جالبه بدونید که بازاریابی دیجیتال ابزاری هست که به شما کمک می کنه فعالیت هاتون در فضای مجازی کاملا هدفمند باشه. مثلا بیشتر بازدید کننده های شما افرادی باشن که به خدمات یا محصولات شما نیاز دارن و دیر یا زود به مشتری های واقعی تون تبدیل میشن. اما آیا طی کردن مسیر بازاریابی و استفاده از این ابزار به تنهایی ممکنه؟ مشاوره تبلیغاتی یا مشاوره کسب وکار در این زمینه می تونه اطلاعات مفیدی در اختیار شما قرار بده! در واقع بهترین مشاور کسب و کار با توجه به نام تجاری، هویت بصری، نمایش برند، و نحوه ارتباط شما با مشتریان داخلی و خارجی سریع ترین راه ممکن برای فروش بیشتر خدمات یا کالای شما را پیدا می کنه. به طور کلی پایه شرکتهای مشاوره کسب و کار بر این اصل استوار شده که اگر شما به عنوان یه تولیدکننده یا صنعتگر محصول باکیفیتی ارائه بدین و یا خدمات ارزنده ای داشته باشین و بهترین قیمت را برای آن اعلام کنید بدون شک مشتریان خود را در هرجایی از دنیا به راحتی پیدا می کنید. شرکت ادلان تولید کننده اکسسوری های آشپزخانه، با استفاده از همین ابزار، در حال حاضر یکی از پیشتازان حوزه صادراته. در واقع چیزی که نظر مشتری های خارجی شرکت ادلان رو جلب کرده تولید محتوای فاخر این شرکت از فرایند تولید، نحوه بسته بندی یا ارسال محصولاتش هست.
شما هم اگر میخواین به حوزه صادرات ورود موفقی داشته باشید و مخاطبان تفاوت شما را به عنوان یه تولید کننده واقعی با دلال های بازار بدونن باید رو بحث بازاریابی دیجیتال، بازاریابی صادراتی و کمک های مشاوره کسب و کار حساب ویژه ای باز کنید.
کلینیک مشاوره تبلیغاتی ایده
ما در کلینیک مشاوره تبلیغاتی ایده با بیش از ۷ سال فعالیت در حوزه های مختلف صنعتی، خدماتی و توزیعی در سراسر کشور به تجارب خوبی دست پیدا کرده ایم. بدون شک تلفیق علم و تجربه می تواند همچون دو بالِ پرواز برای ایده های نو و بدیع باشد. در این راستا بخش مشاوره بازاریابی صنعتی و همچنین بازاریابی صادراتی موسسه ایده توسط دکتر بزاززاده مدیریت می شود. ایشان در طول این سال ها در حکم مدیر بازرگانی بین الملل، مدیر فروش، مدیر بازاریابی و همچنین مشاور بازاریابی و فروش، مشاور تبلیغات و برندینگ و همچنین مشاور بازاریابی صادراتی در واحدهای صنعتی مختلف سراسر کشور فعالیت کرده است. ما در شرکت ایده به دنبال شومن بازی نیستیم؛ سعی می کنیم به شما یک برنامه عملیاتی برای بخش های مختلف تحقیقات بازاریابی، بازاریابی داخلی و همچنین بازاریابی صادراتی، برندینگ، بازاریابی دیجیتال، تبلیغات و در نهایت چگونگی راه اندازی سامانه امور مشتریان بدهیم. بدون شک اگر یک واحد صنعتی به این برنامه طراحی شده عمل کند به جواب های جالب و عملیاتی خواهد رسید.
ًً
سایت آقای بازاریاب: مجری پروژه بازاریابی صنعتی
سایت کلینیک مشاوره تبلیغاتی ایده: مشاور پروژه های بازاریابی، تبلیغات و برندینگ
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید: کانال تلگرام آقای بازاریاب | پیچ اینستاگرام ایده
رزومه علمی، پژوهشی و اجرایی: سید حجت بزاززاده