فتح‌اللهی؛ از یک سئوال تا یک موفقیت بزرگ

 

 

فتح‌اللهی؛ از یک سئوال تا یک موفقیت بزرگ: کدام فعال تجاری و صنعتی است که وقتی کارش را می‌خواهد شروع کند، این آرزو و هدف را نداشته باشد که بتواند به فراسوی مرزها رفته و کارش را بین‌المللی کند؟ این، برای هر کسب و کاری یک دستاورد بزرگ است که بتواند محصولات و خدماتش را، به خارج از مرزهای کشورش برساند و در رقابت با دیگر برندها و کشورها، مشتریان فراوانی به دست آورد. در واقع این، به خودی خود می‌تواند یکی از جاذبه‌های کارآفرینی و صنعت باشد.

این، اتفاقی است که برای مظفر فتح‌اللهی هم افتاده است و حالا او و تیمی که ساخته است، می‌توانند دستگاه‌های تولید شده‌شان را به کشورهای خارجی بفرستند. جالب این‌که در این رقابت نیز، دست برتر با این دستگاه‌هاست و همین، می‌تواند نهایت موفقیت برای یک کارآفرین باشد. به قول بنیانگذار دوو، اساسا عرصه کسب و کار و تجارت و صنعت، بسیار رقابتی‌تر از عرصه ورزشی است؛ با این تفاوت که در این رقابت، همه چیز به شدت جدی است و شما اگر بازی را ببازید، می‌تواند به معنای نابودی مطلق شما باشد. پس به این ترتیب هیجانی که در این کار وجود دارد،‌ با هیچ ورزشی قابل مقایسه نیست. فتح‌اللهی و تیمش، دستگاه‌هایی تولید می‌کنند که در حوزه بسته‌بندی محصولات غذایی و دارویی کاربرد داشته و دارند. آن‌ها در مسیری که در پیش گرفته‌اند، از همان ابتدا از مشاور تبلیغاتی و مشاور کسب و کار و مشاور فروش و بازاریابی نهایت استفاده را برده‌اند تا همه کارهای‌شان را علمی و دقیق و تخصصی به پیش ببرند. به همین دلیل است که از تولید هفته‌ای یک دستگاه، به تولید هفته‌ای پنج دستگاه کوچک و دو دستگاه بزرگ رسیده‌اند؛ دستگاه‌هایی که حتی به کشورهای خارجی هم صادر شده و به نوعی تبدیل به سفیر صنعت ایران هم شده‌اند.

او که در ابتدای دهه هشتاد و آن هم با ۱۵ میلیون تومان کارش را شروع کرده، حالا برای ۱۵ تا ۲۰ نفر به طور مستقیم و غیرمستقیم شغل‌سازی کرده است. کارشان هم از جایی شروع شد که نمونه‌ها و دستگاه‌های خارجی را که دچار اشکال می‌شد، تعمیر می‌کردند. دانش تخصصی به دست آمده از این تعمیرات به قدری رشد کرد که سرانجام با خودشان گفتند چرا اساسا چنین ماشین‌هایی را نسازند؟ با استفاده از نمونه‌های خارجی شروع به ساخت ماشین‌های داخلی کرده و بعد از کلی آزمون و خطا و آزمایش و استفاده از مشاوران و متخصصان مختلف، به موقعیت و موفقیت امروز رسیده‌اند؛ طوری که امروز مشتریانی از کشورهای سی‌آی‌اس و عراق و افغانستان و امارات و … دارند.

کلینیک مشاوره تبلیغاتی ایده

ما در کلینیک مشاوره تبلیغاتی ایده با بیش از ۷ سال فعالیت در حوزه های مختلف صنعتی، خدماتی و توزیعی در سراسر کشور به تجارب خوبی دست پیدا کرده ایم. بدون شک تلفیق علم و تجربه می تواند همچون دو بالِ پرواز برای ایده های نو و بدیع باشد. در این راستا بخش مشاوره بازاریابی صنعتی و همچنین بازاریابی صادراتی موسسه ایده توسط دکتر بزاززاده مدیریت می شود. ایشان در طول این سال ها در حکم مدیر بازرگانی بین الملل، مدیر فروش، مدیر بازاریابی و همچنین مشاور بازاریابی و فروش، مشاور تبلیغات و برندینگ و همچنین مشاور بازاریابی صادراتی در واحدهای صنعتی مختلف سراسر کشور فعالیت کرده است. ما در شرکت ایده به دنبال شومن بازی نیستیم؛ سعی می کنیم به شما یک برنامه عملیاتی برای بخش های مختلف تحقیقات بازاریابی، بازاریابی داخلی و همچنین بازاریابی صادراتی، برندینگ، بازاریابی دیجیتال، تبلیغات و در نهایت چگونگی راه اندازی سامانه امور مشتریان بدهیم. بدون شک اگر یک واحد صنعتی به این برنامه طراحی شده عمل کند به جواب های جالب و عملیاتی خواهد رسید.

ًً

سایت آقای بازاریاب: مجری پروژه بازاریابی صنعتی

سایت کلینیک مشاوره تبلیغاتی ایده: مشاور پروژه های بازاریابی، تبلیغات و برندینگ

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:  کانال تلگرام آقای بازاریاب | پیچ اینستاگرام ایده

رزومه علمی، پژوهشی و اجرایی:  سید حجت بزاززاده



دکتری بازرگانی گرایش بازاریابی؛ تخصص اصلی من تحقیقات بازاریابی و مشاوره در خصوص بازاریابی صنعتی است؛ البته در حوزه بازاریابی بین الملل هم به طور جدی در حال فعالیت هستم. ارتباط با صنعت را همیشه دوست داشته ام و در کنار کارهای روزمره ام، سعی می کنم بهترین تئوری ها و مقالات تخصصی در حوزه بازاریابی را در قالب سایت بازاریابی آقای بازاریاب در اختیار علاقه مندان قرار دهم. شایان ذکر است که در طول 7 سال فعالیت صنعتی خود تا به حال در بیش از 36 شرکت و واحد صنعتی به عنوان مدیر بازاریابی، بازرگانی بین الملل و مشاور همکاری داشته ام؛ بر این باورم راه موفقیت صنعت ایران در حوزه فروش و بازاریابی داخلی و بین الملل مجهز شدن به ابزار بازاریابی صنعتی و تحقیقات بازاریابی است!

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.

سایدبار کشویی

درباره من و دوستانم

درباره من و دوستانم

سید حجت بزاززاده؛ دکتری بازرگانی گرایش بازاریابی؛ تخصص اصلی من تحقیقات بازاریابی و مشاوره در خصوص بازاریابی صنعتی است؛ البته در حوزه بازاریابی بین الملل هم به طور جدی در حال فعالیت هستم. ارتباط با صنعت را همیشه دوست داشته ام و در کنار کارهای روزمره ام، سعی می کنم بهترین تئوری ها و مقالات تخصصی در حوزه بازاریابی را در قالب سایت بازاریابی آقای بازاریاب در اختیار علاقه مندان قرار دهم. شایان ذکر است که در طول 7 سال فعالیت صنعتی خود تا به حال در بیش از 36 شرکت و واحد صنعتی به عنوان مدیر بازاریابی، بازرگانی بین الملل و مشاور همکاری داشته ام؛ بر این باورم راه موفقیت صنعت ایران در حوزه فروش و بازاریابی داخلی و بین الملل مجهز شدن به ابزار بازاریابی صنعتی و تحقیقات بازاریابی است!

تلفن: 02122733086 

ایمیل:  Info@mrioi.com

سایت آقای بازاریاب: Mrvisitor.ir

کلینیک مشاوره بازاریابی ایده: Mrioi.com

آدرس: تهران، تجریش، غلام جعفری، پلاک 37.

Social Media

سوالات خود را آنلاین بپرسید!