خواندن روزانه ۳۰۰ فوت محتوا !

افراد به طور متوسط در طول روز معادل ۳۰۰ فوت یعنی چیزی حدود ۹۱ متر محتوا رنگارنگ در اینترنت مطالعه می کنند!

از این چه نتیجه گیری می کنید؟

شرکت BBDO یک آژانس مطرح بین المللی در عرصه تبلیغات است؛ این شرکت در سال ۱۸۹۱ توسط جورج باتن(George Batten) در نیویورک تاسیس شد و در ادامه در سال ۱۹۲۸ از طریق ادغام با بارتون، دورستین و آزبورن(Barton, Durstine & Osborn) ماهیت جدید خود را تحت برند BBDO، که مخفف هر یک از اسامی ذکر شده بود شروع کرد.

خواندن روزانه ۳۰۰ فوت محتوا !

BBDO در حال حاضر بیش از ۱۵۰۰۰ کارمند در ۲۸۹ دفتر فعال در ۸۱ کشور دنیا دارد. مدیر عامل فعلی آن اندرو رابرتسون(Andrew Robertson) است که تمام این تشکیلات را مدیریت می کند. به تازگی در یکی از کنفرانس هایش به این مسئله اذعان کرده که توجه خوانندگان به محتواهای تولیدی بسیار کم شده و هر فرد به طور متوسط در طول روز حدود ۳۰۰ فوت یا معادل ۹۱ متر محتوا در فضای مجازی و یا وب می خواند. برای اینکه درک بهتری از ۳۰۰ فوت محتوا داشته باشید به پایین مجسمه نگاه کنید ببینید مردم پایین ان چقدر کوچک هستند! یعنی ما ندازه این مجسمه روزانه محتوا می خوانیم!

او به این امر اشاره می کند که در طول روز به اندازه طول برج آزادی در ایالت متحده محتوا می خوانیم. محتوایی که می خوانیم سطحی بوده چه بسا اگر یک ماه دیگر از ما بپرسند آن محتوا چه بود، چیزی در خاطرتمان نیست. حال در این دنیایی پر شتاب با چه تکنیکی باید تولید محتوا کرد که بالاترین میزان اثرگذاری را بر ذهن مخاطب نهایی ما داشته باشد!؟ یعنی چه کنیم تا مشتری ما را فراموش نکند؟ حالا پیدا کن پرتقال فروش را (:

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:  کانال تلگرام آقای بازاریاب   |    پیچ اینستاگرام بزاززاده  

دکتری بازرگانی گرایش بازاریابی؛ تخصص اصلی من تحقیقات بازاریابی و مشاوره در خصوص بازاریابی صنعتی است؛ البته در حوزه بازاریابی بین الملل هم به طور جدی در حال فعالیت هستم. ارتباط با صنعت را همیشه دوست داشته ام و در کنار کارهای روزمره ام، سعی می کنم بهترین تئوری ها و مقالات تخصصی در حوزه بازاریابی را در قالب سایت بازاریابی آقای بازاریاب در اختیار علاقه مندان قرار دهم. شایان ذکر است که در طول 7 سال فعالیت صنعتی خود تا به حال در بیش از 36 شرکت و واحد صنعتی به عنوان مدیر بازاریابی، بازرگانی بین الملل و مشاور همکاری داشته ام؛ بر این باورم راه موفقیت صنعت ایران در حوزه فروش و بازاریابی داخلی و بین الملل مجهز شدن به ابزار بازاریابی صنعتی و تحقیقات بازاریابی است!

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.

سایدبار کشویی

درباره من و دوستانم

درباره من و دوستانم

سید حجت بزاززاده؛ دکتری بازرگانی گرایش بازاریابی؛ تخصص اصلی من تحقیقات بازاریابی و مشاوره در خصوص بازاریابی صنعتی است؛ البته در حوزه بازاریابی بین الملل هم به طور جدی در حال فعالیت هستم. ارتباط با صنعت را همیشه دوست داشته ام و در کنار کارهای روزمره ام، سعی می کنم بهترین تئوری ها و مقالات تخصصی در حوزه بازاریابی را در قالب سایت بازاریابی آقای بازاریاب در اختیار علاقه مندان قرار دهم. شایان ذکر است که در طول 7 سال فعالیت صنعتی خود تا به حال در بیش از 36 شرکت و واحد صنعتی به عنوان مدیر بازاریابی، بازرگانی بین الملل و مشاور همکاری داشته ام؛ بر این باورم راه موفقیت صنعت ایران در حوزه فروش و بازاریابی داخلی و بین الملل مجهز شدن به ابزار بازاریابی صنعتی و تحقیقات بازاریابی است!

تلفن: 02122733086 

ایمیل:  Info@mrioi.com

سایت آقای بازاریاب: Mrvisitor.ir

کلینیک مشاوره بازاریابی ایده: Mrioi.com

آدرس: تهران، تجریش، غلام جعفری، پلاک 37.

Social Media

سوالات خود را آنلاین بپرسید!