مزیت خدمت به مشتریان

مزیت خدمت به مشتریان

مشتریان به سراغ کسب و کاری می روند که از داد و ستد با آن لذت می برند و با فروشندگانی که با آن ها خوش برخورد هستند و تلاش می کنند تا آن ها را راضی نگه دارند بیشتر ارتباط برقرار می کنند. در حقیقت فروشندگان باید کاری کنند که  مشتریان احساس خاص بودن نمایند.

در کسب و کار خود اصل  “ Special ” را به کار برید تا مشتریانتان احساس خاص بودن داشته باشند:

  1. سرعت و زمان ( بکارگیری سرعت در رفع نیازهای مشتری) Speed and time
  2. تعامل شخصی با مشتری  Personal interaction with a customer
  3. انتظارات(براورده ساختن انتظارات مشتری) Expectations
  4. نزاکت و شایستگی در برخورد با مشتری  Courtesy and competence
  5. اطلاعات و در جریان قرار دادن مشتری Information and keeping the customer informed
  6. طرز برخورد و ارتباط با مشتری Attitude and customer liaison
  7. ارتباطات طولانی مدت با مشتری Long-term relationships

اگر ایده های این هفت عنصر را در کسب و کار خود پیاده کنید و آن ها را در مرکز توجه قرار دهید، به طور پیوسته مشتری مدار خواهید بود و مشتریان شما بسیار وفادارتر و سودآورتر خواهند شد. توجه داشته باشید، چنانچه یک مشتری احساس خاص بودن کند، پول بیشتری خرج می کند!!! می توانید این موضوع را از رستوران ها و هتل های موفق سوال کنید.

فصل چهارم کتاب مدیریت ارتباط با مشتری/ مترجم: رویا اقبال

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.

فوتر سایت

سایدبار کشویی

درباره من و دوستانم

درباره من و دوستانم

سید حجت بزاززاده؛ دکتری بازرگانی گرایش بازاریابی؛ تخصص اصلی من تحقیقات بازاریابی و مشاوره در خصوص بازاریابی صنعتی است؛ البته در حوزه بازاریابی بین الملل هم به طور جدی در حال فعالیت هستم. ارتباط با صنعت را همیشه دوست داشته ام و در کنار کارهای روزمره ام، سعی می کنم بهترین تئوری ها و مقالات تخصصی در حوزه بازاریابی صادراتی و صنعتی را در قالب سایت بازاریابی آقای بازاریاب در اختیار علاقه مندان قرار دهم. شایان ذکر است که در طول 7 سال فعالیت صنعتی خود تا به حال در بیش از 150 شرکت و واحد صنعتی به عنوان مدیر بازاریابی، بازرگانی بین الملل و اکثرا مشاور بازاریابی صادراتی همکاری داشته ام؛ بر این باورم راه موفقیت صنعت ایران در حوزه فروش و بازاریابی داخلی و بین الملل مجهز شدن به ابزار بازاریابی صنعتی و تحقیقات بازاریابی است!

تلفن: 02122733086 

ایمیل:  Info@mrioi.com

سایت آقای بازاریاب: Mrvisitor.ir

کلینیک مشاوره کسب و کار ایده: Mrioi.com

موسسه تحقیقات بازار ایده سازان بازار فردا: Mrioi.co

آدرس: تهران، تجریش، غلام جعفری، پلاک 37.

Social Media

Call Now Buttonجهت مشاوره رایگان کلیک کنید