Skip to main content

مشاوره بازاریابی و مشتری نوازی

مشاوره بازاریابی و مشتری نوازی

شاید تا به حال با واژه ی مشتری مداری و یا رقیب مداری در مشاوره بازاریابی آشنا شده باشید اما، تا به حال به چه میزان در فعالیت های تجاری خود و مشاوره بازاریابی با واژه ی مشتری نوازی آشنا شده اید؟

مشتری نواز باشید!

مشتری نوازی بر خلاف واژه ی پیچیده ی پیش روی شما، در مشاوره بازاریابی نقش جذاب و دوست داشتنی و ساده ایی را ایفا می کند و با توجه به آن می توان یک کسب و کار را، راحت تر رونق بخشید. با این حال مشتری نوازی جایگاه خاصی را در فعالیت های تجاری دارد. مشتری نوازی به این معناست که: باید به مشتری توجه خاص و بسیار ویژه کرد. در این حالت تمام فعالیت مشاوره بازاریابی بر این اصل اساسی استوار می شود که؛ مشتری چه می خواهد؟ که ما باید آن را تهیه کنیم، نه آن چه در بازار به صورت عادی وجود دارد بلکه نیاز خاص و منحصری مشتری چیست؟ این معنایی خلاصه از مشتری نوازی است. ایجاد این شرایط در مشاوره بازاریابی دارای اهمیت است زیرا، فروش را به مشتری وابسته و انحصاری می کند و می توان گفت که تجارت هایی که از این روش استفاده می کنند می توانند خود را همراه همیشگی مشتری در نظر گرفته و با او ارتباط نزدیکی برقرار کنند.

مشتری نوازی در مشاوره بازاریابی این شرایط را برای تجارت ایجاد می کند که در صورت هر گونه نیازی، شرکت و یا سازمان حاضر است خود را درگیر خواسته ی مشتری کرده و برای آسایش مشتری خود بیشترین انرژی را مصرف کند. در مشتری نوازی بسیار مهم است که متوجه شویم مشتری به چه مواردی تمایل بیشتری دارد به همین علت مشاوره بازاریابی به تحلیل این دست از مسایل خواهد پرداخت که می توان آن ها را مورد توجه قرار داد:

  • خلاقیت
  • نوآوری
  • احترام
  • کیفیت
  • روابطی دوستانه
  • داشتن حق انتخاب و تصمیم

تمامی این موارد می تواند در داشتن یک رابطه ی مشتری نواز در مشاوره بازاریابی نقش مهمی را ایفا کرده و در نهایت شیوه های بازاریابی جدیدی را پیش روی تجارت های نوپا قرار دهد، بنابر این تلاش کنید مشتری نواز باشید!

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:  کانال تلگرام آقای بازاریاب   |    پیچ اینستاگرام بزاززاده  

شماره تماس جهت مشاوره!