ماشین سازی حبیب خان اختر؛ یه وقت هایی میشه خیلی از ما خودمون رو گُم می کنیم و لازمه یکی از بیرون ما بهمون کمک کنه تا خودمون رو پیدا کنیم! به جرات می تونم بگم یکی از بهترین روزهای سال ۱۴۰۰ من امروز بود؛ وقتی می دیدم یکی با افتخار و بدون هیچ گونه رتوشی داره زندگیش رو برای همه ما روایت می کنه تا بقیه عبرت بگیرند! با تمام وجود و احساس صحبت می کنه و دلش می خواد همه کسانی که درگیر اعتیاد هستند رو کمک کنه. حبیب خان، کارگاه کوچیکی داره ولی دریا دلِ … واسه همین با تمام وجود می خواد که هم جوونا تو کسب و کارشون موفق باشن. همونطور که خودش به کمک مشاوره کسب و کار یا مشاور تبلیغاتی فرصتی پیدا کرد تا موانع و چالش های کارش رو بهتر بشناسه و آمادگی هر اتفاقی رو داشته باشه.
الانم توصیه موکدش به جوونایی که دنبال کار می گردن یا صاحبان مشاغل اینه که شرکتهای مشاوره کسب و کار رو تو پیشرفت کسب و کارشون دست کم نگیرن. هیچی مثله مشاوره بازرایابی و فروش نمی تونه ابتدا تا پایان مسیر یه کارو برنامه ریزی کنه. جزئیاتی که شرکت مشاوره کسب و کار یا شرکت مشاوره تبلیغاتی از طریق جمع آوری کوچکترین اطلاعات مهم به شما می ده انقد کارساز و راه گشا هست که شما را از یه مسیر امن و کم خطر به هدف های مالی و کاری تون برسونه. اینا صحبتای دلنشینه آقای حبیب خانه. راستی برام جالب بود چقدر کارگراش دوستش دارند؛ همشون یه جورایی زندگیشون رو مدیون حبیب خان می دوستند! می گفتن اگر اون نبود ما کارتن خواب بودیم …
خیلی حسِ خوبی داره وقتی روزت رو با یک داش مشتی واقعی سپری می کنی؛ کسی که فیلم بازی نمی کنه و خود خودش رو به تصویر می کشه … خدا حفظت کنه مرد.
کلینیک مشاوره تبلیغاتی ایده
ما در کلینیک مشاوره تبلیغاتی ایده با بیش از ۷ سال فعالیت در حوزه های مختلف صنعتی، خدماتی و توزیعی در سراسر کشور به تجارب خوبی دست پیدا کرده ایم. بدون شک تلفیق علم و تجربه می تواند همچون دو بالِ پرواز برای ایده های نو و بدیع باشد. در این راستا بخش مشاوره بازاریابی صنعتی و همچنین بازاریابی صادراتی موسسه ایده توسط دکتر بزاززاده مدیریت می شود. ایشان در طول این سال ها در حکم مدیر بازرگانی بین الملل، مدیر فروش، مدیر بازاریابی و همچنین مشاور بازاریابی و فروش، مشاور تبلیغات و برندینگ و همچنین مشاور بازاریابی صادراتی در واحدهای صنعتی مختلف سراسر کشور فعالیت کرده است. ما در شرکت ایده به دنبال شومن بازی نیستیم؛ سعی می کنیم به شما یک برنامه عملیاتی برای بخش های مختلف تحقیقات بازاریابی، بازاریابی داخلی و همچنین بازاریابی صادراتی، برندینگ، بازاریابی دیجیتال، تبلیغات و در نهایت چگونگی راه اندازی سامانه امور مشتریان بدهیم. بدون شک اگر یک واحد صنعتی به این برنامه طراحی شده عمل کند به جواب های جالب و عملیاتی خواهد رسید.
ًً
سایت آقای بازاریاب: مجری پروژه بازاریابی صنعتی
سایت کلینیک مشاوره تبلیغاتی ایده: مشاور پروژه های بازاریابی، تبلیغات و برندینگ
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید: کانال تلگرام آقای بازاریاب | پیچ اینستاگرام ایده
رزومه علمی، پژوهشی و اجرایی: سید حجت بزاززاده