آقای بازاریاب، حامی کالای ایرانی
?>

زبان بدن می تواند شامل قوانین مختلفی باشد. این قوانین به شما کمک می کنند تا از طریق زبان بدن آشنایی بهتری با شرایط داشته باشید و بتوانید تصمیم معقول تری را اتخاذ کنید و در نهایت بازاریابی هدفمندتری را تجربه کنید.

  • قانون طلایی فاصله

هر چقدر رابطه شما با ديگران صميمی تر شود اجازه داريد، که به آن ها نزديک شويد. یک کارمند جديد شاید احساس کند که رفتار بقیه کارمند ها در محیط کار با او سرد است، این یک فرآیند بسیار طبیعی است. سایر کارمند ها تا زمانی که کارمند جدید را به خوبی بشناسند از حوزه فاصله اجتماعی پیروی می کنند. به مرور زمان و با شناخت بیشتر از کارمند جدید سایر کارمند ها ممکن است او را وارد حوزه شخصی و یا حتی حوزه صمیمی خود کنند.

  • استثنا ها در قانون فاصله ها

از موارد استثنا در قانون فاصله می توان به جايگاه اجتماعی افراد اشاره کرد.این استثنا ها تنها در محیط رسمی رخ می دهد مانند رابطه کارمند و مدیر در اداره، با توجه به جایگاه اجتماعی آن ها، اما در محیط های صمیمی مانند پارک این استثنا صدق نمی کند در چنین شرایطی اگر یک مدیر و کارمند در پارک با هم قدم بزنند قانون استثنا صدق نخواهد کرد.

“کتاب زبان بدن در بازاریابی و فروش”

قانون طلایی فاصله ها در زبان بدن نشان دهنده میزان صمیمیت افراد با یکدیگر است و اگر شما یک مذاکره کننده، تاجر، فروشنده یا شخصی هستید که به بازاریابی مشغول هستید با توجه به این قانون می توانید رابطه حریفان خود را در تیم فروش و یا مذاکره به درستی تحلیل کنید. این گونه تحلیل ها که با استفاده از زبان بدن شکل می گیرند می توانند به شناخت شما یا تیم بازاریابی شما از تیم مقابلتان و افراد ذی نفوذ در آن کمک نماید. همچنین توجه به موارد استثنا در فاصله ها با توجه به زبان بدن می تواند روابط رییس و زیردست را به خوبی برای شما مشخص کند. اگر بتوانید از این قوانین به درستی پیروی کنید متوجه می شوید این قوانین در زبان بدن شایسته لقب طلایی هستند زیرا مسیر موفقیت فعالیت های بازاریابی شما را هموار می کنند.

ممکن است به مطالب زیر علاقمند باشید:

 

مطلب قبلیمطلب بعدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *