ماکان مهرابیان؛ تولید کننده نمای فوق سبک

 

 

ماکان مهرابیان؛ تولید کننده نمای فوق سبک؛ اصلا چه معنی داره صنعتی که ۱۰۰ سال از عمرش در اروپا می گذره هنوز وارد کشور ما نشده باشه؟ احتمالا این سوال جزو اولین سوالاتی هست که آقا ماکان مهرابیان وقتی ایده ورود به صنعت تولید نماهای فوق سبک به ذهنشون خطور کرده از خودشون پرسیدن و به احتمال زیاد سوالات بعدی این بوده که حالا اگه اون نماها رو وارد کنم به صرفه تره یا تولید کنم و بعد از رسیدن به جواب که گزینه ۲ بوده این نگرانی براشون به وجود اورده که آیا تولید مواد اولیه اون نماها امکان پذیر هست که بعد از ورود متوجه میشن که امکان پذیر هست اما یه مشکلاتی هم هست مثل افزایش ۵۰۰درصدی مواد اولیه که البته مشکل خاصی نیست! و امروز آقا ماکان با همه مشکلات تونسته این حرفه رو به صنعت کشورمون معرفی کنه دمش هم گرم.

هر چند تو این مسیر پر فراز و نشیب موسسه تحقیقات بازاریابی ، به آقا ماکان فرصتی داد واسه پیدا کردن ایده ها،کشف های جدید و شناسایی چالش های کسب و کارش! پس چندان دور از ذهن نیست اگه الان به این نتیجه رسیده که صاحب هر کاری باید همون اول کار به کمک تحقیقات بازاریابی، از اول تا آخر پروژه کاری خودشو برنامه ریزی کنه . آقای مهرابیان به عینه دیده که موسسه تحقیقات بازار یا شرکت تحقیقات بازار چه جزئیات زیادی رو مثله دلایل خرید یه کالای مشخص توسط گروه سنی خاص و …. از طریق جمع آوری اطلاعات به جوونا تو همون شروع فعالیتشون میده.

کلینیک مشاوره تبلیغاتی ایده

ما در کلینیک مشاوره تبلیغاتی ایده با بیش از ۷ سال فعالیت در حوزه های مختلف صنعتی، خدماتی و توزیعی در سراسر کشور به تجارب خوبی دست پیدا کرده ایم. بدون شک تلفیق علم و تجربه می تواند همچون دو بالِ پرواز برای ایده های نو و بدیع باشد. در این راستا بخش مشاوره بازاریابی صنعتی و همچنین بازاریابی صادراتی موسسه ایده توسط دکتر بزاززاده مدیریت می شود. ایشان در طول این سال ها در حکم مدیر بازرگانی بین الملل، مدیر فروش، مدیر بازاریابی و همچنین مشاور بازاریابی و فروش، مشاور تبلیغات و برندینگ و همچنین مشاور بازاریابی صادراتی در واحدهای صنعتی مختلف سراسر کشور فعالیت کرده است. ما در شرکت ایده به دنبال شومن بازی نیستیم؛ سعی می کنیم به شما یک برنامه عملیاتی برای بخش های مختلف تحقیقات بازاریابی، بازاریابی داخلی و همچنین بازاریابی صادراتی، برندینگ، بازاریابی دیجیتال، تبلیغات و در نهایت چگونگی راه اندازی سامانه امور مشتریان بدهیم. بدون شک اگر یک واحد صنعتی به این برنامه طراحی شده عمل کند به جواب های جالب و عملیاتی خواهد رسید.

ًً

سایت آقای بازاریاب: مجری پروژه بازاریابی صنعتی

سایت کلینیک مشاوره تبلیغاتی ایده: مشاور پروژه های بازاریابی، تبلیغات و برندینگ

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:  کانال تلگرام آقای بازاریاب | پیچ اینستاگرام ایده

رزومه علمی، پژوهشی و اجرایی:  سید حجت بزاززاده



دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.

فوتر سایت

سایدبار کشویی

درباره من و دوستانم

درباره من و دوستانم

سید حجت بزاززاده؛ دکتری بازرگانی گرایش بازاریابی؛ تخصص اصلی من تحقیقات بازاریابی و مشاوره در خصوص بازاریابی صنعتی است؛ البته در حوزه بازاریابی بین الملل هم به طور جدی در حال فعالیت هستم. ارتباط با صنعت را همیشه دوست داشته ام و در کنار کارهای روزمره ام، سعی می کنم بهترین تئوری ها و مقالات تخصصی در حوزه بازاریابی صادراتی و صنعتی را در قالب سایت بازاریابی آقای بازاریاب در اختیار علاقه مندان قرار دهم. شایان ذکر است که در طول 7 سال فعالیت صنعتی خود تا به حال در بیش از 150 شرکت و واحد صنعتی به عنوان مدیر بازاریابی، بازرگانی بین الملل و اکثرا مشاور بازاریابی صادراتی همکاری داشته ام؛ بر این باورم راه موفقیت صنعت ایران در حوزه فروش و بازاریابی داخلی و بین الملل مجهز شدن به ابزار بازاریابی صنعتی و تحقیقات بازاریابی است!

تلفن: 02122733086 

ایمیل:  Info@mrioi.com

سایت آقای بازاریاب: Mrvisitor.ir

کلینیک مشاوره کسب و کار ایده: Mrioi.com

موسسه تحقیقات بازار ایده سازان بازار فردا: Mrioi.co

آدرس: تهران، تجریش، غلام جعفری، پلاک 37.

Social Media

Call Now Buttonجهت مشاوره رایگان کلیک کنید