صفحه اصلی

به یاد دارم زمانی که نوجوان بودم پدرم کتابی را خریده بود و هر شب آن را می خواند عنوان کتاب دقیقا این بود ” قصه های مشدی گلین خانم، ۱۱۰ قصه عامیانه ایرانی” در آن زمان و آن مقطع سنی زاویه دید من شکل دیگری داشت؛ من با خودم فکر می کردم علت علاقه پدرم […]

برای اقشار مرفه کشورهای در حال توسعه، مسافرت های خارجی به منظور برخورداری از خدمات سلامت پدیده ی جدیدی نیست. برای این طبقه ی اجتماعی، استفاده از خدمات سلامت خارجی قسمتی از الگوی مصرفی کالاها و خدمات سلامت آنان می باشد، به دلیل اینکه این خدمات در کشور محل اقامتشان یافت نمی شود و یا […]

این چند روز سرشار از انرژی شدیم وقتی دیدگاه پر از شور و نشاط شما دوستان خوب رو دریافت کردیم و خیلی خوشحال شدیم که زیبا نگاه کردن رو از این دید، دشت کردیم….. از شما بخاطر لطف و انرژی سرشارتون که صادقانه و سخاوتمندانه به این سایت هدیه می کنید سپاسگزاری می کنیم و اجازه می […]

فروشگاه

در پست های قبلی با انواع شیوه های توزیع کالا آشنا شدیم اینبار قصد آن را داریم که شما را با کانال دیگری که سازمان ها و شرکت های توزیعی برای فروش محصولات خود از آن استفاده می کنند آشنا کنیم. کانال توزیع فروشگاه های زنجیره ای فروشگاه های زنجیره ای یا حتی فروشگاه های […]

ایمیل

ایمیل مارکتینگ(Email marketing)، شکلی از بازاریابی مستقیمی می باشد که از نامه های الکترونیکی یا ایمیل ها بعنوان ابزاری برای ارتباط تجاری یا پیام های تبلیغاتی استفاده می کند. در شکل کلی آن، هر ایمیلی که به یک مشتری مستعد فرستاده می شود، می تواند به نوعی ایمیل مارکتینگ محسوب شود. ولی در هر حال، […]

هدف این پست به اجرا گذاشتن استراتژی مدیریت تجربه مشتری(Customer Experience Management) در ۶ درس ساده ولی در عین حال مشکل و گاهی نشدنی می باشد که درهر پست یک درس آن به طور کامل بیان خواهد شد.در جدول زیر این سطح هارا می بینیم: CREATE A CUSTOMER-CENTRIC CULTURE LESSON ONE THINK LIKE THE CUSTOMER […]

ارزیابی

در عصر اقتصاد مبتنی بر دانش، فعالیتهای ارزش آفرین سازمانها فقط متکی به دارایی های مشهود آنها نیست. امروزه دانش و قابلیت کارکنان، روابط با مشتریان و تامین کنندگان، کیفیت محصولات و خدمات، فناوری اطلاعات و فرهنگ سازمانی، دارایی هایی به مراتب ارزشمندتر از دارایی های فیزیکی اند و قدرت اصلی ارزش آفرینی آنها را […]

توریست ها را گاه “بربرهای جدید” می نامند زیرا آن ها با بی اعتنایی و بی دقتی بناهای تاریخی را دچار فرسایش و نابودی می کنند گاهی تکه ایی از آن را برداشته و به عنوان یادگاری با خود می برند؛ آثار هنری را از مساجد و کلیساه ها و یا صومعه ها بر می […]

رهبری

رهبران اصلی ترین و وفادارترین منابع هر نوع تشکیلات اقتصادی می باشند. در طول تاریخ بشری همواره تحولات و تغییرات ایجاد شده از سوی افراد و گروه ها همراه با حضور فردی تحت عنوان رهبر بوده و این اقدامات در سایه هدایت او صورت پذیرفته است. سبک های رهبری و روش های مدیریتی در سراسر جهان […]

بازاریابی اینترنتی فرصتی برای تجربه هیجان، افزایش تعداد مشتریان وفادار، تجارت مکرر و پایدار و همچنین نگرانی از ایمیل های برگشتی، درخواست های انصراف از اشتراک و شکایت از اسپم است. اینکه راهبرد بازاریابی اینترنتی برایتان هیجان ایجاد کند یا نگرانی، بستگی به توانایی شما برای رساندن ایمیل های هدفمند و با ارزش به مشتریان […]