارد. او با گروه تولید می­ کند و از واژگان فنی برای اجرای آن چه که از وی خواسته می ­شود استفاده می­ کند.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:  کانال تلگرام آقای بازاریاب   |    پیچ اینستاگرام بزاززاده  

Call Now Buttonجهت مشاوره رایگان کلیک کنید