آقای بازاریاب، حامی کالای ایرانی
?>

فروش می تواند با توجه به فراگیری نکته هایی در ارتباط با فراگیری زبان بدن بسیار راحت تر اتفاق افتد، زبان بدن باعث می شود که شما به عنوان یک فروشنده با هوشیاری بیشتری به فروش محصول و خدمت خود بپردازید و بتوانید با استفاده از زبان جسم سریع تر درخواست های و تقاضا های مشتری خود را درک نمایید. هر فروشنده ایی با آشنایی با زبان بدن می تواند متوجه شود که علایم زبان بدن در مشتریان ناراضی چیست؟ و یا تردید کردن در خرید چه علایمی با استفاده از زبان جسم دارد؟ همچنین این زبان می تواند مواضع انتقادی را در مذاکره های تجاری نشان دهد. کتاب زبان بدن در بازاریابی و فروش به بررسی نکته های مختلف در این زمینه می پردازد.

هنگامی که در مذاکرات تجاری دست خود را به چهره می گذارید به چه معنا است؟

” یکی از حالت اصلی در حالت دست به چهره زمانی رخ می دهد که انگشت اشاره رو به بالا به سوی گونه است و انگشت ديگر روی دهان قرار گرفته است و در چنین شرایطی معمولاً انگشت شست زير چانه قرار می گيرد. این حالت نشان دهنده شکل گیری موضع انتقادی است. البته تمامی حالت های بدن باید با توجه به سایر عوامل جانبی مورد تحلیل قرار گیرد.

يک از جدی ترين اشتباهاتی که ممكن است يک فرد کم تجربه در دنیای تجارت مرتكب شود تفسیر يک حالت به طور مجزا و جدا از حالت ها و شرايط ديگر است. به عنوان مثال خاراندن سر ممكن است دلیل های مختلفی از قبيل شوره سر، کک، عرق، ترديد، فراموشی و يا دروغ گويی داشته باشد، و اين بستگی دارد که اين عمل همراه با چه رفتارهای ديگری در همان زمان اتفاق بيافتد. بنابراين برای بهره برداری حداکثری از زبان بدن بايد هميشه مجموعه ای از حالت ها و رفتار ها را در کنار هم در نظر بگیرید.” کتاب زبان بدن در بازاریابی و فروش

علایم زبان جسم سریع تر از بیان افراد مخابره می شود. بنابر این اگر تاجر، مذاکره کننده، بازاریاب، مدیر و… بتوانند بیشتر با علایم این زبان نامریی آشنا شوند می توانند سریعتر پیام های مخابره شده توسط مشتری را درک کنند و در نتیجه می توانند در فعالیت های تجاری و کاری خود موفق تر باشند.

  • تالیف: واحد تامین محتوای سایت آقای بازاریاب

ممکن است به مقاله های زیر علاقمند باشید:

مطلب قبلیمطلب بعدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *