مونا در برابر کرونا !

مونا دختری ۱۰ ساله در منطقه عدن از کشور یمن است؛ کسی که در یک اردوگاه جنگی با خواهر و برادرانش روزگار می گذراند؛ سبک مونا در برابر کرونا ستودنی است!

در حالی که خیلی ها کاسه چه کنم چه کنم به دست گرفته اند و به زمین و زمان می تازند. مونا بدون هیچ گونه سوز خواندنی، به مبارزه با کرونا رفته! بالاتر از سیاهی که رنگی نیست! باید قلب بزرگ داشته باشی تا بتوانی در شرایط بد جنگی همگام با جهان و برای سلامتی دیگر هم نوعان در جهان به مبارزه ویروسی بروی که سلامت بشریت را به خطر انداخته است. چراکه برای خودت که دیگر فرقی نمی کند و هر لحظه مرگ را جلوی چشمانت می بینی!

مونا یکی از ۱٫۷ میلیون کودک آوره یمنی است؛ کسی که در اردوگاه الشعب عدن به مبارزه کرونا رفته است (:

مونا به همراه دوست خود به سمت مخزن آب اردوگاه می رود تا آب تمیز برای پخت و پز و شستشو بردار.

در مسیر مونا به حمام اردوگاه می رود تا دست و صورتش را بشوید؛ او می گوید که تمامی افراد اردوگاه تمام تلاش خود را می کنند تا حمام ها پاکیزه بماند. مونا در زمانی که تعداد افراد کمتری دور آب جمع شده اند برای برداشتن اب می رود تا خطر ابتلا به کرونا کمتر شود.

پسر عمویش برایشان سبزی و تره بار آوره است؛ او قبل از هر چیز با دقت همه را پاک کرده و بعد با وسواس بالا می شوید.

او می گوید علی رغم اینکه همه ساکنان اردوگاه صابون ندارند اما تمام تلاش خود را می کنند تا با آب دستان خود را به خوبی بشویند. یونیسف در حال تلاش است تا با کمک مراکز مردم نهاد مواد شوینده و صابون را در بین افراد حاضر در اردوگاه ها پخش کند تا جلوی انتشار این ویروس گرفته شود.

آن چیزی که بیش از هر چیزی مرا ترغیب کرد تا این خبر یونیسف را باز نشر کنم حال و هوای مونا بود؛ دختری که در عین سختی و مشقت جنگ و آوارگی همچنان در تلاش است؛ به نظرم این کلیپ ارزش ده ها بار دیدن را دارد چرا که بمب انرژی است. و می تواند الگوی خوب انگیزشی باشد برای دوستانی که از آینده نگرانند. به امید جهان بدون جنگ (:

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:  کانال تلگرام آقای بازاریاب   |    پیچ اینستاگرام بزاززاده  

دکتری بازرگانی گرایش بازاریابی؛ تخصص اصلی من تحقیقات بازاریابی و مشاوره در خصوص بازاریابی صنعتی است؛ البته در حوزه بازاریابی بین الملل هم به طور جدی در حال فعالیت هستم. ارتباط با صنعت را همیشه دوست داشته ام و در کنار کارهای روزمره ام، سعی می کنم بهترین تئوری ها و مقالات تخصصی در حوزه بازاریابی را در قالب سایت بازاریابی آقای بازاریاب در اختیار علاقه مندان قرار دهم. شایان ذکر است که در طول 7 سال فعالیت صنعتی خود تا به حال در بیش از 36 شرکت و واحد صنعتی به عنوان مدیر بازاریابی، بازرگانی بین الملل و مشاور همکاری داشته ام؛ بر این باورم راه موفقیت صنعت ایران در حوزه فروش و بازاریابی داخلی و بین الملل مجهز شدن به ابزار بازاریابی صنعتی و تحقیقات بازاریابی است!

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.

سایدبار کشویی

درباره من و دوستانم

درباره من و دوستانم

سید حجت بزاززاده؛ دکتری بازرگانی گرایش بازاریابی؛ تخصص اصلی من تحقیقات بازاریابی و مشاوره در خصوص بازاریابی صنعتی است؛ البته در حوزه بازاریابی بین الملل هم به طور جدی در حال فعالیت هستم. ارتباط با صنعت را همیشه دوست داشته ام و در کنار کارهای روزمره ام، سعی می کنم بهترین تئوری ها و مقالات تخصصی در حوزه بازاریابی را در قالب سایت بازاریابی آقای بازاریاب در اختیار علاقه مندان قرار دهم. شایان ذکر است که در طول 7 سال فعالیت صنعتی خود تا به حال در بیش از 36 شرکت و واحد صنعتی به عنوان مدیر بازاریابی، بازرگانی بین الملل و مشاور همکاری داشته ام؛ بر این باورم راه موفقیت صنعت ایران در حوزه فروش و بازاریابی داخلی و بین الملل مجهز شدن به ابزار بازاریابی صنعتی و تحقیقات بازاریابی است!

تلفن: 02122733086 

ایمیل:  Info@mrioi.com

سایت آقای بازاریاب: Mrvisitor.ir

کلینیک مشاوره بازاریابی ایده: Mrioi.com

آدرس: تهران، تجریش، غلام جعفری، پلاک 37.

Social Media

سوالات خود را آنلاین بپرسید!