Skip to main content

مزایای داشتن یک سایت بازاریابی، فراتر از کاتالوگ

در مطلب های قبلی به بعضی از مزایای داشتن یک سایت بازاریابی پرداختیم و امروز قصد داریم بیشتر شما را با این موضوع آشنا کنیم. پس خواندن این مطلب را از دست ندهید!

مثل هوا…

داشتن یک سایت بازاریابی برای کسب و کارتان بسیار مفید است. اگر بخواهیم با یک مثال اهمیت موضوع را بیان کنیم می توانیم بگوییم همان طور که موجود زنده برای زنده ماندن به هوا نیاز دارد، کسب و کار شما هم در فضای تجارت های امروزی نیازمند یک سایت بازاریابی است…

بهتر از کاتالوگ…

یک سایت بازاریابی مانند یک کاتالوگ عمل می کند. البته خیلی بهتر و بروزتر… چرا که یک کاتالوگ فقط مخلوطی از متن و تصویر است اما، سایت بازاریابی بسیار فراتر از عکس و تصویر است. مثلا شما می توانید؛ فیلم های مربوط به کسب و کارتان یا شرکت در نمایشگاه های مختلف را در آن قرا دهید، یا می توانید فایل های صوتی مرتبط با تجارتتان را در آن آپلود کنید و افراد بیشتری را با تجارت خود مرتبط کنید.

داشتن یک سایت بازاریابی نسبت به کاتالوگ مقرون به صرفه تر است. زیرا شما مجبورید هر بار که کاتالوگی را برای شرکت طراحی می کنید هزینه ی طراحی و نشر آن را بپردازید. در حالی که شما یک بار هزینه طراحی یک سایت بازاریابی را برای شرکتتان می پردازید و سپس با هزینه های بسیار کم در صورت نیاز آن را به روز رسانی می کنید!

محتوایی که در سایت شرکت به نمایش می گذارید می تواند بسیار جامع تر و جذاب تر از محتوای یک کاتالوگ باشد. چون دست شما در قرار دادن محتوا در سایتتان بسیار بازتر از کاتالوگ است زیرا، محتوای کاتالوگ معمولا محدود است و جای بروز خلاقیت در آن کم است.

موتور های جستجو گر گوگل هم شما را در جذبِ مشتری بیشتر برای سایت بازاریابی شرکت شما را یاری می دهند! اگر مشتری ایی در فضای اینترنت دنبال محصول شرکت شما باشد، موتور های جستجوگر گوگل دست به کار می شوند و سایت شما را به آن معرفی می کنند.

اگر دوست دارید در تجارتتات بهتر دیده شوید به داشتن سایت نیز حتما فکر کنید و مطمئن باشید برای کسب و کارتان مفید است!


ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:  کانال تلگرام آقای بازاریاب   |    پیچ اینستاگرام بزاززاده  

 

شماره تماس جهت مشاوره!