مدیریت تجربه مشتری در نگاه اعداد

مدیریت تجربه مشتری در نگاه اعداد

بنا به گزارش سالانه بازاریابی دیجیتال در سال ۲۰۱۷(۲۰۱۷ Digital Marketing Trends Report) که توسط Econsultancy  و Adobe اعلام شد، نظرسنجی بین شرکت ها انجام شد، از آن ها خواسته شد که از بین فرصت های موجود برای سازمان و کسب و کار، هیجان انگیز ترین فرصت را انتخاب کنند.

این گزارش شامل موارد زیر بوده است:

  • مقدمه و نگاهی به سال ۲۰۱۵
  • اولویت های زیادی در CEM(مدیریت تجربه مشتری)
  • فرهنگ، سیاست ها برای بهبود CEM(مدیریت تجربه مشتری)
  • هدایت داده ها
  • مردم متحرک هستند(Mobile)، اما برندها هنوز ایستاده اند!
  • بازاریابی به سمت واقعیت های در حال تغییر
  • برنامه ریزی ها در سال ۲۰۱۶

از بین جواب ها که شامل: مدیریت محتوا، موبایل، شخصی سازی، مدیریت تجربه مشتری و شبکه های اجتماعی بودند، برای سال سوم مدیریت تجربه مشتری با ۲۲% رای بالاتر از همه قرار گرفت.

“جای تعجب نیست که مدیریت تجربه مشتری بالاتر از همه قرار گرفته است!!!”

در حقیقت، شرکت هایی که با موفقیت یک استراتژی مدیریت تجربه مشتری را پیاده سازی می کنند، میزان رضایت مشتری را بالاتر می برند، و در نهایت افزایش درآمد را به همراه دارند. علاوه بر این، تحقیقی که توسط American Express انجام شد، نشان داد که ۶۰ درصد مشتریان، حاضر به پرداخت بیشتر برای کسب تجربه بهتر در طول یک رابطه ی تجاری هستند، تجربه ای که می تواند شامل آگاهی، کشف، حمایت، خرید و خدمات باشد.

در واقع، در یک مطالعه ی دیگر توسط Oracle نشان داده شده است که ۷۴ درصد از مدیران اجرایی معتقدند که سرمایه گذاری در مدیریت تجربه مشتری تاثیری بر تمایل مشتری به وفاداری دارد.

یک قانون ساده ی نانوشته وجود دارد:

“هرچه ارتباط با یک برند(نام تجاری)قوی تر باشد، ماندگاری در ذهن مشتری بیشتر است.”

حیات یک کسب و کار بدون مشتری امکان ناپذیر است و به همین دلیل شرکت ها تمرکز خود را بر چگونگی غلبه بر راه های رسیدن به مشتریان جدید و شاید مهمتر از آن، حفظ مشتریان موجود می گذارند.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:  کانال تلگرام آقای بازاریاب   |    پیچ اینستاگرام بزاززاده  

فیسبوک
تویتر
لینکدین
تلگرام
واتساپ
آخرین مقالات

راهنمای جامع صادرات روغن موتور به نیجریه: بازارها، فرصت‌ها و نکات کلیدی

صادرات روغن موتور به کامرون: راهنمای جامع موفقیت در بازار آفریقا

صادرات روغن موتور به بورکینافاسو: نکات کلیدی و راهنمای موفقیت

صادرات روغن موتور به غنا

صادرات روغن موتور به ساحل عاج

صادرات فرش به افریقا 

صادرات روغن موتور به دبی

تحقیقات بازار صادرات در دبی 

 تحقیقات بازاریابی در چاد

صادرات روغن موتور به دبی

فهرست مطالب