نُت های بازاریابی!

هر زبانی برای خودش یک تعداد مشخصی حرف دارد که بصورت قراردادی بین مردم آن دیار استفاده می شود تا بتوانند بهتر با هم ارتباط بگیرند و مفاهیم ذهنشان را بهم منتقل کنند. به عنوان مثال در فارسی ۳۲ حرف، در انگلیسی ۲۶ حرف، در عربی ۲۸ حرف و در موسیقی ۷ حرف(یا همان نُت)!

بله در موسیقی هم حرف داریم دقیقاً مثل الفبای فارسی؛ با این تفاوت که در فارسی با ۳۲ حرف جمله سازی می کنیم اما در موسیقی فقط با ۷ حرف باید منظور خود را منتقل کنیم! ۷ حرف طلایی که همه مردم خاکی آن را درک می کنند و فرقی ندارد فارس باشی یا چینی!

نُت های بازاریابی!

بازاریابی هم برای خودش یک سری نُت دارد؛ مبدع اصلی نُت های بازاریابی، فیلپ کاتلر(Philip Kotler) بود که برای اولین بار بحث ۴P را مطرح کرد. اما آنچه که مسلم است برای هر کسب و کار نوپایی که تازه قصد استارت کار خود را دارد؛ شناخت نُت های بازاریابی کاتلر می تواند منجر به نواختن ملودی های زیبای بازاریابی و فروشش شود. با شناختی دقیق از شرایط حاکم بر بازار می توان دست به کار شد و با نُت های بازاریابی کاتلر شروع به نواختن کرد و همگان را مبهوت برند موسیقایی سیستم فروش و بازاریابی خود کرد!

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:  کانال تلگرام آقای بازاریاب   |    پیچ اینستاگرام بزاززاده  

دکتری بازرگانی گرایش بازاریابی؛ تخصص اصلی من تحقیقات بازاریابی و مشاوره در خصوص بازاریابی صنعتی است؛ البته در حوزه بازاریابی بین الملل هم به طور جدی در حال فعالیت هستم. ارتباط با صنعت را همیشه دوست داشته ام و در کنار کارهای روزمره ام، سعی می کنم بهترین تئوری ها و مقالات تخصصی در حوزه بازاریابی را در قالب سایت بازاریابی آقای بازاریاب در اختیار علاقه مندان قرار دهم. شایان ذکر است که در طول 7 سال فعالیت صنعتی خود تا به حال در بیش از 36 شرکت و واحد صنعتی به عنوان مدیر بازاریابی، بازرگانی بین الملل و مشاور همکاری داشته ام؛ بر این باورم راه موفقیت صنعت ایران در حوزه فروش و بازاریابی داخلی و بین الملل مجهز شدن به ابزار بازاریابی صنعتی و تحقیقات بازاریابی است!

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.

سایدبار کشویی

درباره من و دوستانم

درباره من و دوستانم

سید حجت بزاززاده؛ دکتری بازرگانی گرایش بازاریابی؛ تخصص اصلی من تحقیقات بازاریابی و مشاوره در خصوص بازاریابی صنعتی است؛ البته در حوزه بازاریابی بین الملل هم به طور جدی در حال فعالیت هستم. ارتباط با صنعت را همیشه دوست داشته ام و در کنار کارهای روزمره ام، سعی می کنم بهترین تئوری ها و مقالات تخصصی در حوزه بازاریابی را در قالب سایت بازاریابی آقای بازاریاب در اختیار علاقه مندان قرار دهم. شایان ذکر است که در طول 7 سال فعالیت صنعتی خود تا به حال در بیش از 36 شرکت و واحد صنعتی به عنوان مدیر بازاریابی، بازرگانی بین الملل و مشاور همکاری داشته ام؛ بر این باورم راه موفقیت صنعت ایران در حوزه فروش و بازاریابی داخلی و بین الملل مجهز شدن به ابزار بازاریابی صنعتی و تحقیقات بازاریابی است!

تلفن: 02122733086 

ایمیل:  Info@mrioi.com

سایت آقای بازاریاب: Mrvisitor.ir

کلینیک مشاوره بازاریابی ایده: Mrioi.com

آدرس: تهران، تجریش، غلام جعفری، پلاک 37.

Social Media

سوالات خود را آنلاین بپرسید!