Skip to main content

معرفی ابزارهای بازاریابی اینترنتی : گوگل پلاس

معرفی ابزارهای بازاریابی اینترنتی : گوگل پلاس

در ادامه یادداشت قبل که در مورد تاثیر اینستاگرام بر روش های بازاریابی اینترنتی صحبت کردیم در این پست به آشنایی با گوگل پلاس خواهیم پرداخت:

این شبکه اجتماعی تحت مدیریت گوگل خدمت رسانی می کند. و نزدیک به ۳۵۹میلیون کاربر فعال دارد به همین دلیل برای بازاریابی و فعالیت های آنلاین مناسب است و در فصل دوم سال ۲۰۱۵ میزان ارتباط مثبت بین کاربران آن و برند های بزرگ جهان ۵۳درصد بیشتر شده است. بعد از فیس بوک گوگل پلاس پرکاربرد ترین شبکه اجتماعی است و مقام دوم را دارا است که با استفاده از آن می توانید به فعالیت های بازاریابی خود بپردازید و از امکانات آن استفاده کنید. اگر شما به فکر بالا بردن درآمد خود هستید پس باید شما یک صفحه در گوگل پلاس ایجادکنید و به دلیل اینکه گوگل پلاس می تواند به سرویس های دیگری مانند google search و you tube متصل شود یک ابزار بازاریابی کارامد برای شما محسوب می شود و شما را به هدفتان می رساند. در آخر شما مطمئن باشید که گوگل پلاس محل خوبی برای به اشتراک گداشتن آگهی ها و تبلیغات شرکت شما است که می توانید در آن شناخته و حمایت شوید و به فعالیت های بازاریابی و بازرگانی خود بپردازید.

پنج دلیل برای مهم بودن گوگل پلاس برای بازاریاب ها :

۱.نتیجه بهترجستجو در شبکه وب :
رویکردی که گوگل برای گوگل پلاس در نظر گرفته است در نتیجه بهتر در جستجو استوار است. به همین دلیل گوگل همیشه در حال راه اندازی برنامه های جدیدی است که بتواند این ویژگی را در گوگل پلاس بهتر کند.

۲.گوگل authorship:
Authorship قابلیتی است که به کاربران امکان دیدن شخصی را که محصول را معرفی کرده را می دهد و به این ترتیب اعتماد آن ها را بیشتر می کند و این قابلیتی است که در گوگل پلاس موجود است.

۳.ارائه اطلاعات:
شما وقتی در گوگل پلاس به دنبال هر چیزی مانندمحصول یا شرکتی می گردید در نتایج آن جستجو شما همه اطلاعات مربوط به آن و همچنین نظرات و پست هایی که مربوط به آن محصول یاشرکت است را خواهید دید و این کار به موجب به روز رسانی های گوگل پلاس برای فراهم کردن اطلاعات جدید برای کاربران است.

۴.ورود به سیستم ها با اکانت گوگل پلاس:
از این آپشن برای تشخیص و احراض هویت کاربران استفاده می کنند.این آپشن مانند ورود به جیمیل است که هرکس از پسورد خود برای ورود به سیستم استفاده می کند. مزایای آن این است که گوگل بلافاصله پس از ورود کاربران خود آن ها را برای نصب نرم افزار های اندرویدی به سایت گوگل پلی سویچ و راهنمایی می کند.

۵.Ripples گوگل پلاس:
شاید برای برخی از کاربران استفاده از همه آپشن های گوگل پلاس مهم نباشد اما برای صاحبان کسب وکار همه آن ها مهم است مخصوصا این آپشن که به آن ها با استفاده از نشان دادن آمار روشنی از تعداد بازدید ها و نظرات کاربران این امکان را می دهد که ارزش محصول خود را در نظر کاربران بدانند.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:  کانال تلگرام آقای بازاریاب   |    پیچ اینستاگرام بزاززاده  

شماره تماس جهت مشاوره!