چرا مشاوره برندینگ دارای اهمیت است؟

چرا مشاوره برندینگ دارای اهمیت است؟

در شرایطی که رقابت های فشرده ایی در بازار صورت می گیرد اهمیت مشاوره برندینگ بیش از پیش می باشد زیرا شرکت ها و یا تولید کنندگان زیادی برای حفظ موقعیت رقابتی خود باید بتوانند بر موانع روبروی خود فائق آیند. یکی از این موانع نداشتن برند مناسب است و این مشکل می تواند با مشاوره برندینگ به خوبی مرتفع گردد.

درست همزمان با وقوع انقلاب صنعتی در دنیا، مسئله مالکیت شکل گرفت. البته در آن زمان مالکیت برند ها آنچنان اهمیت نداشت و آن چه اهمیت داشت مالکیت ابزار تولید بود. اما همین مسئله شروعی بر رشد حوزه برندینگ و به موازات آن مشاوره برندینگ بود. به مرور زمان شرکت ها علاقمند شدند که مالکیت بیشتری بر دارایی های خود داشته باشند و برای نام های تجاری خود اهمیت بیشتری قائل شدند.

در مشاوره برندینگ ابتدا باید دانست برند چیست؟ در حقیقت برند یک پیام تبلیغاتی یا چیزی مشابه آن نیست، برند یک نشان یا یک نام است، برند همان چیزی است که محصول شما را برای مصرف کننده منحصر به فرد می کند و بدون شک می توان گفت این مصرف گنندگان هستند که به برند ها جان می دهند. درست بر عکس تبلیغات؛ زیرا در تبلیغات شرکت ها هستند که به پیام تبلیغاتی روح می دهند…

چرا مشاوره برندینگ…؟

در واقع یکی از دلایل اهمیت مشاوره برندینگ در سازمان ها، شرکت ها و کارخانه ها در این است که شرکت ها دریافته اند که امروزه اگر بتوانند نام تجاری خود را در ذهن مشتری جاودانه کنند بهتر می توانند با سایر رقبای خود در صنعت رقابت کنند.

زیرا هنگامی که بازار پُر از محصول ها و خدمات مشابه است با ارائه مشاوره برندینگِ به موقع می توان محصول یا خدمت خودتان را با داشتن یک نام تجاری مناسب از سایر رقبایتان متمایز کنید و این کار سبب می شود که در بین تمام محصولاتی که در شرایط کنونی بازار وجود دارد یا در بین تمام خدمات مشابه ایی که در بازار ارائه می شود مشتری نام تجاری یا برند شما را به خاطر آورد و در نهایت از شما خرید کند؛ مشاوره برندینگ به شما کمک می کند تا در شلوغی بازار محصول و خدمت شما گم نشود…

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:  کانال تلگرام آقای بازاریاب   |    پیچ اینستاگرام بزاززاده  

دکتری بازرگانی گرایش بازاریابی؛ تخصص اصلی من تحقیقات بازاریابی و مشاوره در خصوص بازاریابی صنعتی است البته در حوزه بازاریابی بین الملل هم به طور جدی در حال فعالیتم. ارتباط با صنعت را همیشه دوست داشتم و در کنار کارهای روزمره ام، روایت قهرمانان تولید و کارآفرینی کشورم را به نگارش در می آورم؛ چراکه به این اعتقاد دارم در کنار علم باید تجربه را نیز کسب کرد و چه بسا تجربه بالاتر از علم باشد!

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.

فوتر سایت

سایدبار کشویی

درباره من و دوستانم

درباره من و دوستانم

آمار بالای 85 هزار واحد صنعتی در کشور که بخش عمده ای از تولید ناخالص ملی کشور عزیزمان را تشکیل می دهند از یک طرف و واحدهای صنعتی تعطیل شده از طرف دیگر، ضرورت بحث بازاریابی صنعتی را بیش از پیش نمایان می کند. من و دوستانم در راستای حمایت واقعی از کالا و خدمات ایرانی در امر تحقیقات بازاریابی و بازاریابی صنعتی همت گماشتیم. شاید بتونیم کمکتون کنیم تا بدانید اندازه بازار شما چقدر است؟ سهم بازار رقبا چقدر است و تا چه اندازه شانس موفقیت دارید؟ البته در کنار این کار به معرفی واحدهای صنعتی موفق هم پرداختیم تا شاید برایتان خط فکری جدیدی رقم بزنن.

ایمیل:  Info@bazazzade.ir

تلفن: 02122733086 

سایت شخصی: Bazazzade.ir

موسسه تحقیقات بازاریابی ایده: Mrioi.com

آدرس: تجریش، غلام جعفری، پلاک 37، واحد 305، موسسه تحقیقات بازاریابی ایده.

Social Media