عکاس باشیم ولی عکس نگیریم!,بزاززاده

عکاس باشیم ولی عکس نگیریم!

در این بخش ما قصد داریم به شما روش کشف رمز و راز شخصیت افراد و موقعیت‌های مواجه شدن با آنها، طریقه برقراری ارتباط در لحظات اول و توجیه کردن و تحت تاثیر قرار دادن طرف مقابل را آموزش دهیم. پس با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

باید توجه داشت که ایجاد یک رابطه فردی مستلزم یک نظم و روند خاصی است. در ابتدا اعتماد براساس حس‌های اولیه به وجود می‌آید. بعد رابطه بین شخصیت‌ها شکل می‌گیرد که باعث گشودگی امکانات تقریبا بی حد و مرزی می‌شود. یک عکاس را در نظر بگیرید که می‌خواهد بهترین عکس‌ها را از افراد مختلف بیاندازد. هرکس که در مقابل دوربینش قرار می‌گیرد یک پیام خاصی را با چهره، بدن و رفتارش نشان می‌دهد. حال شما می‌توانید همانند مخاطبان این عکاس از هر یک از این ابزارها ( چهره، بدن، رفتار، صدا ) برای ایجاد یک حس خوب در مخاطبتان و انتقال پیغامتان استفاده کنید. ما از شما نمی‌خواهیم عکس بیاندازید بلکه می‌خواهم تصویری را که از خودتان دارید تغییر داده و بتوانید با هر فردی به سرعت و به طور ساده و آسان ارتباط برقرار کنید.

نوع تجارتتان هر چه که باشد مبتنی بر برقراری ارتباط با دیگران است. در صورت بروز یک ملاقات، مردم به اندازه همان یک لحظه عکس گرفتن در مورد شما تصمیم می‌گیرند. این تصمیم گیری دارای دو پیامد است، یا با شما ارتباط برقرار می‌کنند و  یا آن را قطع می‌کنند. بنابراین برای آنکه شما بتوانید در رابطه شخصی، دوستانه، اجتماعی و شغلی خود طوری رفتار کنید که افراد مختلف همواره تمایل داشته باشند با شما ارتباط برقرار کنند لازم است تکنیک‌هایی را بکار ببرید که از آن با نام روش‌های متقاعد کردن نام می‌برند. جهت دسترسی به این روش‌ها می‌بایست در مباحث آتی بدان بپردازیم پس مطالب ما را در تکنیک‌های متقاعدکردن پیگیری کنید و منتظر آنها بمانید.

دکتری بازرگانی گرایش بازاریابی؛ تخصص اصلی من تحقیقات بازاریابی و مشاوره در خصوص بازاریابی صنعتی است؛ البته در حوزه بازاریابی بین الملل هم به طور جدی در حال فعالیت هستم. ارتباط با صنعت را همیشه دوست داشته ام و در کنار کارهای روزمره ام، سعی می کنم بهترین تئوری ها و مقالات تخصصی در حوزه بازاریابی را در قالب سایت بازاریابی آقای بازاریاب در اختیار علاقه مندان قرار دهم. شایان ذکر است که در طول 7 سال فعالیت صنعتی خود تا به حال در بیش از 36 شرکت و واحد صنعتی به عنوان مدیر بازاریابی، بازرگانی بین الملل و مشاور همکاری داشته ام؛ بر این باورم راه موفقیت صنعت ایران در حوزه فروش و بازاریابی داخلی و بین الملل مجهز شدن به ابزار بازاریابی صنعتی و تحقیقات بازاریابی است!

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.

سایدبار کشویی

درباره من و دوستانم

درباره من و دوستانم

سید حجت بزاززاده؛ دکتری بازرگانی گرایش بازاریابی؛ تخصص اصلی من تحقیقات بازاریابی و مشاوره در خصوص بازاریابی صنعتی است؛ البته در حوزه بازاریابی بین الملل هم به طور جدی در حال فعالیت هستم. ارتباط با صنعت را همیشه دوست داشته ام و در کنار کارهای روزمره ام، سعی می کنم بهترین تئوری ها و مقالات تخصصی در حوزه بازاریابی را در قالب سایت بازاریابی آقای بازاریاب در اختیار علاقه مندان قرار دهم. شایان ذکر است که در طول 7 سال فعالیت صنعتی خود تا به حال در بیش از 36 شرکت و واحد صنعتی به عنوان مدیر بازاریابی، بازرگانی بین الملل و مشاور همکاری داشته ام؛ بر این باورم راه موفقیت صنعت ایران در حوزه فروش و بازاریابی داخلی و بین الملل مجهز شدن به ابزار بازاریابی صنعتی و تحقیقات بازاریابی است!

تلفن: 02122733086 

ایمیل:  Info@mrioi.com

سایت آقای بازاریاب: Mrvisitor.ir

کلینیک مشاوره بازاریابی ایده: Mrioi.com

آدرس: تهران، تجریش، غلام جعفری، پلاک 37.

Social Media

سوالات خود را آنلاین بپرسید!