مشاوره بازاریابی | بازاریابی محتوا

تولید محتوای فاخر در بازاریابی محتوا یعنی خودت باش و زیاد سخت نگیر!

شاید در منظر اول دنبال این هستین که براتون کلی از بازاریابی محتوا و یا همون Content Marketing بگم؛ ولی اصلا قصد من این نیست. فکر می کنم یک مشاور بازاریابی، زمانی می تونه یک مشاوره بازاریابی خوب به مخاطبین خودش ارائه بده که مطالبش رو خیلی راحت و ساده بگه. لازم نیست کلی کلمات ساده انگلیسی رو با لهجه بریتیش و یا آمریکن بگه تا به مخاطبش این رو بفهمونه که زبانش خوبه (:

مشاوره بازاریابی می تونه خوب باشه که قابل فهم باشه!

آن چیزی که در این ۷ سال یاد گرفتم این است که هر چقدر ساده تر و روان تر مطلبت را بگویی مخاطبت بهتر با تو ارتباط پیدا می کند. لازم نیست سبد واژگانی خیلی قوی داشته باشی تا مخاطبینت را جذب کنی! تنها چیزی که در این راه لازم داری صداقت و راحت بودن در گفتار است. به آن چیزهایی که باور داری با قدرت و با تمام وجودت، تکیه کن و آنها را به مخاطبینت ارائه کن. شک نداشته باش پیروز میدان تویی! می دانی چرا؟

چون تو این مسیری که داری مشاوره می دی چند بار رفتی و آنها نرفتن. از مسیری حرف بزن که آن را تست کرده ای؛ وقتی یک مدل فروش را می خواهی تست کنی باید به مولفه های زیادی فکر کنی؛ بدون شک آن کسی می تونه از پس تمام این مولفه های جور وا جور بر بیاد که قبلاً چند نمونه شبیه به اون رو تست کرده باشه! نمی خواهم بگویم اگر می خوای جراح خوبی بشی باید کلی آدم رو هوا کنی تا در رشته خودت نامبر وان بشی ((:

نه منظورم این است که برای یک مشاوره بازاریابی خوب باید وقت بذاری؛ باید سعی کنی نمونه های مختلف داخلی و خارجی را مطالعه کنی؛ از همه مهمتر بازار را پایش کنی؛ شاید بپرسی پایش یعنی چی؟

پایش یعنی اینکه تجارب گذشتان را در اون رسته از صنعتی که می خوای کار کنی برای خودت مکتوب کنی!

لازم نیست راه اشتباه گذشتگان را دوباره بری!

کافیه فقط بدونی اونا از کجاها رفتن که شکست خوردن و تو از اونجاها نری.

 

بازاریابی محتوا یعنی راحت بودن در تولید محتوای فاخر

تو این روزها خیلی از دوستان را می بینم که پی به اهمیت تولید محتوای فاخر برده اند؛ فهمیدن محتوا می تونه مثل یک ویزیتور براشون مشتری بیاره؛ برای همین، دچار وسواس شده اند؛ اینکه نکنه برای این محتوایی که تولید کردیم مسخره بشیم؛ نکنه مشتری های قدیمی مون رو از دست بدیم و غیره

به نظرم هرچی فوبیای تولید محتوا دارید رو بذارید کنار؛ دست به قلم بشین و اون چیزهایی رو که بهش اعتقاد و باور دارید رو کاغذ بیارید. از این نترسید دیگران چی می گن؛ به این فکر کنید که قراره خودتون رو پرزنت کنید و برادران و خواهران ایمانیتون قراره عیبت هاتون رو بهتون بگن تا خودتون رو قوی تر کنید. بنابراین تولید محتوا ترس نداره، وسواس نداره، شلوغ بازی نداره و هر چیزی دیگه ای که شما رو از تولید اون منع کنه، نداره!

خوب دیگه وقوتشه دست به کار بشید؛ این گوی و اینم میدان؛ بسم ا…

مشاوره بازاریابی در موسسه تحقیقات بازاریابی ایده

ما در موسسه تحقیقات بازاریابی ایده با بیش از ۷ سال فعالیت در حوزه های مختلف صنعتی، خدماتی و توزیعی در سراسر کشور به تجارب خوبی دست پیدا کرده ایم. بدون شک تلفیق علم و تجربه می تواند همچون دو بالِ پرواز برای ایده های نو و بدیع باشد. در این راستا بخش مشاوره بازاریابی صنعتی و همچنین بازاریابی صادراتی موسسه ایده توسط اینجانب مدیریت می شود. در طول این سال ها در حکم مدیر بازرگانی بین الملل، مدیر فروش، مدیر بازاریابی و همچنین مشاور بازاریابی در واحدهای صنعتی مختلف سراسر کشور فعالیت کرده ام. به لطف خدا و همچنین اعتماد صاحبین صنایع به تجارب عملیاتی خوبی دست پیدا کردم که امیدوارم برای علاقه مندان عرصه تولید و کارآفرینی جذاب و عملیاتی باشد.

ما به دنبال شومن بازی نیستیم؛ سعی می کنیم به شما یک برنامه عملیاتی برای بخش های تحقیقات بازاریابی، برندینگ، بازاریابی دیجیتال، بازاریابی میدانی، پلن فروش و در نهایت طرح ریزی برنامه جامع امور مشتریان بدهیم. بدون شک اگر یک واحد صنعتی، خدماتی و یا توزیعی به این برنامه طراحی شده عمل کند به جواب های جالبی خواهد رسید. تیم مشاوره ما به حدی از کار خود مطمئن است که بعد از جلسه مشاوره در صورتی که شما یک بیزنس پلن قوی داشته باشید حاضر خواهد بود در برنامه بازاریابی شما مشارکت کند و از مقام طرح ریزی به مرحله نظارت و اجرا نیز گام بردارد.

فرم در خواست مشاوره بازاریابی صنعتی رزومه علمی، پژوهشی و اجرایی مشاور(روی عکس کلیک کنید)






شما می توانید به جای فرم بالا پیام صوتی خود را از طریق شماره زیر برای ما ارسال کنید؛ دوستان ما با شما تماس خواهند گرفت (:

۰۲۱۲۲۷۳۳۰۸۶

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:  کانال تلگرام آقای بازاریاب | پیچ اینستاگرام بزاززاده

رزومه علمی، پژوهشی و اجرایی:  سید حجت بزاززاده  | فرم درخواست مشاوره بازاریابی صنعتی

دکتری بازرگانی گرایش بازاریابی؛ تخصص اصلی من تحقیقات بازاریابی و مشاوره در خصوص بازاریابی صنعتی است؛ البته در حوزه بازاریابی بین الملل هم به طور جدی در حال فعالیت هستم. ارتباط با صنعت را همیشه دوست داشته ام و در کنار کارهای روزمره ام، سعی می کنم بهترین تئوری ها و مقالات تخصصی در حوزه بازاریابی را در قالب سایت بازاریابی آقای بازاریاب در اختیار علاقه مندان قرار دهم. شایان ذکر است که در طول 7 سال فعالیت صنعتی خود تا به حال در بیش از 36 شرکت و واحد صنعتی به عنوان مدیر بازاریابی، بازرگانی بین الملل و مشاور همکاری داشته ام؛ بر این باورم راه موفقیت صنعت ایران در حوزه فروش و بازاریابی داخلی و بین الملل مجهز شدن به ابزار بازاریابی صنعتی و تحقیقات بازاریابی است!

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.

سایدبار کشویی

درباره من و دوستانم

درباره من و دوستانم

سید حجت بزاززاده؛ دکتری بازرگانی گرایش بازاریابی؛ تخصص اصلی من تحقیقات بازاریابی و مشاوره در خصوص بازاریابی صنعتی است؛ البته در حوزه بازاریابی بین الملل هم به طور جدی در حال فعالیت هستم. ارتباط با صنعت را همیشه دوست داشته ام و در کنار کارهای روزمره ام، سعی می کنم بهترین تئوری ها و مقالات تخصصی در حوزه بازاریابی را در قالب سایت بازاریابی آقای بازاریاب در اختیار علاقه مندان قرار دهم. شایان ذکر است که در طول 7 سال فعالیت صنعتی خود تا به حال در بیش از 36 شرکت و واحد صنعتی به عنوان مدیر بازاریابی، بازرگانی بین الملل و مشاور همکاری داشته ام؛ بر این باورم راه موفقیت صنعت ایران در حوزه فروش و بازاریابی داخلی و بین الملل مجهز شدن به ابزار بازاریابی صنعتی و تحقیقات بازاریابی است!

تلفن: 02122733086 

ایمیل:  Info@mrioi.com

سایت آقای بازاریاب: Mrvisitor.ir

کلینیک مشاوره بازاریابی ایده: Mrioi.com

آدرس: تهران، تجریش، غلام جعفری، پلاک 37.

Social Media