Skip to main content

فروش مهم ترین خدمت شماست!!!

ممکن است شخصی که تصمیم گرفته است؛ این متن را مطالعه کند یک فروشنده باشد و یا بدون شک  فرآیند فروش را به عنوان یک خریدار تجربه کرده باشد. به هرحال برای ما مهم این است که شما تا چه میزان متوجه شده اید که  فرآیند فروش یک خدمت است؟ یا اصلا فروش را یک خدمت تلقی می کنید؟؟؟

اگر شما یک فروشنده باشید باید این را بدانید که تمام تلاش های شما در جهت معرفی محصول و یا خدماتتان و در نهایت فروش آن ها یک حرفه ی کاملا تخصصی است و به همین دلیل است که می گوییم فروش خدمت است.

مشتریان هر روزه در معرض اطلاعات زیادی قرار می گیرند. در این میان ممکن است مشتری به شکل مداوم با تکنولوژی های زیادی مواجه شود. زیرا، بازار های امروزی تحت تاثیر شدید، فرآیند های جدید تکنولوژیکی هستند. همچنین رقیبان شما تلاش های زیادی را انجام می دهند تا سهم بیشتری از بازار را به دست آورند. مشتریان به شکل مستمر نیاز های جدید پیدا می کنند و به همین علت درصدد رفع آن ها بر می آیند. برای این کار اولین قدم این است که محصول شما را خریداری کنند. فروشنده در چنین شرایطی و با تمام فشار های کاری و یا خانوادگی خود باید بتواند در مشتری حس کشش به محصول خود را بیدار کند و بعلاوه این توانایی را هم باید در خود تقویت کند که استرس حاصل از فشار های مختلف را که بر او تحمیل می شود به مشتری خود منتقل نکند زیرا، در چینین حالتی تمام فعالیت هایی که او برای فروش محصول انجام می دهد با شکست مواجه می شود.

به همین علت فروشنده تلاش می کند تا مطابق با خواسته ها و نیاز های مشتری پیش رود و برای این منظور تمام تجربه و فرآیند های علمی در  زمینه ی فروش را در پیش می گیرد تا یک خدمت فروش را در سه جنبه مدیریت کند؛

  • نیاز های مشتریان خود را بشناسد.
  • از بازار تکنولوژی های جدید اطلاع یابد.
  • از وضعیت رقبا و فعالیت های آن ها آگاه شود.

مجموعه ی این فعالیت ها در کنار هم بسته ایی خدماتی را برای فروشنده ایجاد می کند. این که شما بدانید چگونه فاکتور های بالا را در کنار هم قرار دهید تا به سود بهینه ایی دست یابید نشان دهنده ی خدمت ارزشمندی است که با عنوان فروش برای مردم شناخته می شود.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:  کانال تلگرام آقای بازاریاب   |    پیچ اینستاگرام بزاززاده 

شماره تماس جهت مشاوره!